Zobacz wÄ…tek - KTM EXC-F 250 2010r
 
NAS Analytics TAG

KTM EXC-F 250 2010r

Enduro, Cross
_________

KTM EXC-F 250 2010r

Postprzez owczarTM » 21/7/2013, 19:02

Witam:) Nie posiadam jeszcze wozidła , ale mam zamiar kupić motocykl od znajomego mianowicie KTM-a EXC-F 250 4t z 2010 r w oklejeniu red bulla :D . Będzie to mój pierwszy motocykl. Jakie są jego usterki i w jakich zawodach mógłbym nim wystartować , ponieważ póki co jestem zielony w temacie . Czy ta maszyna będzie dobra dla mnie mam 183 wzrostu 82kg i 21 lat. Bądźcie dla mnie wyrozumiali i co wgl sądzicie na temat tego motocykla. Mało jest wątków na temat tego modelu z tego rocznika dlatego pytam. Pozdrawiam Paweł.
owczarTM
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/7/2013, 18:56
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki


Postprzez henio12323 » 21/7/2013, 21:47

1) usterek jako tako nie ma, usterki tworza kierowcy który nie potrafia serwisować wyczynówki. 2) w każdych gdzie takie moto było by dopuszczone, lokalne motocrossowe, cross country, superenduro, czy enduro. ale narazie naucz sie jeździc potem mysl o zawodach. na początek maszyna jak najbardziej ok, moto jak moto dobre do nauki, nie za mocne, nie za słabe. mozna sie nauczyć wielu rzeczy. no i ktm jak ktm nie ma co sie rozpisywać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez owczarTM » 21/7/2013, 22:41

No tak na samym początku będzie nauka na pobliskich lasach i żwirowniach ,ale też poważnie myślę o różnych zawodach , ale to bardziej motocross i enduro. Chciałbym , żeby też właściciele tej machiny się wypowiedzieli :) i mam też pytanie czy warto inwestować w jakieś dodatki do motocyklu chodzi mi o licznik moto godzin<to z miejsca zakupie> felgi, wydech klamki itp ? i jestem zaskoczony trochę ,że móglbym tym Katem wystartować w motocrossie :wink:
owczarTM
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/7/2013, 18:56