Zobacz wÄ…tek - Honda Nsr 125 - coÅ› z silnikiem??? help
NAS Analytics TAG

Honda Nsr 125 - coÅ› z silnikiem??? help

i inne małe pojemności
_________

Honda Nsr 125 - coÅ› z silnikiem??? help

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 13/7/2007, 20:16

Witam,kupiłem dzis nsr-ke ale po 8 tyś obrotach zaczyna mi się mulic przebieg 31tyś podobno dośc długo stała... Z rury dym nie leci. Aha i jeszcze mam za małe obroty jak motor stoji (1tyś obrotów) a powinien byc 1,5-2 tyś mozna porobic cos przy rączce? Co to moze byc ze sie dusi?? Przepalic trzo wszystko czy jak? Prosze o odp pozdro
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk


Postprzez pawlak200192 » 13/7/2007, 20:27

blokada w tłumniku moze
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez owad » 13/7/2007, 20:32

jak dlugo stala to moze przeczyscic wszystko a pozniej wyregulowac....
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 13/7/2007, 20:49

Nie no blokada jak by była to by mi się nie dusiła po 8tysiącach na moje trzeba ją rozgrzac no nic jutro spróbuje i dam wam znac jak mówi Owad możliwe że gaźnik i reszta do regulacjii
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez Manhatan » 13/7/2007, 21:04

2 tyś. obrotów? Masz dobrze, jak tylko nie gaśnie to nie ruszaj nic...

Co do mulenia, to samo Ci się robi na postoju? Jak próbujesz wkręcać na biegu jałowym to też się tak muli? Do ilu się wkręca maksymalnie? Jak z rury dym nie leci to bardzo dobrze, jakby leciał to by była zbyt bogata mieszanka w olej.

Jak będziesz wkręcał na obroty, to przy 8k obr. przytrzymaj manetkę, mimo tego, że będziesz ją trzymał nie ruchomo, moto powinno się wkręcać na obroty. Jak się wkręci powyżej 9k obr. ponownie odkręć manetką tym razem już do końca :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez vajda » 13/7/2007, 22:19

Regulacjia obrotow? Jesli masz za male to podkrec sobie do tych 1,5-2 - przy gazniku masz taka najbardziej widoczna, wyruzniona, duza srube ze sprezyna. Wlasnie nia regulujesz! (przy manetce nie dotykaj nic). Wazne aby motor nie gasl na jalowym biegu!
Co do tego mulenia to powiedzialbym ze dostaje lewe powietrze ale nie pojde w slady Manhatana (z calym szacunkiem :) ) i nie bede dawal ci instrukcji bez ogledzin problemu. Z gory jednak ci powiem ze nie rozumiem o co ci chodzi jesli nie rozgrzales motoru :| Jesli byl rozgrzany i dalej go mulilo to zostala gdzies jeszcze blokada (pod warunkiem ze byly zdejmowane) - modul, wydech i dyfuzor!
Jesli to nie pomorze to zostaly ci chyba tylko dysze w gazniku ;)
PZD. daj znac co wymodziles i jesli faktycznei motor dlugo stal to warto ten bak (chociaz pol) przejezdzic na ciut wiekszej ilosci oleju niz zwykle... nawet jak ma dymic!
vajda
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7/7/2007, 11:48
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Fenek16 » 13/7/2007, 22:51

Nie rozumiem - był jakiś sens sprzedania TZR 125 i kupienia NSR? :shock:

Mój kumpel tak miał i co było? - zapchany układ wydechowy...

Bardziej mozliwy jest tu syf w gaźniku...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Manhatan » 13/7/2007, 23:09

Poprostu miałem to samo przy swojej NSR, tylko, że właśnie w ten sposób w jaki wyżej napisałem. Stąd kazałem mu to sprawdzić dokładnie.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez elco » 14/7/2007, 09:14

Valentino-Rossi-46 napisał(a):Nie no blokada jak by była to by mi się nie dusiła po 8tysiącach na moje trzeba ją rozgrzac no nic jutro spróbuje i dam wam znac jak mówi Owad możliwe że gaźnik i reszta do regulacjii


jezeli motocykl jest nie rozgrzany i jeszcze dymi dosc obfitym dymem to jest normalne, ze bedzie sie dusial powyzej 8 tys. obrotow. Silnik musi sobie pochodzic z 2-3 minuty zanim odkrecisz manetke do konca. I nie radze tego robic na biegu jalowym.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez dawid9292 » 14/7/2007, 10:51

Jak bardzo kopci cały czas i nie ma mocy to mogły pójść simeringi.
dawid9292
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/7/2007, 20:55

Postprzez Manhatan » 14/7/2007, 11:36

dawid9292 napisał(a):Jak bardzo kopci cały czas i nie ma mocy to mogły pójść simeringi.


:shock: :shock: Przecież napisał, że nie kopci :|
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 14/7/2007, 12:38

Teraz jest tak: Podchodze na rano odpalam,wszystko ok pojechałem w cien zgasiłem pograłem troche z kuzynem w piłke (kranik był zakręcony) podchodze odpalam przejechałem sie po podwurku,jade,jade i zaczął mi ,,zdychac,, i zdechł... paliwa mam dośc teraz jak odpalam to pochodzi 5-20 sekund i pizda gaśnie na moje to gaźnik albo świeca ;/
PS. na jałowym biegu mi sie NIE dusi

mam jeszcze takie pytanie jak sie otwiera siedzenie w nsr??;/

na przyszlosc- edytuj posty (nowy na forum nie jestes)... pozdrawiam kravec
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez Manhatan » 14/7/2007, 14:32

Z tyłu pod siedzeniem masz zamek. Wkładasz kluczyk, przekręcasz, naciskasz taki dzyndzel z tyłu, za zamkiem. Nacisnąć musisz dosyć mocno, bo trochę opornie to chodzi. Siedzenie praktycznie samo powinno lekko wyskoczyć.

EDIT: Pełny masz bak? W NSR jest trochę powalone z tą rezerwą, albo jeździłem na otwartej, albo na rezerwie i nigdy nie wiedziałem dokładnie na czym. Też mi się tak działo jak tuy piszesz, ale dolałem wachy i problem zniknął. Możliwe, że właśnie albo gaźnik będzię zaje*** syfem, albo świeca się kończy.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 14/7/2007, 22:50

Zmieniłem świece,pomogło. Siedzenia nie otwierałem spróbuje jutro... Kurde tylko leci mi olej z jednego węzyka da sie coś z tym zrobic to cos powaznego?
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez patrykmulek » 15/7/2007, 09:05

jak z wezyka to nic powaznego . wezyk wymien i ci nie bedzie lecialo
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck

Postprzez mar111cin » 15/7/2007, 10:11

jak z jednego to nic poważnego ; ) gorzej jakby sikało z każdego ; )

a tak na serio to pokaż nam jakieś fotki Twojego nowego zakupu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 15/7/2007, 12:35

Kolega mówił że miał tak w MTX i kupił jakies zaślepki czy coś za 50gr sztuka założył i było ok. Ok postaram się porobic foty Nsr-ki... załącze w tym temacie pozdro

Kurdeee,przez noc wyciekło mi około 20 minilitrów oleju i to nie z 1 węzyka tylko z 2 bo są 3 węzyki obok siebie w tym 2 tej samej wielkości(z nich leci) i jeden grubszy

prosilem niedawno o edytowanie postow prawda?? tak trudno??... kravec
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez mar111cin » 15/7/2007, 15:20

od czego to są wężyki? rozumiem że od oleju który służy do mieszania z paliwem ? Wymień te wężyki i nie będzie kłopotu, na końcach pozakładaj metalowe opaski zaciskowe. Wymiana 3 wężykow będzie Cię kosztowała góra 10zł. Wszystko do kupienia w sklepie z częściami motoryzacyjnymi.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 15/7/2007, 18:07

wątpie ze zmiana wężyków pomoże ale zrobie to dla Ciebie pozdro xDDD
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez mar111cin » 15/7/2007, 18:11

bedę Ci dozgonnie wdzięczny xD
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê