Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Highside przez zbyt wysokie ciśnienie...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Highside przez zbyt wysokie ciśnienie...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Highside przez zbyt wysokie ciśnienie..

Postprzez Åšcigacz » 26/9/2013, 10:36

Dyskusja na temat: Highside przez zbyt wysokie ciśnienie w oponach?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Highside przez zbyt wysokie ciśnienie w oponach?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 10:36

Oj tam, oj tam. Po prostu nie ogarnÄ…Å‚. <br><hr>Tadzio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 12:19

Dlaczego podajecie 2,1 na przodzie i 1,9 na tyle, nie powinno być na odwrót?<br><hr>r_shop_d
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 12:25

Komentatorzy napisał(a):Dlaczego podajecie 2,1 na przodzie i 1,9 na tyle, nie powinno być na odwrót?<br><hr>r_shop_d<br>
Niekoniecznie. Zależy od opony. Np. Dunlop D211 na torze powinno mieć bardzo niskie ciśnienie (ok. 1.5, nie pamiętam dokładnie).<br><hr>Pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 12:27

Komentatorzy napisał(a):Dlaczego podajecie 2,1 na przodzie i 1,9 na tyle, nie powinno być na odwrót?<br><hr>r_shop_d<br>
Komentatorzy napisał(a):Niekoniecznie. Zależy od opony. Np. Dunlop D211 na torze powinno mieć bardzo niskie ciśnienie (ok. 1.5, nie pamiętam dokładnie).<br><hr>Pawel<br>
Oczywiście chodziło mi o tylną oponę;).<br><hr>Pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 12:52

A jezeli by nie odpuscil gazu to tez takie cos by sie stalo?<br><hr>Filip
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 13:07

Wiadomo że zbyt wysokie ciśnienie oniża przyczepność bo zmniejsza się powierzchnia styku opony z podlożem. Ale na filmie słychać że kierowca zamiast stopniowo otwierać przepustnice zrobił to zbyt gwałtownie, w ostatniej fazie gdy motocykl był jeszcze w dużym złożeniu.<br><hr>Piotrek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 13:57

Brak amortyzatora skrętu (najlepiej z regulacją) to też efekt takiego zachowania się przedniego koła. Nie raz łapałem poślizg tyłu ale przy takiej jeździe, 4 kliknięcia od maxa w dół i motocykl się stabilizował. Pomijając kwestie opon bo one zarówno za mocno nabite jak i nie dogrzane są przyczyną podobnych zdarzeń.<br><hr>Kris
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 20:53

Komentatorzy napisał(a):A jezeli by nie odpuscil gazu to tez takie cos by sie stalo?<br><hr>Filip<br>
wyszedłby bokiem i ustabilizował, gdyby nie odpuścił gazy.<br><hr>...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 21:55

za szybko odkręca gaz i zrywa przyczepnośc w tylnym kole.moim zdaniem jedzie za wolno w zakrecie...gdyby szybciej wszedł w zakręt mysle ze nic by sie nie stało
<br><hr>Kepaaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 23:03

złej baletnicy rąbek u spódnicy, czy jakoś tak. Odpowiedniakontrola gazu i by nie było szlifa.<br><hr>cRup
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2013, 23:47

Spóźniona reakcja motocyklisty...
Dobrze że napisaliście o zbyt wysokim ciśnieniu bo mi zdarzają się takie uślizgi (bez gleby) i nie wiedziałem dlaczego - kombinowałem coś w stronę źle ustawionego zawieszenia a przyczyna może być dużo prostsza :)<br><hr>robert26011988
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2013, 05:35

Gleba byla dlatego ze jak go za pierwszym razem wyrzucilo lekko z siodla to spadajac na dupe odkrecil gaz. I motor wystrzelil z pod niego po raz drugi tym razem skutecznie lekko idac na gume. Mysle ze gdyby nie odwinal spadajac na motor to by sie uratowal.<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/9/2013, 08:58

przyczyna highsidu jest złe operowanie gazem w danych warunkach drogowych a nie cisnienie, ktore w tym przypadku - jezeli wierzyc - wcale nie bylo jakies ekstremalnie złe (2,6 i 2,8)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê