Yamaha r1 czy Honda cbr 954
Posty: 63
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Ty nie porównuj motocykli do samochodów Dobra to ja się z Tobą zgodze, że te wszystkie 'M' to zwykłe bety, ale skoro taki ja się nie potrafię odróznic to takie lachony tym bardziej i szybciej takie coś poleci na R1 niż na BMW, których widzi setki ;]
-
Bunny - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?
Thrillco napisał(a):o jesli uważasz że dla przecietnego drecha ponad 30tyś. za 11 letnie auto to drobne...
Wygladowo-inny zderzak ze sporymi wlotami, alufelgi dosyc charakterystyczne i spojlerek z tyłu, bardzo dyskretny. poza tym jest mocno niższa i dużo twardzsza..ale tego nie widać...no i gros M3 wychodziło w wersji 2 a nie 4 drzwiowej. I typowe dla M3 lusterka, które zrobiły taką furore, że są obowiązkowym elementem montowanym nawet do 20 letnich opli czy VW.
W tym z aukcji coś mi właśnie nie pasuje...cos to wygląda jak zwykła 3ka z wmontowanym silnikiem od Mki...
Heh,ano tak sie sklada ze m3 wychodzila tez w sedanie-to nawet zaleta bo czynilo jÄ… to "cicho-ciemna" ,roznice miedzy zwykla 3 a m3 najlepiej sprawdzic w cenniku czesci zamiennych ,a z ciekawostek dodam ze m3 e36 ma tak duze tarcze hamulcowe ze najmniejsze pasujace tam felgi to '17 .
Kiedys regularnie odwiedzialem strone tych z Radomia,teraz przesiedli sie na Bmw E46,ale wczesniej byly tam trzy m3 e36,no i kazdy z wlascicieli ma tez jednoslada... i to nie bylajakiego,niestety filmy nakkrecone z ich udzialem sa przeniesione do archiwum,szkoda bo naprawde nie mieli sie czego wstydzic...
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
To jest forum motocyklowe?? Bo zaczynam w to wątpić A jeśli chodzi o tego merola to jest super... brzydki Nie ma to jak Bugatti EB 16-4 Veyron z 1001 konnym silnikiem, przyspieszeniem od 0-300km/h w niecałe 14 sekund i V-max 406km/h
P.S zakończmy już ten temat
Pozrdo
P.S zakończmy już ten temat
Pozrdo
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Jak dla mnie szczytem marzeń na dzień dzisiejszy jest Suzuki GS500F i więcej mi do szczęścia nie potrzeba. A wracając do lachonów radomskich to tu przede wszystkim wyróżniamy blachary z lekką domieszką łodygary, 65% pań w Radomiu leci na piękny ortalionowy dres pod kolor bety czy też moto, raczej nie spotkałem się jeszcze z awersją do moto
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
Manhatan z całym szacunkiem-Bugatti ma ...osiągi...i tylko osiągi-CLSa trzeba zobaczyć na żywo zeby zrozumieć:) To cos jak jazda MV Agusta Brutale pośród rzeszy Fazerów i innych strasznie pospolitych golasów:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Manhatan napisał(a):To jest forum motocyklowe?? Bo zaczynam w to wątpić A jeśli chodzi o tego merola to jest super... brzydki Nie ma to jak Bugatti EB 16-4 Veyron z 1001 konnym silnikiem, przyspieszeniem od 0-300km/h w niecałe 14 sekund i V-max 406km/h
Pozrdo
Jak bylem w podstawowce to czesto slyszalem jak jeden pytal drugiego :
-jakie jest najlepsze auto na swiecie?,
na co drugi...
-Lamborghini Diablo.
Tak samo kojarzy mi sie ten post o Veyron'ie,popatrz moze troche realniej na swiat,jak dobrze pojdzie to za jakies 20 lat bedzie Cie stac na CLS,a na takie Bugatti-sorry ale nigdy
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
A mnie się wydaje raczej, że jak już miałby pieniądze na Bugatti to i tak zgodnie ze swoim sumieniem zakupiłby CLSa , przynajmniej mnie się tak wydaje, a co na ten temat ma do powiedzenia sam zainteresowany?
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
kupic to nie sztuka-sztuka utrzymać-pełny bak (100l) pełna pytą w 12 minut opróżnia...gdzie jest w ogóle sens posiadania takiego auta??? Duże, 2 osobowe, nieekonomiczne, niepraktyczne i do tego brzydkie.
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Piękne, szybkie, zaawansowane technologicznie, unikatowe, mocne jak diabli. Lans, Trhillco, lans. Parę miejsce na Ziemi pozwoli Ci opróżnic Ci zbiornik w 12 minut. Weź pod uwagę, że pokonasz w tym czasie 60 km a zakręty przy 300 kmph nie mogą być przecież zbyt ostre
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
Thrillco no tak dokońca to bym się niezgodził Poprostu nasze odrębne zdania to tylko kwestia gustu Ja gdybym mógł wybierać taki samochód tylko ze wzgłędu na wygląd, wybrałbym Veyrona, niż zamieszczonego wcześniej CLS-a. Jeśli chodzi o to czy mnie będzie stać to niestety, ani na to ani na to (no ratuje mnie jedynie wygrana w lotto) A pozatym ja niemiałem wcale na myśli kupna tego smochodu, tylko i jedynie pokazanie klasy wśród samochodów wyścigowych, a pozatym Thrillco CLS-a niemożna w żaden sposób porównać do Veyrona Bugatti to typowy samochód sportowy nienadający się na drogi publiczne, na którego mogą pozwolić sobie tylko nieliczni, a CLS-a zaliczyłbym raczej do limuzyn (oczywiście sportowych)
Pozdro
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Terror..w tym kraju do lansu wystarczy 10 letnia bejca:D
Poza tym nie tak zaawansowany jak to się o nim powszechnie mówi-VW miał z nim od poczatku problemy i ma je nadal a nasranie chłodnic gdzie popadnie trudno nazwać zaawansowaniem..to raczej przerost formy nad trescią...i cos jeszcze..taka drobna ciekawostka...wszystko już było i to kope lat temu-16 garów, 4 turba, ponad 1000KM i ponad 400km/h i to..no powiedzmy w serii:) A produkowała to niewielka manufakturka w niewilkim kraiku zwanym Lichtenstein..to było jakś w okolicach 96-98 roku..nie pamiętam dokładnie. A najlepsze w tym cudzie było to, że...nikt mu na oko nie dawal takich osiągów:) Jesli już brac pod uwage tzw. Supercars to ani Veyron ani ten McLarena...albo Spyker albo Koenigsegg CCX:D To jest LANS:P
Poza tym nie tak zaawansowany jak to się o nim powszechnie mówi-VW miał z nim od poczatku problemy i ma je nadal a nasranie chłodnic gdzie popadnie trudno nazwać zaawansowaniem..to raczej przerost formy nad trescią...i cos jeszcze..taka drobna ciekawostka...wszystko już było i to kope lat temu-16 garów, 4 turba, ponad 1000KM i ponad 400km/h i to..no powiedzmy w serii:) A produkowała to niewielka manufakturka w niewilkim kraiku zwanym Lichtenstein..to było jakś w okolicach 96-98 roku..nie pamiętam dokładnie. A najlepsze w tym cudzie było to, że...nikt mu na oko nie dawal takich osiągów:) Jesli już brac pod uwage tzw. Supercars to ani Veyron ani ten McLarena...albo Spyker albo Koenigsegg CCX:D To jest LANS:P
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 63
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości