[Suzuki Burgman 650/Executive] Suzuki Burgman 650 Execut
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Suzuki Burgman 650/Executive] Suzuki Burgman 650 Ex
Dyskusja na temat: Suzuki Burgman 650 Executive - pan prezes
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Burgman 650 Executive - pan prezes
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki Burgman 650 Executive - pan prezes
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Przykra sprawa, ale w tekście jest błąd. "Poprzedniego modela" Może chodzi o " poprzedniego modelu"
Pozdrowienia<br><hr>Zibinietrybi
Pozdrowienia<br><hr>Zibinietrybi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szanowny Autorze,
Nie wiem skąd wziąłeś informację o wyższych osiągach B650 L3 nad BMW C650 GT lub T-MAXem 530. O ile ten ostatni prawdopodobnie idzie "łeb w łeb", o tyle BMW tłucze Burgmana bezlitośnie ze startu, powiększając przewagę z każdym km/h. Nie wiem także, skąd opinia o zawieszeniu - chyba jeździliśmy innym B650 L3. Zgoda, to nie jest BMW GS i zawieszenie (ze względu na masę) nie robi szału, ale mowa o jego beznadziejności jest dużym nadużyciem. Jak nazwałbyś wtedy pracę zawieszenia w MyRoadzie czy X-MAXie 400, bo nie wiem jakie jest stopniowanie przymiotnika "beznadziejny".
Jeździliśmy pewnie innym T-MAXem, ponieważ "ta wariacja na temat R6" ma genialne zawieszenie, świetne osiągi i cudowne prowadzenie w zakrętach, bijące na głowę wszystko co oferuje B650, oprócz miejsca pod kanapą i gadżetami.
Ogólnie mam wrażenie, drogi Autorze, że tym razem recenzja napisana na kolanie. Nie zwróciłeś uwagi, że w nowym Burgmanie jest nie tylko mniej miejsca na nogi ale i mniej miejsca pod kanapą. Proponuję także na drugi raz wzięcie GPSa i stopera i porównanie osiągów testowanych maszyn ze sobą, a nie pisanie "pod względem dynamiki Burgman króluje nad T-Maxem, nad Hondą SW-T600 i skuterami BMW", ponieważ to zwyczajna nieprawda.
PS. A propos tabelki "Konkurencja": Xciting 500 nie jest już produkowany, za to Kymco produkuje np. MyRoada 700.<br><hr>Konkurencja
Nie wiem skąd wziąłeś informację o wyższych osiągach B650 L3 nad BMW C650 GT lub T-MAXem 530. O ile ten ostatni prawdopodobnie idzie "łeb w łeb", o tyle BMW tłucze Burgmana bezlitośnie ze startu, powiększając przewagę z każdym km/h. Nie wiem także, skąd opinia o zawieszeniu - chyba jeździliśmy innym B650 L3. Zgoda, to nie jest BMW GS i zawieszenie (ze względu na masę) nie robi szału, ale mowa o jego beznadziejności jest dużym nadużyciem. Jak nazwałbyś wtedy pracę zawieszenia w MyRoadzie czy X-MAXie 400, bo nie wiem jakie jest stopniowanie przymiotnika "beznadziejny".
Jeździliśmy pewnie innym T-MAXem, ponieważ "ta wariacja na temat R6" ma genialne zawieszenie, świetne osiągi i cudowne prowadzenie w zakrętach, bijące na głowę wszystko co oferuje B650, oprócz miejsca pod kanapą i gadżetami.
Ogólnie mam wrażenie, drogi Autorze, że tym razem recenzja napisana na kolanie. Nie zwróciłeś uwagi, że w nowym Burgmanie jest nie tylko mniej miejsca na nogi ale i mniej miejsca pod kanapą. Proponuję także na drugi raz wzięcie GPSa i stopera i porównanie osiągów testowanych maszyn ze sobą, a nie pisanie "pod względem dynamiki Burgman króluje nad T-Maxem, nad Hondą SW-T600 i skuterami BMW", ponieważ to zwyczajna nieprawda.
PS. A propos tabelki "Konkurencja": Xciting 500 nie jest już produkowany, za to Kymco produkuje np. MyRoada 700.<br><hr>Konkurencja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak mnie zastanawia dlaczego ten skuter jest lepiej wykonany niż GSR 750 ? To i to Suzuki. Zna ktoś odpowiedź? Poważnie pytam.<br><hr>JM
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ok <br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Szanowny Autorze,
Nie wiem skąd wziąłeś informację o wyższych osiągach B650 L3 nad BMW C650 GT lub T-MAXem 530. O ile ten ostatni prawdopodobnie idzie "łeb w łeb", o tyle BMW tłucze Burgmana bezlitośnie ze startu, powiększając przewagę z każdym km/h. Nie wiem także, skąd opinia o zawieszeniu - chyba jeździliśmy innym B650 L3. Zgoda, to nie jest BMW GS i zawieszenie (ze względu na masę) nie robi szału, ale mowa o jego beznadziejności jest dużym nadużyciem. Jak nazwałbyś wtedy pracę zawieszenia w MyRoadzie czy X-MAXie 400, bo nie wiem jakie jest stopniowanie przymiotnika "beznadziejny".
Jeździliśmy pewnie innym T-MAXem, ponieważ "ta wariacja na temat R6" ma genialne zawieszenie, świetne osiągi i cudowne prowadzenie w zakrętach, bijące na głowę wszystko co oferuje B650, oprócz miejsca pod kanapą i gadżetami.
Ogólnie mam wrażenie, drogi Autorze, że tym razem recenzja napisana na kolanie. Nie zwróciłeś uwagi, że w nowym Burgmanie jest nie tylko mniej miejsca na nogi ale i mniej miejsca pod kanapą. Proponuję także na drugi raz wzięcie GPSa i stopera i porównanie osiągów testowanych maszyn ze sobą, a nie pisanie "pod względem dynamiki Burgman króluje nad T-Maxem, nad Hondą SW-T600 i skuterami BMW", ponieważ to zwyczajna nieprawda.
PS. A propos tabelki "Konkurencja": Xciting 500 nie jest już produkowany, za to Kymco produkuje np. MyRoada 700.<br><hr>Konkurencja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panie Łukaszu, w Pana "teście" pojawiło się bardzo dużo odważnych i kompletnie nieprawdziwych stwierdzeń. Większość wyłapała już Konkurencja Z mojej strony sugeruję podawać wzrost opisując wygodę motocykla. To co może być wygodne przy 176 cm wzrostu zazwyczaj jest porażką w okolicach 1.90 cm. Tak też jest z nowym Burgmanem, wyższe osoby mogą co najwyżej zająć pozycję krzesełkową a o wyciągnięciu nóg, o którym Pan pisze, tylko pomarzyć...
Stwierdzenia, jak to nowy Burgman góruje nad konkurencją oraz opinii o beznadziejności zawieszenia komentował nawet nie będę. Odsyłam do testów porównawczych, np. na Burgmania.net.
Pozdrawiam i życzę więcej przygotowań merytorycznych przed kolejnymi testami maxiskuterów. Mają one dużo zwolenników w naszym kraju i "radosna twórczość" na ich temat raczej nie przejdzie.<br><hr>maxifan
Stwierdzenia, jak to nowy Burgman góruje nad konkurencją oraz opinii o beznadziejności zawieszenia komentował nawet nie będę. Odsyłam do testów porównawczych, np. na Burgmania.net.
Pozdrawiam i życzę więcej przygotowań merytorycznych przed kolejnymi testami maxiskuterów. Mają one dużo zwolenników w naszym kraju i "radosna twórczość" na ich temat raczej nie przejdzie.<br><hr>maxifan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolejny niewidomy bez umiejętności czytania, który wyłapał tylko 1% tekstu. Przeczytaj cały, uważnie, używając, hmmm, oczu? A wtedy nagle okaże się, że wg autora ten skuter jest naprawdę niezły. Co ty na to?<br><hr>JetsonKomentatorzy napisał(a):Panie Łukaszu, w Pana "teście" pojawiło się bardzo dużo odważnych i kompletnie nieprawdziwych stwierdzeń. Większość wyłapała już Konkurencja Z mojej strony sugeruję podawać wzrost opisując wygodę motocykla. To co może być wygodne przy 176 cm wzrostu zazwyczaj jest porażką w okolicach 1.90 cm. Tak też jest z nowym Burgmanem, wyższe osoby mogą co najwyżej zająć pozycję krzesełkową a o wyciągnięciu nóg, o którym Pan pisze, tylko pomarzyć...
Stwierdzenia, jak to nowy Burgman góruje nad konkurencją oraz opinii o beznadziejności zawieszenia komentował nawet nie będę. Odsyłam do testów porównawczych, np. na Burgmania.net.
Pozdrawiam i życzę więcej przygotowań merytorycznych przed kolejnymi testami maxiskuterów. Mają one dużo zwolenników w naszym kraju i "radosna twórczość" na ich temat raczej nie przejdzie.<br><hr>maxifan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jetson, to bardzo nieładnie odpowiadać na korespondencję wysyłaną nie do Ciebie ale odpowiem Ci "co ja na to". Nie obchodzi mnie czy ten skuter jest niezły czy zły. Jeździłem na nim i mam o nim swoją opinię. Chodzi mi o kilka niesprawdzonych informacji w teście Autora, którego testy skądinąd bardzo lubię i sobie cenię. Czytaj ze zrozumieniem.<br><hr>maxifanKomentatorzy napisał(a):Panie Łukaszu, w Pana "teście" pojawiło się bardzo dużo odważnych i kompletnie nieprawdziwych stwierdzeń. Większość wyłapała już Konkurencja Z mojej strony sugeruję podawać wzrost opisując wygodę motocykla. To co może być wygodne przy 176 cm wzrostu zazwyczaj jest porażką w okolicach 1.90 cm. Tak też jest z nowym Burgmanem, wyższe osoby mogą co najwyżej zająć pozycję krzesełkową a o wyciągnięciu nóg, o którym Pan pisze, tylko pomarzyć...
Stwierdzenia, jak to nowy Burgman góruje nad konkurencją oraz opinii o beznadziejności zawieszenia komentował nawet nie będę. Odsyłam do testów porównawczych, np. na Burgmania.net.
Pozdrawiam i życzę więcej przygotowań merytorycznych przed kolejnymi testami maxiskuterów. Mają one dużo zwolenników w naszym kraju i "radosna twórczość" na ich temat raczej nie przejdzie.<br><hr>maxifan<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny niewidomy bez umiejętności czytania, który wyłapał tylko 1% tekstu. Przeczytaj cały, uważnie, używając, hmmm, oczu? A wtedy nagle okaże się, że wg autora ten skuter jest naprawdę niezły. Co ty na to?<br><hr>Jetson<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeździ<br><hr>buuKomentatorzy napisał(a):Pan prezes nie jeździ skuterem. To by było na tyle <br><hr>a<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siemka, lajkujcie jak możecie i wysyłajcie swoje maszyny, które będą udostępniane na naszym fanpagu.<br><hr>jasiek1150
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siemka, lajkujcie jak możecie i wysyłajcie swoje maszyny, które będą udostępniane na naszym fanpagu <a href="https://www.facebook.com/pages/Nie-liczy-sie-marka-ale-pasja/605237492900037?fref=ts" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.facebook.com/pages/Nie-liczy-sie-marka-ale-pasja/605237492900037?fref=ts</a><br><hr>jasiek1150
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdżę takim osobiście i jest nieźle...aczkolwiek czuć już jego czas zaprojektowania.
A drobny lifting niewiele zmienił.
maxiskutery.pl<br><hr>maxiskuteryl
A drobny lifting niewiele zmienił.
maxiskutery.pl<br><hr>maxiskuteryl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości