Kawasaki Kmx 125 Pomoc
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kawasaki Kmx 125 Pomoc
Witam wszystkich jeżdżę ostatnio moim kmx i wszystko chodzi elegancko jest mocny i wogóle ale zauważyłem ze jakbym chciał przycisnąć na wyższe obroty to przy 7,5 tys go chamuje jak myślicie może to być blokada ? poza tym normalnie chodzi i nie jest slaby ani go nie muli proszę o pomoc z góry dziękuję za porady
- pepik127
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 30/9/2013, 20:35
moze byc blokada
sprawdź na stojaku na luzie jak sie wkręca do jakich obrotów a do jakich na poszczególnych biegach jak na biegach do pewnych obrotów i odcina to na pewno blokada na module
sprawdź na stojaku na luzie jak sie wkręca do jakich obrotów a do jakich na poszczególnych biegach jak na biegach do pewnych obrotów i odcina to na pewno blokada na module
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ja mam dt 125 ale każdy mówi że dt i kmx są prawie identyczne- sprawdz moduł być może masz blokadę na nim(lecz nie każde moduły mają blokade)
lub zawór wydechowy jest źle ustawiony tak jak u mnie ze na biegach kreci się max do 6,5-7,5 a na"luzie" do 9.5
lub zawór wydechowy jest źle ustawiony tak jak u mnie ze na biegach kreci się max do 6,5-7,5 a na"luzie" do 9.5
Yamaha WR 450 2004
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
hmm nie jestem do konca pewien czy miał czy nie fabrycznie. mógł mieć jak najbardziej.
co do powodu. to racja jak miał nicasil a ma żeliwo to nie bedzie tak mocny i nie bedzie tak kręcił... ale róznica nie bedzie aż tak duza.
co do powodu. to racja jak miał nicasil a ma żeliwo to nie bedzie tak mocny i nie bedzie tak kręcił... ale róznica nie bedzie aż tak duza.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przed remontem Kręcił do 10 tyś obrotów ale mechanik przy remoncie nic nie mówił że był nicasil więc nie wiem dodam jeszcze że niedawno nie chciał się wogóle wkręcać taki muł miał przerywał do 7 tys i przerywał mechanik mowi ze przeczyscil gaznik i sciagnal plastik od doplywu powietrza do air boxa bo dostawal za malo powietrza i teraz chula jak szalony ale dalej kręci do 7 ;/
- pepik127
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 30/9/2013, 20:35
Setny raz Ci powtarzam. Wróć się do swojego mechanika z tym problemem.
Sam nie masz pojęcia o mechanice, więc nic dobrego przy nim nie zrobisz.
Sam nie masz pojęcia o mechanice, więc nic dobrego przy nim nie zrobisz.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Powtarzam że byłem u mechanika i zrobił tak że moto daje rade i idzie ale dalej wkręca się do 7 tyś obrotów powiedział że to dlatego że mam tuleje w cylindrze ;/ i nie wiem czy to prawda ... czy może to przyczyna czegoś innego....
- pepik127
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 30/9/2013, 20:35
kmx ma od 99r seryjnie nikasil, ja mam swojego teraz na tulei ze zwiększonymi oknami (moc ta sama), według mnie masz tak jak pisali koledzy zablokowanego na module, przecież od 7k włącza się dopiero zawór, ale piszesz że przed remontem się wkręcał do 10k to będzie wina źle ustawionego zaworu
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
Koledzy może ja opiszę to jeszcze raz kupiłem sobie tego kmx nie polatałem długo tłok siadł zrobiłem remont nowy tłok cylinder do tulejowania odebrałem moto latałem elegancko (docierałem) jeździłem tak 560 km wiadomo później już zaczołem kręcić go wyżej spokojnie kręcił 10 tys aż tutaj nagle kolejna przejażdżka i moto wkręca się tylko do 7 tysięcy muli go przerywa nie wiadomo co się dzieje wiec mechanik sprawdził zawór wydechowy okazało się że zbyt bogata mieszanka i trzeba było wyczyścić z nagaru oleju zawór i ustawić ale później dalej ten sam problem oddałem go do innego mechanika co robi same crossy enduraki i tego typu motocykle mechanik sprawdzał tłoka mówi że wszystko okej podregulował gaźnik i w kmx pod siedzeniem jest dopływ powietrza do air boxa taki plastik mechanik mi to sciągnoł bo powiedział że za mało dostaje powietrza no dobra wszystko okej moto ma moc zrywa i leci elegancko ale dalej kręci tylko do 7 tyś ;// nie wie ktoś co to może być bo nie wierze w to że to przez tuleje przy docieraniu jakoś normalnie latał
- pepik127
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 30/9/2013, 20:35
Jaką masz świecę, jaki kolor jej elektrody(mile widziane zdjęcie), jeśli mechanik regulując gaźnik wyciąga kawał plastiku bo według niego dostaje za dużo paliwa to gratulacje. Więc według mnie: zdjęcie świecy oraz jaki model tej świecy, wymiana świecy oraz czyszczenie gaźnika i wtedy gaźnik do regulacji. W crossie jest tak że jak nie wkręcasz go to potrafi aż świecę zalać
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
a do twojego modelu strona ngk podaje że powinna być BR8ES czyli cieplejsza-> łatwiej się czyści sama->rzadziej zalewa->wyżej kręci o to
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości