Cross do 8-9tys. zł
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Cross do 8-9tys. zł
Witam!
Idzie zima a wiadomo że wraz z nią okazje cenowe. Chciałbym kupić jakąś crossówke tylko jestem "zielony" w temacie offroad i mam kilka pytań.
1. Są u mnie pewnie trudności związane ze sprzedażą także gdybym kupił większą pojemność to idzie ją "zdusić"? Nie chcę od razu wsiąść na jakąś bestie i zaliczyć pierwsze lepsze drzewo.
2. Lepiej wziąć np. 125 2T czy 250 4T? Jak w skali roku by "ucierpiał" mój portfel? Słyszałem że remonty w 2T są częściej i są tańsze a w 4T "jak coś j***ie" to trzeba trochę zabulić, prawda?
3. Moje doświadczenie niestety nie jest wysokie: 3 lata jazdy na "kiblu" 50cc i kilka razy na jakiejś biegówce z AM6.
Pojawiały się pytania o wzrost itd. to mówię że mam 180cm wzrostu, ważę 68kg.
4. InteresujÄ… mnie modele:
Suzuki: RM 250, RM-Z 450
Honda: CR 250, CRF 450
Kawasaki: KX 250, KXF 450
Co o nich sÄ…dzicie?
Chciałbym coś +2005r., mam do dyspozycji ~8000zł i 2000zł na strój (kask, google, strój w sensie bluzka i spodnie, buty). Zmieszczę się w tym budżecie?
Cross służyłby mi na jakieś popołudniowe wypady w pola (lekki teren) i jazdę po polnych drogach.
Planowałem kupić 250 w 2t lub 450 w 4t i "zdusić" je i gdy bym ogarnął moc to bym trochę rozblokował i tak do osiągnięcia pełnej mocy.
Z góry dzięki :)
Idzie zima a wiadomo że wraz z nią okazje cenowe. Chciałbym kupić jakąś crossówke tylko jestem "zielony" w temacie offroad i mam kilka pytań.
1. Są u mnie pewnie trudności związane ze sprzedażą także gdybym kupił większą pojemność to idzie ją "zdusić"? Nie chcę od razu wsiąść na jakąś bestie i zaliczyć pierwsze lepsze drzewo.
2. Lepiej wziąć np. 125 2T czy 250 4T? Jak w skali roku by "ucierpiał" mój portfel? Słyszałem że remonty w 2T są częściej i są tańsze a w 4T "jak coś j***ie" to trzeba trochę zabulić, prawda?
3. Moje doświadczenie niestety nie jest wysokie: 3 lata jazdy na "kiblu" 50cc i kilka razy na jakiejś biegówce z AM6.
Pojawiały się pytania o wzrost itd. to mówię że mam 180cm wzrostu, ważę 68kg.
4. InteresujÄ… mnie modele:
Suzuki: RM 250, RM-Z 450
Honda: CR 250, CRF 450
Kawasaki: KX 250, KXF 450
Co o nich sÄ…dzicie?
Chciałbym coś +2005r., mam do dyspozycji ~8000zł i 2000zł na strój (kask, google, strój w sensie bluzka i spodnie, buty). Zmieszczę się w tym budżecie?
Cross służyłby mi na jakieś popołudniowe wypady w pola (lekki teren) i jazdę po polnych drogach.
Planowałem kupić 250 w 2t lub 450 w 4t i "zdusić" je i gdy bym ogarnął moc to bym trochę rozblokował i tak do osiągnięcia pełnej mocy.
Z góry dzięki :)
- StAyRoS
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/5/2012, 18:57
- Lokalizacja: Radomsko
Ja bym ci radził kupić 125 bo sie szybciej na niej nauczysz a co do 2T i 4T to sposób oddawania mocy jest całkiem iny no i oczywiscie koszty są ine w 4T to dobre pare tysięcy na remont trzeba dać no ale robisz je dużo rzadziej (znajomy kupił yz450f z 2008 za 8000 zł po paru tygodniach musiał zrobić remont, jak go zrobił to jezdził miesiąc i znów silnik do remontu wkońcu zamówił nowy silnik z USA pod koniec ta yzf wyniesła go coś ponad 20000 zł tysięcy). Ja z 125 bym brał KTM a z 250 albo 450 to kawasaki (ale nie parz na firme tylko na stan).
- pioterk111
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 3/11/2013, 15:21
1) nie opłaca sie dusic crossówek
2) w skali roku może byc to kompletnie nieporównywalne bo w 125 mozesz miec remont za 500 zł i miec igłe aw 4T mozesz wywalic 4000 zł na sam silnik i jeszcze rama może sporo wymagać. co innego biorąc pod lupe kilka sezonów 3-4 wtedy koszta praktycznie sie równoważą. 2T wiecej pali, częsciej trzeba remontować ale remonty są tanio. w 4T rzadko remontujesz ale jak juz to koszta są spore.
3) aha
4) kolejny amator prostych na crossówce, ludzie czy widzieliscie kiedys zawodnika orającego pola na crossie ? on nie słuzy do tego! cross = tor crossowy. teren = enduro. kup sobie enduraka i bedziesz 2X bardziej zadowolony w dodatku enduro są zawsze tansze w eksploatacji.
jako że nie masz doswiadczenia - nie pchaj się na maszyne typu 250 w 2T ( w to szczególnie sie nie pchaj ) ani 450 w 4T . kup sobie suzuki DR 350tka za tą cene super sprzet kupisz wyniesie cie eksploatacja grosze w porównaniu z crossówką a po lesie mozesz ją katować ile wlezie.
2) w skali roku może byc to kompletnie nieporównywalne bo w 125 mozesz miec remont za 500 zł i miec igłe aw 4T mozesz wywalic 4000 zł na sam silnik i jeszcze rama może sporo wymagać. co innego biorąc pod lupe kilka sezonów 3-4 wtedy koszta praktycznie sie równoważą. 2T wiecej pali, częsciej trzeba remontować ale remonty są tanio. w 4T rzadko remontujesz ale jak juz to koszta są spore.
3) aha
4) kolejny amator prostych na crossówce, ludzie czy widzieliscie kiedys zawodnika orającego pola na crossie ? on nie słuzy do tego! cross = tor crossowy. teren = enduro. kup sobie enduraka i bedziesz 2X bardziej zadowolony w dodatku enduro są zawsze tansze w eksploatacji.
jako że nie masz doswiadczenia - nie pchaj się na maszyne typu 250 w 2T ( w to szczególnie sie nie pchaj ) ani 450 w 4T . kup sobie suzuki DR 350tka za tą cene super sprzet kupisz wyniesie cie eksploatacja grosze w porównaniu z crossówką a po lesie mozesz ją katować ile wlezie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości