[biblioteka] Budżetowy motocykl torowy - krok po...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Budżetowy motocykl torowy - krok po...
Dyskusja na temat: Budżetowy motocykl torowy - krok po kroku
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Budżetowy motocykl torowy - krok po kroku
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Budżetowy motocykl torowy - krok po kroku
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszytsko pieknie i kosztowo sensownie ale 2 ZASTRZEŻENIA. 1. Akumulator - stary był unibat - polecam, korzystam, b. dobra firma przy sensownej cenie. wymiana na lżejszy jest porządana ale - a autor powołuje sie na niezawodnosc - kazdy chiński wynalazaek za 120 zł jest powaznym krokiem w tył i własnie gwarancją zawodnosci i ew. kłopotów. 2. sprawa tylnego zawiasu - z zainteresowaniem czekam na nastepny artykul dotyczacy przerobek amora (koszt nie zostal podany!!!) ale ze swojej strony polecam jednak wywalenie ok. 2500 na nowy i spokoj na lata (nawet jak zgruzujemy motocykl to amopr zapewne przezyje i moze zostac w przyszlosci wykorzystany lub sprzedany). Gratulacje za podjecie tematu!<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W końcu coś o ściganiu, sprzęcie. Dobry kierunek. Tego wszyscy chcemy na ŚCIGACZ.PL !<br><hr>hhogas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popieram!<br><hr>UziKomentatorzy napisał(a):W końcu coś o ściganiu, sprzęcie. Dobry kierunek. Tego wszyscy chcemy na ŚCIGACZ.PL !<br><hr>hhogas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie, a nie tylko sztuczki cyrkowe typu stunt i stunt psy. <br><hr>TakKomentatorzy napisał(a):W końcu coś o ściganiu, sprzęcie. Dobry kierunek. Tego wszyscy chcemy na ŚCIGACZ.PL !<br><hr>hhogas<br>Komentatorzy napisał(a):Popieram!<br><hr>Uzi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
primo to jest artykuł o "budżetowym motocyklu" więc amorek za 2500 jest świetny, ale nie w tym artykuleKomentatorzy napisał(a):Wszytsko pieknie i kosztowo sensownie ale 2 ZASTRZEŻENIA. 1. Akumulator - stary był unibat - polecam, korzystam, b. dobra firma przy sensownej cenie. wymiana na lżejszy jest porządana ale - a autor powołuje sie na niezawodnosc - kazdy chiński wynalazaek za 120 zł jest powaznym krokiem w tył i własnie gwarancją zawodnosci i ew. kłopotów. 2. sprawa tylnego zawiasu - z zainteresowaniem czekam na nastepny artykul dotyczacy przerobek amora (koszt nie zostal podany!!!) ale ze swojej strony polecam jednak wywalenie ok. 2500 na nowy i spokoj na lata (nawet jak zgruzujemy motocykl to amopr zapewne przezyje i moze zostac w przyszlosci wykorzystany lub sprzedany). Gratulacje za podjecie tematu!<br><hr>txa<br>
a secundo akumulator jest "inny" bo ma być lżejszy bo takie sa wymagania toru wyścigowego.<br><hr>songoku
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie tak, jak napisał przedmówca. Myślę, że kolejnym artykułem mocno opuścimy Wam szczęki ile da się wycisnąć z fabrycznego zawieszenia. Swoją drogą akumulator który wrzuciliśmy nie jest jakimś no-namem. To Yuasa, ale nigdy nie słyszałem, aby ludzie mieli jakiekolwiek problemy z tymi bateriami. Zresztą w połowie sezonu zrobimy szczere podsumowanie jak to wszystko działa, tyle że musimy zaliczyć kilka wyjazdów na tor, aby zmęczyć konia...<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Wszytsko pieknie i kosztowo sensownie ale 2 ZASTRZEŻENIA. 1. Akumulator - stary był unibat - polecam, korzystam, b. dobra firma przy sensownej cenie. wymiana na lżejszy jest porządana ale - a autor powołuje sie na niezawodnosc - kazdy chiński wynalazaek za 120 zł jest powaznym krokiem w tył i własnie gwarancją zawodnosci i ew. kłopotów. 2. sprawa tylnego zawiasu - z zainteresowaniem czekam na nastepny artykul dotyczacy przerobek amora (koszt nie zostal podany!!!) ale ze swojej strony polecam jednak wywalenie ok. 2500 na nowy i spokoj na lata (nawet jak zgruzujemy motocykl to amopr zapewne przezyje i moze zostac w przyszlosci wykorzystany lub sprzedany). Gratulacje za podjecie tematu!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):primo to jest artykuł o "budżetowym motocyklu" więc amorek za 2500 jest świetny, ale nie w tym artykule
a secundo akumulator jest "inny" bo ma być lżejszy bo takie sa wymagania toru wyścigowego.<br><hr>songoku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powoli...1 AMOR - w momencie publikacji artykułu dziwnym trafem nie było nic o cenie "remontu" amorka-zastrzegłem, ze trzeba poczekać do nastepnego artykułu, zeby chociaz wstepnie ocenic co zrobiono; m.zd. proejkt jest srednio budzetowy jezeli ktos wrzuca w samo sprzeglo 3300! m.zd. w takiej sytuacji na wyjsciu - jezeli dbamy o koszty - powinno sie kupis moto ze sprawnym sprzeglem, bo o takie łatwiej a 2500 (mniej o 800) wrzucic w zawias, bo to w kazdym moto w tej cenie trzeba wymienic, zeby dobrze jezdziło 2.AKU - nie kwestionuje potzreby zbicia wagi, ale autor odniosl sie tez do kryterium niezawodnosci; porównanie do yuasy aku za 120 zł to żart? owszem, jest to moze "yuasa" ale taka sama jak sie ma pralka severin produkowana na wysypisku w srodkowych chinach do miele produkowanej w niemczech w latach 80-tych; rozumiem ze pochwala tegoż jest podyktowana promocją sklepu owiewki24.pl, ktory na pierwszej stronie eksponuje ten produkt.co do aku -chcemy miec lzejszy - b. dobrze,ale nie robmy ludziom wody z mozgo ze za 100 zł....<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Wszytsko pieknie i kosztowo sensownie ale 2 ZASTRZEŻENIA. 1. Akumulator - stary był unibat - polecam, korzystam, b. dobra firma przy sensownej cenie. wymiana na lżejszy jest porządana ale - a autor powołuje sie na niezawodnosc - kazdy chiński wynalazaek za 120 zł jest powaznym krokiem w tył i własnie gwarancją zawodnosci i ew. kłopotów. 2. sprawa tylnego zawiasu - z zainteresowaniem czekam na nastepny artykul dotyczacy przerobek amora (koszt nie zostal podany!!!) ale ze swojej strony polecam jednak wywalenie ok. 2500 na nowy i spokoj na lata (nawet jak zgruzujemy motocykl to amopr zapewne przezyje i moze zostac w przyszlosci wykorzystany lub sprzedany). Gratulacje za podjecie tematu!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):primo to jest artykuł o "budżetowym motocyklu" więc amorek za 2500 jest świetny, ale nie w tym artykule
a secundo akumulator jest "inny" bo ma być lżejszy bo takie sa wymagania toru wyścigowego.<br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie tak, jak napisał przedmówca. Myślę, że kolejnym artykułem mocno opuścimy Wam szczęki ile da się wycisnąć z fabrycznego zawieszenia. Swoją drogą akumulator który wrzuciliśmy nie jest jakimś no-namem. To Yuasa, ale nigdy nie słyszałem, aby ludzie mieli jakiekolwiek problemy z tymi bateriami. Zresztą w połowie sezonu zrobimy szczere podsumowanie jak to wszystko działa, tyle że musimy zaliczyć kilka wyjazdów na tor, aby zmęczyć konia...<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
popieram ;]<br><hr>kubaKomentatorzy napisał(a):W końcu coś o ściganiu, sprzęcie. Dobry kierunek. Tego wszyscy chcemy na ŚCIGACZ.PL !<br><hr>hhogas<br>Komentatorzy napisał(a):Popieram!<br><hr>Uzi<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie, a nie tylko sztuczki cyrkowe typu stunt i stunt psy. <br><hr>Tak<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości