Zobacz wÄ…tek - <i>[Yamaha MT-09]</i> Yamaha MT-09 - jest moc!
 
NAS Analytics TAG

[Yamaha MT-09] Yamaha MT-09 - jest moc!

Komentarze użytkowników
_________

[Yamaha MT-09] Yamaha MT-09 - jest moc!

Postprzez Åšcigacz » 5/9/2013, 15:18

Dyskusja na temat: Yamaha MT-09 - jest moc!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha MT-09 - jest moc!
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 15:18

tylko czemu u nas zawsze drożej.... w stanach cena sugerowana to 7990 $<br><hr>BbChaos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 15:40

Komentatorzy napisał(a):tylko czemu u nas zawsze drożej.... w stanach cena sugerowana to 7990 $<br><hr>BbChaos<br>
Bo w Stanach ich banda złodziei i biurokratów nie wpadła na wprowadzenie VATu?<br><hr>Szczala
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 16:38

Nie wiem o co chodzi tym którzy czepiaja sie lampy. Zobaczcie zblizenie, ta lampa jest sliczna, bardzo ładny jest zresztą cały motocykl ;)<br><hr>Uzi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 17:08

to ile właściwie wyniosło spalanie? Piszecie, że małe, ale bez konkretnych danych<br><hr>asd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 17:13

Komentatorzy napisał(a):to ile właściwie wyniosło spalanie? Piszecie, że małe, ale bez konkretnych danych<br><hr>asd<br>
Przy bardzo, ale to bardzo agresywnej jeździe - 6,2 na 100km. Z doświadczenia wiem, że 750-800 jechane w takich sposób bierze koło 8 litrów. Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że spalanie przy normalnej jeździe wynieść powinno poniżej 5 na 100. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 17:15

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem o co chodzi tym którzy czepiaja sie lampy. Zobaczcie zblizenie, ta lampa jest sliczna, bardzo ładny jest zresztą cały motocykl ;)<br><hr>Uzi<br>
Tak, to prawda. Na żywo motocykl wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach, choć już na zdjęciach wygląda bardzo dobrze. Lampa które na fotografiach wydaje się nieco wyrwana z kontekstu, na żywo wygląda po prostu naturalnie. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 19:12

Nie wyobrazam sobie jak cokolwiek moze byc lepszego silnikowo od Street Tripla, ktory silnikowo jest swietny:) No ale pewnie pojemnosc robi swoje :)<br><hr>KO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 19:13

Wielkie dzięki za pierwszą recenzję MT-09!! Nie moge się doczekać kiedy ją zobaczę na żywo! Gdybym nie musiał działać z pracą magisterską itd to bym brał udział w konkursie i bym z Wami był ;P!! Pozdrawiam<br><hr>derbixxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 19:47

Kurcze ten z zbiornik do pokaźnych nie nalezy<br><hr>r@f
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 19:53

Komentatorzy napisał(a):tylko czemu u nas zawsze drożej.... w stanach cena sugerowana to 7990 $<br><hr>BbChaos<br>
Ale za to u nas taniej niz na Wegrzech! I prawdopodobnie bedzie rowniez taniej niz w Niemcowni (choc tego nie sprawdzilem).<br><hr>WesolyMoturzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2013, 21:31

Komentatorzy napisał(a):Nie wyobrazam sobie jak cokolwiek moze byc lepszego silnikowo od Street Tripla, ktory silnikowo jest swietny:) No ale pewnie pojemnosc robi swoje :)<br><hr>KO<br>
Może kiedyś nie wykastrują Trypla i wstawią silnik prosto od Daytony czyli ok 127km. Wtedy myślę że Yamaha nie będzie miała szans : ><br><hr>jaroaro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 00:12

artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 07:31

Trzeba sie tym po prostu przejechac. Przygladajac sie tym wynalazkom jak XJ6 i FZ ostatecznie utracilem wiare w to ze Yamaha potrafi zrobic ciekawy motocykl. No ale moze sie myle :)<br><hr>Erni
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 10:13

No kolego z ta Kanią itd to cie poniosło. Chyba ci ktoś bajek naopowiadał. Motorek, ma fajny silnik,cenę, ale poza tym nic specjalnego... Jak już MT03 Pokazało, nie ma wielu motocyklistów chętnych na tego typu motocykle w Polsce. Zauważ, że motocykl jest totalnie niepraktyczny. Nadaje sie tylko do walki w mieście. Do tego zresztą jest stworzony. Fajnie. Tylko ludzie kupują co? DL650, Gs1200 i GS800 i Harleye. Ten motek jest odpowiednikiem kabrioleta V8 z silnikiem benzynowym 5000ccm i dwumiejscowym.
Przyjmuje zakłady. W roku 2013 nie sprzeda się go nawet 50 sztuk w Polsce. Wyjdzie może po 2 szt na dealera. Czy to coś zmieni? No może u nas w Warszawie. Dealerzy sprzedadzą po hm.. 4 szt w roku.
Z800 jest słabszy, cięższy itd.. ale za to- to kawał pięknego i pełno-gabarytowego motocykla. Z prawdziwą przyjemnością zawitam do jakiegoś dealera na jazdę testową tym motocyklem i dopiszę tu kiedyś moje wrażenia z jazdy.
Ps. Cena tego motocykla nie powinna być większa. To inne motocykle tej klasy są zbyt drogie. ;-) Granice przyzwoitości w cenach motocykli już dawno zostały przekroczone. <br><hr>Krasnolud spod Kani.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 10:23

Komentatorzy napisał(a):No kolego z ta Kanią itd to cie poniosło. Chyba ci ktoś bajek naopowiadał. Motorek, ma fajny silnik,cenę, ale poza tym nic specjalnego... Jak już MT03 Pokazało, nie ma wielu motocyklistów chętnych na tego typu motocykle w Polsce. Zauważ, że motocykl jest totalnie niepraktyczny. Nadaje sie tylko do walki w mieście. Do tego zresztą jest stworzony. Fajnie. Tylko ludzie kupują co? DL650, Gs1200 i GS800 i Harleye. Ten motek jest odpowiednikiem kabrioleta V8 z silnikiem benzynowym 5000ccm i dwumiejscowym.
Przyjmuje zakłady. W roku 2013 nie sprzeda się go nawet 50 sztuk w Polsce. Wyjdzie może po 2 szt na dealera. Czy to coś zmieni? No może u nas w Warszawie. Dealerzy sprzedadzą po hm.. 4 szt w roku.
Z800 jest słabszy, cięższy itd.. ale za to- to kawał pięknego i pełno-gabarytowego motocykla. Z prawdziwą przyjemnością zawitam do jakiegoś dealera na jazdę testową tym motocyklem i dopiszę tu kiedyś moje wrażenia z jazdy.
Ps. Cena tego motocykla nie powinna być większa. To inne motocykle tej klasy są zbyt drogie. ;-) Granice przyzwoitości w cenach motocykli już dawno zostały przekroczone. <br><hr>Krasnolud spod Kani. <br>
Ceny motocykli kolego jeszcze nigdy nie były tak niskie jak sa teraz. Nie mówię o wartości nominalnej tylko o relacji ceny do zarobków. Tak jest i w Europie i w Stanach i w Polsce. Na tym polega dramat branżny, że nawet pomimo tego ludzie nie chca ich kupować. Reszta tego o czym piszesz też sie nie zgadza. <br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 11:03

Komentatorzy napisał(a):artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa<br>
Ja też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko. <br><hr>Tedi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 13:05

Komentatorzy napisał(a):No kolego z ta Kanią itd to cie poniosło. Chyba ci ktoś bajek naopowiadał. Motorek, ma fajny silnik,cenę, ale poza tym nic specjalnego... Jak już MT03 Pokazało, nie ma wielu motocyklistów chętnych na tego typu motocykle w Polsce. Zauważ, że motocykl jest totalnie niepraktyczny. Nadaje sie tylko do walki w mieście. Do tego zresztą jest stworzony. Fajnie. Tylko ludzie kupują co? DL650, Gs1200 i GS800 i Harleye. Ten motek jest odpowiednikiem kabrioleta V8 z silnikiem benzynowym 5000ccm i dwumiejscowym.
Przyjmuje zakłady. W roku 2013 nie sprzeda się go nawet 50 sztuk w Polsce. Wyjdzie może po 2 szt na dealera. Czy to coś zmieni? No może u nas w Warszawie. Dealerzy sprzedadzą po hm.. 4 szt w roku.
Z800 jest słabszy, cięższy itd.. ale za to- to kawał pięknego i pełno-gabarytowego motocykla. Z prawdziwą przyjemnością zawitam do jakiegoś dealera na jazdę testową tym motocyklem i dopiszę tu kiedyś moje wrażenia z jazdy.
Ps. Cena tego motocykla nie powinna być większa. To inne motocykle tej klasy są zbyt drogie. ;-) Granice przyzwoitości w cenach motocykli już dawno zostały przekroczone. <br><hr>Krasnolud spod Kani. <br>
Cale szczescie ze oprocz polski jeszcze istnieje rynek na motocykle i uwierz lub nie ludzie nie wszedzie maja dylematy typu poszukiwanie motocykla co to i na torze pozamiata, i worek ziemniakow przewiezie, i nie bedzie spalal w ogole paliwa i naprawiac go nie trzeba wcale.
Podsumowujac - rynek na motocykle typowo miejskie jest wystarczajaco duzy i MT09 to strzal w dziesiatke - sam chetnie zakupie jesli moj obecny ER6N sie "zuzyje"<br><hr>gp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 15:14

Komentatorzy napisał(a):No kolego z ta Kanią itd to cie poniosło. Chyba ci ktoś bajek naopowiadał. Motorek, ma fajny silnik,cenę, ale poza tym nic specjalnego... Jak już MT03 Pokazało, nie ma wielu motocyklistów chętnych na tego typu motocykle w Polsce. Zauważ, że motocykl jest totalnie niepraktyczny. Nadaje sie tylko do walki w mieście. Do tego zresztą jest stworzony. Fajnie. Tylko ludzie kupują co? DL650, Gs1200 i GS800 i Harleye. Ten motek jest odpowiednikiem kabrioleta V8 z silnikiem benzynowym 5000ccm i dwumiejscowym.
Przyjmuje zakłady. W roku 2013 nie sprzeda się go nawet 50 sztuk w Polsce. Wyjdzie może po 2 szt na dealera. Czy to coś zmieni? No może u nas w Warszawie. Dealerzy sprzedadzą po hm.. 4 szt w roku.
Z800 jest słabszy, cięższy itd.. ale za to- to kawał pięknego i pełno-gabarytowego motocykla. Z prawdziwą przyjemnością zawitam do jakiegoś dealera na jazdę testową tym motocyklem i dopiszę tu kiedyś moje wrażenia z jazdy.
Ps. Cena tego motocykla nie powinna być większa. To inne motocykle tej klasy są zbyt drogie. ;-) Granice przyzwoitości w cenach motocykli już dawno zostały przekroczone. <br><hr>Krasnolud spod Kani. <br>
Komentatorzy napisał(a):Cale szczescie ze oprocz polski jeszcze istnieje rynek na motocykle i uwierz lub nie ludzie nie wszedzie maja dylematy typu poszukiwanie motocykla co to i na torze pozamiata, i worek ziemniakow przewiezie, i nie bedzie spalal w ogole paliwa i naprawiac go nie trzeba wcale.
Podsumowujac - rynek na motocykle typowo miejskie jest wystarczajaco duzy i MT09 to strzal w dziesiatke - sam chetnie zakupie jesli moj obecny ER6N sie "zuzyje"<br><hr>gp<br>
A ja bym jeszcze dodal ze motocykle sportowe juz sie przejadły w Europie. Teraz są w tym segmencie spadki po 90%, doslownie. W biurach Yamaha nie pracuje matoly dlatego woleli pracować nad ulicznym motocyklem dla normalnych ludzi zamiast robic nowa R1 ktorej nikt nie ogarnie i nikt nie kupi.<br><hr>Qba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2013, 16:56

Komentatorzy napisał(a):artykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko. <br><hr>Tedi<br>
z mojego punktu widzenia jest b. powolny (mam dwa moto - 150 i 180 koni), za to nie zgodze sie, ze hamuje kiepsko, bo jest wrecz przeciwnie...podsumuowujac - szkoda dobrego zawieszenia i dobrych hamulców na taki kiepski silnik - newet wyglad jest niezly - moze warto byloby tam upchac silnik z hajki .... ;))<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê