[Aktualności] Dorna zapowiada kastrację World...
Posty: 5
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Dorna zapowiada kastrację World...
Dyskusja na temat: Dorna zapowiada kastracjÄ™ World Superbike
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Dorna zapowiada kastracjÄ™ World Superbike
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Dorna zapowiada kastracjÄ™ World Superbike
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
nie oszukujmy sie wsbk oglada sie duzo fajniej, jest więcej wyprzedzania i dużo bardziej zacięta rywalizacja <br><hr>RUTRA.RD
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W f1 jest to samo. Serie wyścigowe które uważa sie za najszybsze na świecie są skutecznie kastrowane. Po co 1.6 w f1 pod pretekstem ochrony przyrody skoro 22 samochody ciutke oszczędniejsze nic nie zmienią!. Tez podoba mi sie wsbk ponieważ startuje tam wiele załog i róznych motocykli a nie jak w moto gp yamaha i honda, Dzisiejszy motorsport idzie chyba nie w tę stronę. !<br><hr>widz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piszesz chyba z przyzwyczajenia, że Superbike ogląda się dużo fajniej. Tak było niestety kiedyś, ponad 30 motocykli na starcie. Zobacz, co dzieje się teraz. Wycofały się największe teamy fabryczne. Nie ma Suzuki, Yamahy, Ducati i Hondy z takim zaangażowaniem, jak kiedyś. W ostatnich wyścigach nie dojechało nawet do mety 15 zawodników!!! Czołowi zawodnicy jeżdżą za darmo! Jeżeli te zmiany nie będą wprowadzone to będzie jeszcze gorzej. Trzeba iść w kierunku ograniczeń, klasy Superstock. Będą niższe koszty, więcej zawodników, więkasza konkurencja i wtedy WSBK znów będzie zajebiste!Pozdo.<br><hr>abKomentatorzy napisał(a):nie oszukujmy sie wsbk oglada sie duzo fajniej, jest więcej wyprzedzania i dużo bardziej zacięta rywalizacja <br><hr>RUTRA.RD<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mogliby ograniczyć ilość wyścigów w sezonie. W tym roku na początku było fajnie, że MotoGP przeplatało się z WSBK co drugi tydzień. Spokojnie szło się wyrobić z oglądaniem obu. A teraz lipiec, wrzesień październik, gdzie w weekendy będą obie serie w ten sam dzień. Mniej wyścigów, to mniej przelotów i zabawy z logistyką, czyli tych dużych obciążeń finansowych.
Pamiętam z komentarza do tegorocznego IOM TT, że maszyna Superbike kosztuje cztery razy więcej, niż Stock, a na jednym okrążeniu wokół wyspy zyskuje tylko 4 sekundy. Dla widzów mała różnica, a dla zespołów jest kasa do zaoszczędzenia, pomnożona przez liczbę zawodników, części zamienne i ewentualne naprawy.
Co do widowiskowości, WSBK nie jest takie całkiem złe, mnie się podoba. Warto też zobaczyć Moto3. Niby małe pojemności i młodzi zawodnicy, ale wielka walka na torze Byłem zaskoczony, jak zobaczyłem po raz pierwszy, co się tam wyprawia.<br><hr>pirx
Pamiętam z komentarza do tegorocznego IOM TT, że maszyna Superbike kosztuje cztery razy więcej, niż Stock, a na jednym okrążeniu wokół wyspy zyskuje tylko 4 sekundy. Dla widzów mała różnica, a dla zespołów jest kasa do zaoszczędzenia, pomnożona przez liczbę zawodników, części zamienne i ewentualne naprawy.
Co do widowiskowości, WSBK nie jest takie całkiem złe, mnie się podoba. Warto też zobaczyć Moto3. Niby małe pojemności i młodzi zawodnicy, ale wielka walka na torze Byłem zaskoczony, jak zobaczyłem po raz pierwszy, co się tam wyprawia.<br><hr>pirx
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości