Obrotek z GSX600F w CBR 1000 F ? ?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Obrotek z GSX600F w CBR 1000 F ? ?
Przeszczepiłem organ z jajka do CBR 1000. Wiem, że oryginał w cebrze ma obroty 12,5 max a w jajku do 14 są wyskalowane, ale mam pytanie. Czy oprócz różnic w wielkości skali obrotek może przekłamywać niższe parametry?
Mam wrażenie jakby pokazywał niższe obroty od rzeczywistych, ale nie mam porównania, bo nie miałem wcześniej obrotomierzaa w tym sprzęcie.
Z drugiej strony... Impuls z cewek jest co 2 obroty wału. Ilość cylindrów też jest taka sama więc chyba nie ma powodu żeby miał przekłamywać.
Czy siÄ™ mylÄ™?
Wlaściwie to mogłem zobaczyć przy jakich obrotach odcina zapłon, ale nie kręciłem go dzisiaj do końca.
A tak w ogóle to -wiem, że żeby zaadoptować obrotek to powinien on być od sprzęta, który ma tyle samo cylindrów. Ale nie wiem dlaczego. Czy chodzi o częstotliwość impulsów, czy o coś innego?
Kto sie na tym zna?
Mam wrażenie jakby pokazywał niższe obroty od rzeczywistych, ale nie mam porównania, bo nie miałem wcześniej obrotomierzaa w tym sprzęcie.
Z drugiej strony... Impuls z cewek jest co 2 obroty wału. Ilość cylindrów też jest taka sama więc chyba nie ma powodu żeby miał przekłamywać.
Czy siÄ™ mylÄ™?
Wlaściwie to mogłem zobaczyć przy jakich obrotach odcina zapłon, ale nie kręciłem go dzisiaj do końca.
A tak w ogóle to -wiem, że żeby zaadoptować obrotek to powinien on być od sprzęta, który ma tyle samo cylindrów. Ale nie wiem dlaczego. Czy chodzi o częstotliwość impulsów, czy o coś innego?
Kto sie na tym zna?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
No moje przypuszczenia się sprawdziły. Odcięcie zapłonu z tym obrotomierzem jest na ok. 8-9 tys. obrotów. To stanowczo za mało. Oczywiście sprzęt nie ma żadnej blokady. I z resztą słychać, że tam jest więcej obrotów niż pokazuje budzik.
To już ustaliłem. Nie wiem tylko dlaczego tak jest i czy da się to jakoś zmienić.
Pomoże ktoś w tym temacie?
To już ustaliłem. Nie wiem tylko dlaczego tak jest i czy da się to jakoś zmienić.
Pomoże ktoś w tym temacie?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości