Jakie 125 dla dziewczyny
• Strona 1 z 1
Jakie 125 dla dziewczyny
Witam. Ze "scigaczami" nie mam żadnego doświadczenia dlatego chciałbym się dowiedzieć co wybrać dla dziewczyny na pierwszy moto.
Czytałem trochę i to już chyba raczej kwestia gustu, ale ktoś może doda jakieś komentarze;)
Jestem zwolennikiem 4T dlatego wybór kieruję w stronę cbr. Nsr chodzi jak kosiarka. Jako kontrargument można pośmiać się z wyglądu cbrki- faktycznie jest bardzo mała.
Czy różnica wielkości między nimi nie jest aż taka duża?
Czytałem trochę i to już chyba raczej kwestia gustu, ale ktoś może doda jakieś komentarze;)
Jestem zwolennikiem 4T dlatego wybór kieruję w stronę cbr. Nsr chodzi jak kosiarka. Jako kontrargument można pośmiać się z wyglądu cbrki- faktycznie jest bardzo mała.
Czy różnica wielkości między nimi nie jest aż taka duża?
- lukas90MX
- Świeżak
Raz: nie ten dzial. Popros modka o przeniesienie
Dwa: nie ma za malych moto. sa tylko za duzi ludzie . Jesli usiadziesz (badz przyszla uzytkowniczka) na motocykl i bedzie na nim wygodnie, bedzie sie siegac do ziemii, pozycja nie bedzie przeciazala stawow, kierownica nie sprawia problemow na maksymalnym skrecie, a podnozki same znajduja nogi - to znaczy, ze jest ok. Tego sie nie da opisac, to musi po prostu pasowac.
Jak sie przyszla uzytkowniczka wstydzi przed nami, to popytaj ja o zagadnienia z formularza (+ kategoria prawka), to bedziemy kombinowac.
Dwa: nie ma za malych moto. sa tylko za duzi ludzie . Jesli usiadziesz (badz przyszla uzytkowniczka) na motocykl i bedzie na nim wygodnie, bedzie sie siegac do ziemii, pozycja nie bedzie przeciazala stawow, kierownica nie sprawia problemow na maksymalnym skrecie, a podnozki same znajduja nogi - to znaczy, ze jest ok. Tego sie nie da opisac, to musi po prostu pasowac.
Jak sie przyszla uzytkowniczka wstydzi przed nami, to popytaj ja o zagadnienia z formularza (+ kategoria prawka), to bedziemy kombinowac.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec