[Aktualności] BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy
Dyskusja na temat: BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
trzeci. bo jeszcze gs1200<br><hr>mncKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przecież mają już power-naked`a K1300R. Więc nie wiem po co ten model? Raczej by się przydał jakiś model w klasie 600.<br><hr>Nameless
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pofatyguj sie chociaz na godzinna jazde na k1300 a potem przesiadz na speed tripla R, aktualną aprilię lub ducati streetfighter'a a nie bedziesz juz chciał na tym klocku jezdzic.... chyba, ze z katowania moto lubisz naprzemienne rozpedzanie sie i hamowanie na prostej...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Przecież mają już power-naked`a K1300R. Więc nie wiem po co ten model? Raczej by się przydał jakiś model w klasie 600.<br><hr>Nameless<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trafny komentarz <br><hr>KawabunngaKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofanKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa
Misiu, jak sie oglada motocykle z nosem pryklejonym do szyby salonu to raczej nie wie sie o czym sie mowi.
BMW produjujaca dwa udane modele ma najwieksza sprzedawalnosc jednosladow powazej 125 ccm na swiecie a Ty tu z dwoma udanymi modelami wyskakujesz.
Blysnales, nie ma co !
Co do wtryskow, to gdy BMW seryjnie wyposazalo swoje motocykle we wtryski to Suzuki jeszcze conajmniej 5 lat jezdzilo na gaznikach, Swoja teorie o wtryskach mozesz wiec sobie w buty wlozyc.
Wlasciciel dwoch Suk
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
W internecie jest tyle pseudo-fachowców że aż trudno uwierzyć, że może się ktoś znać na rzeczy. Gdyby napisałby tu emerytowany mechanik motocyklowy z pewnością zostałby zrównany z gimnazjalistami. Żeby nie offtopować dorzucę swoje trzy grosze. Jeżdżąc S100RR stwierdziłem że to nudny motocykl wypchany końmi i elektroniką. Na tor byłby fantastyczny ale jako street ... żeby potem móc mówić "sklepu po mleko jeżdżę 300" d;<br><hr>AKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.<br><hr>rychofanKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Porównujesz BMW, które od zawsze specjalizuje się w turystykach do sportowych Suzuki i dziwisz się, że inaczej pracują? Nie wiem jakie konkretne zażalenie masz do wtrysków BMW, są identyczne jak w innych maszynach. Seria K1200, także K1200S to nie są torowe przecinaki, tylko szybkie turystyki. Ważą 50kg więcej od sportowego litra, mają inaczej strojone zawieszenie, inną pozycję za kierownicą, inne mapy zapłonu (więcej momentu z dołu), inny środek ciężkości, nawet opony dedykowane są inne! Muszą się inaczej prowadzić. Tyle maszyn objechałeś i nie dostrzegasz różnicy?Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Btw. GSy nie mają chromowanych gmoli do polerowania;) A wały nie pękają przy byle glebie w terenie i między bajki można to włożyć. Powody ich uszkodzeń są zupełnie inne. Nie tylko bulwary jeżdżą GSami, zobacz ile osób nimi świat objeżdża- nie tylko autostradami. Dziwne, skoro są takie be.<br><hr>Snick
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bredzisz TXA. Honda dla emerytow? Rozwalenie walu jest tak samo prawdopodobne jak czegokolwiek innego co uniemozliwi dalsza jazde. Zreszta w ciezszy teren jest F800GS tam masz lekki lancuch. <br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
@ snick 1. przeciez z mojej wypowiedzi wynika, ze sa inne dlatego - wg mnie - b. kiepskie - ostry naked na bazie sporta bedzie zawsze lepszy niz naked zrobiony na bazie takiego klocka jak k1200s 2. polerwanie gmoli to oczywiscie ironia - jezeli ktos woli to moge wspomniec o polerowaniu metalowych kuferkow i oblepaniu ich nalepkami...3. przy przewrotce obudowa walu moze peknac albp zsikac sie olejem - naprawa moze byc niemozliwa, przy lancuchu, nie dosc ze lekkim, jest duzo lepiej 4. o innych mozliwych awariach nie pisalem - nie dopisuj mi stwierdzen ktorych nie bylo 5. dla mnie gsy to kiepsciocha - mialem dwa zezony duzego ktma - duzo lepszy - zawias, silnik, calosciowo mniej emerycki (od razu zastzregam - nic sie nie zepsulo...)<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Porównujesz BMW, które od zawsze specjalizuje się w turystykach do sportowych Suzuki i dziwisz się, że inaczej pracują? Nie wiem jakie konkretne zażalenie masz do wtrysków BMW, są identyczne jak w innych maszynach. Seria K1200, także K1200S to nie są torowe przecinaki, tylko szybkie turystyki. Ważą 50kg więcej od sportowego litra, mają inaczej strojone zawieszenie, inną pozycję za kierownicą, inne mapy zapłonu (więcej momentu z dołu), inny środek ciężkości, nawet opony dedykowane są inne! Muszą się inaczej prowadzić. Tyle maszyn objechałeś i nie dostrzegasz różnicy?
Btw. GSy nie mają chromowanych gmoli do polerowania;) A wały nie pękają przy byle glebie w terenie i między bajki można to włożyć. Powody ich uszkodzeń są zupełnie inne. Nie tylko bulwary jeżdżą GSami, zobacz ile osób nimi świat objeżdża- nie tylko autostradami. Dziwne, skoro są takie be.<br><hr>Snick<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oczywiscie ze honda celuje coraz bardziej w rynek "emerycki" - ich priorytety to teraz bezpieczenstwo i "odpwoiedzialna jazda" - cbr 900 to byl przelom i mogl na tamte czasy uchodzic za maszyne hardcore - przecinaki z lat 2000 byly juz jednymi z najbardziej bezjajecznych, zeby porownac tylko do pierwszych r1, litrowego gixera 01 albo 05, niektorych zx10 czy potem sporta bmw; podobnie nakedy - nawet nie probowali jak kawa przy z 1000 udawac, ze maja jakiegosostrego sprzeta - a konkurencja prosze bardzo: ducati, aprilia, trumph - wszyscy na podium, o grubym ale mocnym b-kingu nie wspominajac; priorytety hondy teraz to 2cylindrowe popierdziawki, ciezkie turystyki, absy i "bezpieczna, odpwoiedzialna" jazda - idą drogą, z ktorej bmw od 10 lat probuje udziec...firma nie dla mnie...ps. gdybyc mial gowniarzu wiecej doswiadczenia w objezdzaniu roznych sprzetow to bys nie mowil ze bredze <br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat , to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Bredzisz TXA. Honda dla emerytow? Rozwalenie walu jest tak samo prawdopodobne jak czegokolwiek innego co uniemozliwi dalsza jazde. Zreszta w ciezszy teren jest F800GS tam masz lekki lancuch. <br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość