[Aktualności] 2014 Honda CB650F i Honda CBR650F...
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Aktualności] 2014 Honda CB650F i Honda CBR650F...
Dyskusja na temat: 2014 Honda CB650F i Honda CBR650F oficjalnie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2014 Honda CB650F i Honda CBR650F oficjalnie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2014 Honda CB650F i Honda CBR650F oficjalnie
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
To oznacza, że już nie będzie Horneta 600 z mocą ~100KM ? Tak po prostu ? Skreślono legendę od tak ? Jaki jest powód wprowadzania większych silników z mniejszą mocą ?<br><hr>TomaszBorowka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mniejsza moc maksymalna ale za to większy moment i łagodniejszy przebieg krzywych momentu i mocy. Po prostu grzeczniejszy i przyjaźniejszy dla kierowcy (nie szukającego wrażeń) motocykl. Osobiście nie popieram bo gdzieś ginie tutaj pazur i charakter maszyny.<br><hr>Iwantcookie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdyby moc wzrosła do 110-120KM to brałbym od razu! Był by wspaniały motocykl z dobrze dobraną mocą. Możesz sobie jechać 140-160 bez zyłowania. Owiewka zapeni(mam nadzieje) dobrą osłone przed wiatrem przy wygodnej pozycji. Ble ble ble. A moze da sie zrobić z niego 120KM maszyne?<br><hr>michal07901
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupiłem w lipcu CBR600FA, mam aluminową ramę, zawiechę Showa, 102 konie i większy bak. A tu idzie w oszczędności i cenę zapewne... raczej krok wstecz. Może spadła sprzedaż 600 RR i tak się ratują:)<br><hr>Marek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lipa jak cholera. Czyżby kryzys wieku średniego i strach przed śmiercią dopadł konstruktorów Hondy. Szkoda czyje ze ten model będzie spieprzony. Trzeba szybko kupować CBR RR z 2012 roku ostatnia piękna honda w klasie 600 cm3 Szkoda legendy <br><hr>Fan F3
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
haha dokładnie tak <br><hr>JaKomentatorzy napisał(a):Szkoda że CBR będzie ważyła ponad 2tony... haha <br><hr>Kamil<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przeciez to jest jakiś absurd... Przez 15 lat HONDA nie potrafi wykombinować jakiegoś dobrego motocykla w tej klasie. Od czasów CBR F4/F4i nie pojawiło się w sumie nic lepszego. Starszy model był - mocniejszy, lżejszy, na lepszym zawiasie, bardziej uniwersalny , a mimo to na torze też dawał radę i był nie do zaje***** , wyglądał tak samo jak nowe (czyli nuda) ale przynajmniej się do czegoś nadawał. A te nowe parchy w sumie upodabniają CBR do XJ6 co jest jakąś profanacją Może oni zrobili już tak dopracowane motocykle że powinni tylko owiewki i generacje opon w nich zmieniać ...<br><hr>pszyt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Znowu pierniczenie o lepszej elastyczności na średnich obrotach... Gdybym chciał jeździć na średnich obrotach, to kupiłbym NC, a nie CBR. Tej nowej hondzie nie należy się litera R w nazwie. Powinna się nazywać CBL650F. L jak lame.<br><hr>MAH
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozumiem postępu. W tym roku udało mi się kupić F4 w cudnym stanie z przebiegiem 17 000 km, a chciałem się wciągnąć w kredyt na nową Fkę 600, ponieważ byłem pełen obaw o używany sprzęt. Teraz w ogóle nic nie rozumiem. Moja poczciwa F4 ma 110 KM, 67 Nm przy 10500 obr/min oraz mase 170 kg na sucho czyli jakieś 190 kg gotowa do jazdy. Gdzie progres w ciągu 14 lat? Gdzie niby to zwiększenie elastyczności. Jakaś paranoja :/ No i jak chcą zachęcić człowieka na przesiadkę na nowszy tego typu sprzęt skoro nowszy=gorszy?<br><hr>migimax
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Może emisja spalin. W autach to zabiło Hondowe legendy. Type-R z 2.0 200 KM, S2000 z 2.4 240 KM. Zaczeli produkować zabawki plastikowe w stylu CRZ, "sportowa" hybryda 125 KM. Może właśnie to dosięgnęło motocykli. Emisja spalin i jak najmniejsze spalanie = prawdziwy pazur Hondy poszedł na bok.<br><hr>migimaxKomentatorzy napisał(a):To oznacza, że już nie będzie Horneta 600 z mocą ~100KM ? Tak po prostu ? Skreślono legendę od tak ? Jaki jest powód wprowadzania większych silników z mniejszą mocą ?<br><hr>TomaszBorowka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
miałem dokładnie ten sam dylemat... czy zostawić starą F4i czy kupić nową.. zostałem przy starej <br><hr>pszytKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem postępu. W tym roku udało mi się kupić F4 w cudnym stanie z przebiegiem 17 000 km, a chciałem się wciągnąć w kredyt na nową Fkę 600, ponieważ byłem pełen obaw o używany sprzęt. Teraz w ogóle nic nie rozumiem. Moja poczciwa F4 ma 110 KM, 67 Nm przy 10500 obr/min oraz mase 170 kg na sucho czyli jakieś 190 kg gotowa do jazdy. Gdzie progres w ciągu 14 lat? Gdzie niby to zwiększenie elastyczności. Jakaś paranoja :/ No i jak chcą zachęcić człowieka na przesiadkę na nowszy tego typu sprzęt skoro nowszy=gorszy?<br><hr>migimax<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości