Zobacz wÄ…tek - Suzuki RM 125 czy Yamaha DT 125?
NAS Analytics TAG

Suzuki RM 125 czy Yamaha DT 125?

Enduro, Cross
_________

Suzuki RM 125 czy Yamaha DT 125?

Postprzez KTMlove » 14/11/2013, 21:20

Witajcie Drodzy Forumowicze!
Otóż mam zamiar kupić Motor Yamahe lub Suzuki. Otóż chciałbym się od Was dowiedzieć jakie są koszty utrzymania i remontu silnika, co ile trzeba go robić?
Plusy i minusy tych motorów.
Z góry dziękuje i Pozdrawiam.
KTMlove
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/8/2012, 14:55
Lokalizacja: Rzeszów


Postprzez henio12323 » 14/11/2013, 21:31

na przyszłosc od tego typu zapytan masz dział offroad

kolego takich zapytan było setki. DT to soft enduro na asfalt z mozliwoscią wjazdu w teren, a suzuki to sprzet na tor crossowy. Dt mozesz utrzymać za 100 zł rocznie a suzuki 500 zł musisz mieć zaleznie od jazdy oczywiscie. średnie utrzymanie crossówki rocznie to 1000-3000 zł zalezy od rocznika stanu itp itd. utrzymanie soft enduro 100-1000 zł rocznie zaleznie czy akurat wypadnie remontowac silnik który sie remontuje rzadko. co ile ? co tyle ile trzeba a to zalezy od kondycji i kierowcy ( jak dba i jak jeździ bo wolno nie znacyz też dobrze ) generalnie w crossówce co sezon remont, w DT co 2-3 lata dobrej jazdy dopiero. ale z kolei suza jest mocna lekka super zawieszenie i hamulce na tor doskonała. DT raczej do lasu polne sciezki itp ale na tor wjechac popyrkac tez mozna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez KTMlove » 14/11/2013, 21:41

Czyli chcesz powiedziec ze taki remont waha sie 1000-
3000? Na Allegro Widzialem tlok cylinder i korba za 1300zl. A jak tutaj z żywotnoscia silnika? jestem amatorem jeździłbym po polach lasach itp. A jak z homologacjią? Można ją do tego motoru uzyskac?
KTMlove
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/8/2012, 14:55
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Effendi » 15/11/2013, 14:45

W Polsce tylko w niektórych województwach możesz uzyskać homologację i to nie chętnie Ci ją przyznają, więcej jest papierków, załatwiania i biegania niż pożytku z tego, zresztą też musisz zabulić sporą kasę za ten przywilej.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 15/11/2013, 21:01

bez sensu rejestrować RMke kompletnie mija to sięz celem. bo niewiele drożej masz np ktma EXC który jest zarejestrowany i nie ma problemów no i sensownie jeździ w enduro. bo RM poza tor moim zdaniem bez sensu wyjeżdzac

co do tłoka cylindra i korby za 1300 - chyba uzywane kolego ;P cylinder nowy 1500 zł, regeneracja koło tysiaka, dobra bo mozna na ,żeliwie za 300 zł zregenerować. ale dolicz uszczelki łozyska uszczelniacze. i to masz sam silnik.. a gdzie napęd zawieszenie hamulce ;P wszystko koszta
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości




na górê