Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
DRZ to najpopularniejszy sprzet tego typu.
jest XR mało popularna, podobno super sie nią jeździ choc parametry na to nie wskazują ;P
ktm exc to juz troche klasa wyzej i wieksze koszta. choc moc niewiele wyzsza niz DRZ to mimo wszystko silnik jest nastawiony na sport
są tez ktmy lc4 400 ale tez rzadkie sprzęty
troche nizsza klasa kawasaki klx 250 i 300 ale też sprzety rzadkie. ogólnie klasa takich sprzetów jest mało rozbudowana ;P
jest XR mało popularna, podobno super sie nią jeździ choc parametry na to nie wskazują ;P
ktm exc to juz troche klasa wyzej i wieksze koszta. choc moc niewiele wyzsza niz DRZ to mimo wszystko silnik jest nastawiony na sport
są tez ktmy lc4 400 ale tez rzadkie sprzęty
troche nizsza klasa kawasaki klx 250 i 300 ale też sprzety rzadkie. ogólnie klasa takich sprzetów jest mało rozbudowana ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Xr 400 jest dużo wyższa od DRZ węższą i lżejsza (od S'ki)
Także przy tym wzroście bym polecał
EXC 400 też bardzo fajne moto, jak znajdziesz coś ciekawego to byłby to najlepszy wybór z wszystkich wyżej
Także przy tym wzroście bym polecał
EXC 400 też bardzo fajne moto, jak znajdziesz coś ciekawego to byłby to najlepszy wybór z wszystkich wyżej
XR 400R | | Kula daje fula | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
hehe kazdy sprzet lubi sie gotować tak samo. KTMa swojego zagotowałem tylko kilka razy - stojąc w korku, i raz na ostrych bagnach. w wersji EXC mozna wymienic korek na taki o wiekszym cisneniu i wtedy "problem" sie nieco eliminuje, ale przy normalnej jeździe nie ma praw asie zagotować chyba ze ktos zamula
exc 400 i 450 to troche inne sprzety mimo stosunkowo nieduzej róznicy. chodzi o skok i srednice. w 450 jest to bardziej sportowe zestawienie. w 400 skok jest dłuzszy a srednica mniejsza. co daje wiekszy moment a mniejszą moc i generalnie silniki 400 sa mniej wysilone stosunkowo niz 450 i 520/525.
ale z kolei te mniejsze wysilenie przekłada się na wytrzymałosc która wzrasta... ale nadal jesto wyczynówka i porównujac koszta oszczędność nie bedzie duzo wieksza. co ma sie zuzyc to sie zuzyje i tyle. a np oszczednosc typu że tłok w 450 zmienaisz co 100 mth a w 400 co 110 mth to róznica praktycznie żadna i na tym sie nie zaoszczędzi.
tutaj DRZ i XR bedÄ… na pewno duzo tansze w eksplo.
swoja droga ja nie wiem kto projektował te XRki, podobno lataja fajnie, ale wyglądaja jak sprzetry sprzed lat 90tych ;/
exc 400 i 450 to troche inne sprzety mimo stosunkowo nieduzej róznicy. chodzi o skok i srednice. w 450 jest to bardziej sportowe zestawienie. w 400 skok jest dłuzszy a srednica mniejsza. co daje wiekszy moment a mniejszą moc i generalnie silniki 400 sa mniej wysilone stosunkowo niz 450 i 520/525.
ale z kolei te mniejsze wysilenie przekłada się na wytrzymałosc która wzrasta... ale nadal jesto wyczynówka i porównujac koszta oszczędność nie bedzie duzo wieksza. co ma sie zuzyc to sie zuzyje i tyle. a np oszczednosc typu że tłok w 450 zmienaisz co 100 mth a w 400 co 110 mth to róznica praktycznie żadna i na tym sie nie zaoszczędzi.
tutaj DRZ i XR bedÄ… na pewno duzo tansze w eksplo.
swoja droga ja nie wiem kto projektował te XRki, podobno lataja fajnie, ale wyglądaja jak sprzetry sprzed lat 90tych ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
wyglądają ma zmęczone...?
motocykla terenowego nie kupuje siÄ™ po wyglÄ…dzie...
Gdybyś przejechał się DRZ i XR wybrałbyś XR
co nie zmienia faktu, że DRZ też fajne moto.
motocykla terenowego nie kupuje siÄ™ po wyglÄ…dzie...
Gdybyś przejechał się DRZ i XR wybrałbyś XR
co nie zmienia faktu, że DRZ też fajne moto.
XR 400R | | Kula daje fula | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
noo spoko, ale potem siądź np na ktma EXC np z 2000 roku i róznica jest kolosalna.... potem siądz na takiego exc z 2008 roku i masz znów kolosalną róznice w prowadzeniu. ergonomii itp itd... mi sie kiedys dobrze jeździło yamaha dt 50 ;P 2 motocykle później miałem mozliwosc znów przejechania sie DTtką, i w sumie sam sie sobie dziwiłem jak tym mogłem tak jeździc jak jeździłem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
czyli mowisz ze cos takie by bylo lepsze
http://moto.allegro.pl/ktm-model-exc-40 ... 04975.html
http://otomoto.pl/ktm-exc-ktm-exc-400-4 ... 61484.html
a jak jest z czesciami do nich sa jakies problemy moze cos sie orjetujecie ?? bo tak z grubsza to ja kolega poprzeni mowil chyba i mi sie zdaje na oko ze lzejszy jest od drz no a oto mi tez troche chodzi
http://moto.allegro.pl/ktm-model-exc-40 ... 04975.html
http://otomoto.pl/ktm-exc-ktm-exc-400-4 ... 61484.html
a jak jest z czesciami do nich sa jakies problemy moze cos sie orjetujecie ?? bo tak z grubsza to ja kolega poprzeni mowil chyba i mi sie zdaje na oko ze lzejszy jest od drz no a oto mi tez troche chodzi
- uQasz
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/3/2013, 16:32
kazdy jest lepszy ale zalezy do czego. exc 400 to praktycznie wyczynówka. silnik na bazie wyczynowych silników i w zasadzie jest wyczynowy ale minimalnie odpręzony. wystarczy że wstawisz korbowód inny i cylinder i mozesz przerobic to na 525 czyli 510 pojemnosci. są to super sprzerty mocne, niezła zawieha jak na te lata itp itd... ale są też koszta. pewnie lekko 2X tyle kosztuje w utrzymaniu co uliczna DRZta
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No a co do exc to ten z pierwszego linku na pewno z 2002 tylko 01 albo 00, i nie wiem jak tam o nią dbał bo jak wymieniał olej co 15-18 mth i co drugą wymianę oleju filtr nie za rzadko?? No ale dodaje jak strój, więc nie wiem niech mądrzejsi ode mnie coś napiszą.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
ja wymieniam olej co 15-20 mth, i filtry co 2 wypad jak silnik zdrowy to taka wymiana jest ok... co do rocznika najlepiej po vin dochodzic. bo nawet rocznik 00 mozna przerobic na 2010 np w godzine.... i kompletny amator moze sie nie zaczaić co do rocznika. bo ktm to taka maszynka że praktycznie wszystko pasuje wymiennie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam,
Jak kiedyś pisałem poszukuje w dalszym ciągu motocykla enduro/soft enduro oczywiście ze względu, że zależy mi na prawie rejestracji. Poszukuje modelów młodszych niż 2006 rok. Jak wspominałem zależy mi na niemałej mocy, pojemności minimum 250, dużej wytrzymałości i małej awaryjności. Głównym kandydatem jest Suzuki DRZ na którą jakiś czas już poluję Lecz może macie propozycje innym motocykli spełniających te wymogi? Ważny dla mnie jest fakt żeby mało wydawać na serwis i eksploatacje oraz żeby wymiany typu tłok itp. nie były za częste.
Myślałem też nad Husqą TE 250 ,np:
http://otomoto.pl/husqvarna-te-250-M3538187.html (otwórz link)
Co o niej myślicie? ;p
Jak kiedyś pisałem poszukuje w dalszym ciągu motocykla enduro/soft enduro oczywiście ze względu, że zależy mi na prawie rejestracji. Poszukuje modelów młodszych niż 2006 rok. Jak wspominałem zależy mi na niemałej mocy, pojemności minimum 250, dużej wytrzymałości i małej awaryjności. Głównym kandydatem jest Suzuki DRZ na którą jakiś czas już poluję Lecz może macie propozycje innym motocykli spełniających te wymogi? Ważny dla mnie jest fakt żeby mało wydawać na serwis i eksploatacje oraz żeby wymiany typu tłok itp. nie były za częste.
Myślałem też nad Husqą TE 250 ,np:
http://otomoto.pl/husqvarna-te-250-M3538187.html (otwórz link)
Co o niej myślicie? ;p
- Trojanek
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/2/2013, 17:03
No ta husqa to już będzie droższa w eksploatacji, ale to już fajna husqa lepsza od tych z przed 2001 roku. uQasz Crf 450 będzie dużo droższa w eksploatacji od drz, ale o ile to nich się inni wypowiedzą.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość