Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki GSX1300R Hayabusa]</i> Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutn
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSX1300R Hayabusa] Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutn

Komentarze użytkowników
_________

[Suzuki GSX1300R Hayabusa] Suzuki Hayabusa ABS - ABSo

Postprzez Åšcigacz » 9/10/2013, 13:27

Dyskusja na temat: Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutnie szybko
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Hayabusa ABS - ABSolutnie szybko
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 13:27

Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 14:49

Komentatorzy napisał(a):Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa<br>
"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest. <br><hr>Teoretyk fantasta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 22:15

Bardzo ładny, super analogowe zegary. Mnie do tego modelu najbardziej przekonuje to, że łańcuch nie wymaga smarowania.<br><hr>szachownica
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2013, 04:45

Komentatorzy napisał(a):Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest. <br><hr>Teoretyk fantasta<br>
Skoro mam kilkuletniego fazera 1000 i r1 kupiona w polskim saloonie, to raczej byloby mnie stać? <br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez RSSSS » 10/10/2013, 09:00

Jak dla mnie Hayabusa to taka Multipla na 2 kółkach, design odrzuca mnie odkąd został zaprezentowany...
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2013, 09:04

Warto może delikatnie sprostować. Użytkownicy nie byli do końca zadowoleni z pracy układu hamującego w hayce I gen. W hayce II gen hamowanie nie przysparza żadnych niepokojących wilgotności w majtach. Ci którym mało mogą dodatkowo zainwestować w:
- przewody w oplocie - 350 zł.
- radialna pompa hamulcowa np brembo rcs 19 - 1200zł
- zaciski monoblock np brembo - 1500 zł.
Po wymianie tych elementów hayka II gen hamuje jak supersport.
Ja osobicie mam haykę 2012 z przewodami w oplocie i siła hamowania starcza mi w zupełności.<br><hr>Semai
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2013, 17:38

Dobrze powiedziane, Hayka "to nadal absolutnie ścisła czołówka..." - zgadzam się.<br><hr>peli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2013, 19:51

Komentatorzy napisał(a):Bardzo ładny, super analogowe zegary. Mnie do tego modelu najbardziej przekonuje to, że łańcuch nie wymaga smarowania.<br><hr>szachownica<br>
o kufa zajepisty argument to jak powiedziec mnie prekonuje do tej pani ta fajowa czerowna spinka do wlosów <br><hr>aaaaaaaaaaaaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2013, 19:52

Komentatorzy napisał(a):Trudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest. <br><hr>Teoretyk fantasta<br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro mam kilkuletniego fazera 1000 i r1 kupiona w polskim saloonie, to raczej byloby mnie stać? <br><hr>txa<br>
po co odpisujesz ludzia sprowadzajacym temat do "niestac cie " ;) przeciez to odrazu widac ze to h,.i a nie pasjonat motocykli jest .<br><hr>bbbbbbbbbbbbbbbbbb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2013, 20:00

osobiscie gdybym chciał kupić haye widze 2 rzeczy w sumie 3 o sory 4 które sprawiłyby ze motocykl ten stałby sie "kompletnym " motocyklem zap.erdalajaco dalekosieznym typu bombowiec b2 otóż do rzeczy:1)skrzynia jak w nowej vfr 1200z sprzegłem antyhoppingowym oczywiscie zeby nejepnac fikola przy redukcji :) 2)bezobsługowy wał kardana z lekkich materiałów z zerowymi luzami oczywiscie 3) z racji zwiekszonej wagi przez te 2 zabegi nieco zwiekszona moc slnika o powiedzmy 5% zeby zachowal parametry obecnej wersji 4) kurna zapomniałem :( jak sobie rpzypomne dam znac ,oczywiscie licze se ztym ze cena wzroslaby dosc znacznie ale wał by sie zczasem zwrocił to na bank o ile niebyloby z nim jakis wiekszych problemow zakładam ze by niebyło , bo wymiana zestawu napedowego w hayi jest droga w koncu potrzebuje najdrozszych najmocniejszych zestawow dosc czesto jesli kierowca lubi operowac maneta moc robi swoie ,co do tego 4 punktu dam znac jak se przypomne <br><hr>ccccccccccccc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2013, 20:08

Komentatorzy napisał(a):osobiscie gdybym chciał kupić haye widze 2 rzeczy w sumie 3 o sory 4 które sprawiłyby ze motocykl ten stałby sie "kompletnym " motocyklem zap.erdalajaco dalekosieznym typu bombowiec b2 otóż do rzeczy:1)skrzynia jak w nowej vfr 1200z sprzegłem antyhoppingowym oczywiscie zeby nejepnac fikola przy redukcji :) 2)bezobsługowy wał kardana z lekkich materiałów z zerowymi luzami oczywiscie 3) z racji zwiekszonej wagi przez te 2 zabegi nieco zwiekszona moc slnika o powiedzmy 5% zeby zachowal parametry obecnej wersji 4) kurna zapomniałem :( jak sobie rpzypomne dam znac ,oczywiscie licze se ztym ze cena wzroslaby dosc znacznie ale wał by sie zczasem zwrocił to na bank o ile niebyloby z nim jakis wiekszych problemow zakładam ze by niebyło , bo wymiana zestawu napedowego w hayi jest droga w koncu potrzebuje najdrozszych najmocniejszych zestawow dosc czesto jesli kierowca lubi operowac maneta moc robi swoie ,co do tego 4 punktu dam znac jak se przypomne <br><hr>ccccccccccccc<br>
k,fa wiemmmmmmmmmmmmmmm ! przypomniało mi sie 4 punkt to był układ hamulcowy jak w hondach turystycznych dual cbs tzn połaczony przód z tylem i od tej pory haya jest najlepszym daleosieznym zapier.alaczem zcałej stawki chociaz szczerze pod siebie bym jeszcze specjalne nie podniosł mocy o 5 % celem zrównowazenia wzropstu masy wyniakajacej z skrzyni i wału ale władowałbym piec 1,5 około 240-250 kucykuf w sam raz na autobany zeby zaden dzik w 458 italia mi przy 300 nietrabił ze mam zjechac bo on ma sie zamair rozpedzic do 330 :)<br><hr>ddddddddddddd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2013, 13:21

Komentatorzy napisał(a):osobiscie gdybym chciał kupić haye widze 2 rzeczy w sumie 3 o sory 4 które sprawiłyby ze motocykl ten stałby sie "kompletnym " motocyklem zap.erdalajaco dalekosieznym typu bombowiec b2 otóż do rzeczy:1)skrzynia jak w nowej vfr 1200z sprzegłem antyhoppingowym oczywiscie zeby nejepnac fikola przy redukcji :) 2)bezobsługowy wał kardana z lekkich materiałów z zerowymi luzami oczywiscie 3) z racji zwiekszonej wagi przez te 2 zabegi nieco zwiekszona moc slnika o powiedzmy 5% zeby zachowal parametry obecnej wersji 4) kurna zapomniałem :( jak sobie rpzypomne dam znac ,oczywiscie licze se ztym ze cena wzroslaby dosc znacznie ale wał by sie zczasem zwrocił to na bank o ile niebyloby z nim jakis wiekszych problemow zakładam ze by niebyło , bo wymiana zestawu napedowego w hayi jest droga w koncu potrzebuje najdrozszych najmocniejszych zestawow dosc czesto jesli kierowca lubi operowac maneta moc robi swoie ,co do tego 4 punktu dam znac jak se przypomne <br><hr>ccccccccccccc<br>
Komentatorzy napisał(a):k,fa wiemmmmmmmmmmmmmmm ! przypomniało mi sie 4 punkt to był układ hamulcowy jak w hondach turystycznych dual cbs tzn połaczony przód z tylem i od tej pory haya jest najlepszym daleosieznym zapier.alaczem zcałej stawki chociaz szczerze pod siebie bym jeszcze specjalne nie podniosł mocy o 5 % celem zrównowazenia wzropstu masy wyniakajacej z skrzyni i wału ale władowałbym piec 1,5 około 240-250 kucykuf w sam raz na autobany zeby zaden dzik w 458 italia mi przy 300 nietrabił ze mam zjechac bo on ma sie zamair rozpedzic do 330 :)<br><hr>ddddddddddddd<br>
apropo autobanów braku ograniczenia predkosci mamy juz 2014 prawie a w polsce mamy h.i anie autostrady bez ograniczena predkosci smutne to jak pis,a łosia poza okresem godowym ...<br><hr>eeeeeeeeeeeeee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/11/2014, 16:21

Hajka świetny motocykl ale śmiać mi się chce jak czytam ten artykuł ciągle piszecie jakie ma osiągi, jak super ciągnie i ile ma mocy a w danych technicznych nic o tym niema. Nie wiadomo ile mocy jaki moment ile wyciąga jakie przyspieszenia i spalanie. Potrafię sobie te dane znaleźć w necie ale to powinno być w danych technicznych pod artykułem.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości




na górê