Zobacz wÄ…tek - 636 2004r
 
NAS Analytics TAG

636 2004r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

636 2004r

Postprzez diablo929 » 21/5/2013, 17:46

Witam.

kawa gaśnie przy schodzeniu z obrotów na sprzegle a na biegu jałowym pare sekund normalnie chodzi po czym obroty spadają i musze ratować sie gazowaniem natomiast przy prze-gazowaniu do odcięcia daje ostro czadu ogniem z wydechu. Spadku mocy nie zauważyłem podczas normalnej jazdy. Jakieś pomysły? świece wymienione na wiosne, paliwo tankowane na paru stacjach
diablo929
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17/5/2012, 15:17


Postprzez Seba_ER5 » 21/5/2013, 19:00

Kiedy ostatni raz robiłeś luzy zaworowe? Świece?
Masz końcówkę przelotową i może filtr powietrza K&N? Jeżeli tak to może trzeba wyregulować przepustnice. Powinno poprawić sytuację. Spróbuj przytkać wydech ręką i sprawdź czy obroty się stabilizują. Jak masz K&N zastąp go na filtr Hiflo zwykły. Możesz też założyć db killer do wydechu jak masz. Ostatnia opcja PCIII plus strojenie.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez diablo929 » 21/5/2013, 20:23

Zawory nie stukają a ktoś pisał na forum że w tym modelu sie ich nie reguluje...
świece na początku sezonu wymienione.
tłumik przelot
filtr zwykły (dzisiaj sprawdzony dość brudny)
ale mi obroty nie falują albo jest wszystko spoko albo od razu gaśnie
diablo929
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17/5/2012, 15:17

Postprzez Seba_ER5 » 21/5/2013, 21:03

Zawory nie stukają a ktoś pisał na forum że w tym modelu sie ich nie reguluje...


Dobre. Posiadam ten model od 2008 roku i takich bajek to jeszcze nie słyszałem. Po 24k powinna być pierwsza regulacja. Zaworki mają cykać przy odpowiednim luzie. Mogą nie cykać jak luz jest za ciasny, albo jest go brak. Regulacja ~300-400pln.

filtr zwykły (dzisiaj sprawdzony dość brudny)

Kup nowy np.: Hiflow. Ja mam K&N przelot i PCIII zestrojoną. W drugiej 636 miałem przelot i K&N obroty falowały i potrafił zgasnąć. No dobra u Ciebie nie falują. W każdym bądź razie db killer pomógł.

ale mi obroty nie falują albo jest wszystko spoko albo od razu gaśnie


Sprawdź klemy od aku jeszcze... Może filtr paliwa w pompie chyba jest. W sumie jeszcze tylko tam chyba w swoim moto nie zaglądałem.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez diablo929 » 21/5/2013, 21:13

Filtr paliwa na pewno jest dobry bo ewidentnie widać że jest za bogata mieszanka paliwa bo strzela ogniem.
Mozę ten filtr powietrza nie tak i zasysa za mało powietrza. klemy od aku na pewno czyste bo zakładałem w kwietniu
diablo929
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17/5/2012, 15:17



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê