Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Yamaha FZ1 jako pojazd egzaminacyjny...
 
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Yamaha FZ1 jako pojazd egzaminacyjny...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 17:14

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram<br>
Komentatorzy napisał(a):Weź puknij się w głowę. Może róbmy egzamin na Hondzie Goldwing? <br><hr>Hag<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam się puknij. FZ1 waży 215kg czyli tyle samo co Diversion 600, która uważana jest przez wielu za motocykl dla początkujących. Gdyby to ona była w tytule to nie było by tematu. Magiczny "litr" działa na wyobraźnię.<br><hr>SingSing74<br>
Komentatorzy napisał(a):A wpadłeś na to, że na tą samą wagę przypada trzykrotnie większa moc? Motocykl o takiej mocy dla osoby zaczynającej przygodę z dwoma kółkami może zakończyć się nie wesoło... <br><hr>Miecio<br>
Nie wiem co miałeś z matematyki ale dzieląc 150 przez 78 za nic nie chce wyjść 3. Ta moc ma znaczenie głównie na trasie (lepsza elastyczność, wyższa prędkość). Przyspieszenie w granicach 3 lub 4 sek do setki to różnica dla nowicjusza praktycznie żadna - obydwa rezultaty są "kosmiczne" i równie trudne do opanowania. Jeżdżąc na egzaminie nigdy nie wykorzystuje się pełnej mocy - chodzi o przejechanie określonej trasy zgodnie z przepisami, a nie z wykorzystaniem wszystkich niutonometrów.<br><hr>SingSing74
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 17:29

Komentatorzy napisał(a):No nie przesadzajcie ze FZ1 ma takiego poteznego kopa. Owszem, ale po przekroczeniu 7-9tys/obr a wtedy to na budziku sa juz powazne liczby (2 bieg). Chyba nikt nie bedzie tym tak odwijal na miescie. Pozycja odprezona, wysoka kierownica, zajebiste hamulce. Masa troche przyduza jak na plac bo prawie 220kg ale tragedii nie ma. Nie wiem czy sa na nowych egzaminach dalej osemki bo to moze byc na niej na swiezo problematyczne.
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Fz1 nie ma potężnego kopa? Masz 15 lat i nigdy nie jeździłeś czymś większym czy wręcz odwrotnie opierasz to na swoim kilkuletnim stażu w jeżdżeniu różnymi motocyklami? W obu przypadkach twierdzenie, że FZ1 nie ma potężnego kopa DLA OSOBY która jeździ na motocyklu możliwie tylko tyle co na kursie prawa jazdy jest chore.<br><hr>fazzy<br>
Chodzi o to, że przyspieszenie FZ1, które wynosi 3,6 do 100 jest niewiele mniejsze (dla początkującego) niż 4,4 Kawasaki ER6, które chyba częściej są stosowane jako moto egzaminacyjne. Obydwa są piorunujące więc jeśli ktoś potrafi opanować ER6 to nie powinien mieć problemu z FZ1. Tym bardziej, że chodzi o spokojną jazdę głównie po mieście, a nie wyścigi na torze.<br><hr>SingSing74
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 17:35

Nie za łatwo ? TL-ke dajcie im ! Jak się bawić to z rozmachem!<br><hr>Arnett
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 17:37

Komentatorzy napisał(a):Mam 27 lat i prawo jazdy kat.B. Jak rozumiem, zgodnie z nowymi przepisami, mogę zapisać się na kurs prawa jazdy kat. A bo mam odpowiedni do tego wiek i po tym kursie będę zdawał egzamin na motocyklu min. 600ccm ?<br><hr>Tomek<br>
Komentatorzy napisał(a):Już na kursie na pierwszej godzinie jazdy dostaniesz do opanowania motocykl o poj. min. 600ccm, taki sam jak na egzaminie. Szkoła Jazdy nie ma innego wyjścia, chyba że chce szybko zamknąć działalność<br><hr>Ala<br>
A po co inne wyjście skoro gość chce jeździć na "prawdziwym" motocyklu? Jak idziesz na kurs pilotażu to nikt przecież na początku nie każe ci puszczać latawców. Skoro jednak nigdy wcześniej nie miał dwóch kółek, to powinien zacząć od czegoś mniejszego. Po to właśnie są te kategorie. Nie rozumiem właśnie dlaczego określony wiek pozwala od razu zdawać na A? To nie wiek leczstopniowo zdobywane umiejętności powinny decydować o kwalifikacjach. <br><hr>Belfer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 17:46

Komentatorzy napisał(a):To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy<br>
Właśnie z powodu, który opisujesz stworzono różne kategorie. Dla początkujących i dla dobrze jeżdżących. Za szybkie i ciężkie sprzęty nie powinni się brać nowicjusze. Kategoria A jest dla ludzi posiadających określone umiejętności, a nie dla ludzi po 20 godzinach kursu. Potem lament: że za szybki, za ciężki, głupota prezesa itd. Głupotą jest rzucać się na głęboką wodę nie mając pojęcia jak machać nogami.<br><hr>SingSing74
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 17:49

Hayke odrazu mogli dać<br><hr>Gs1234
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 18:17

Gdy zakupiłem FZ6 (98 KM) po przesiadce z YBR125 (10 KM) to był dla mnie kosmos i w sensie mocy i przyspieszenia, i w sensie masy (w stosunku do YBR). Owszem, po paru spokojnych jazdach ogarnąłem temat ale ciemno to widzę jak kursant zamiast jakiejś 250cc o mocy 25 KM miałby ogarnąć od razu FZ1 o mocy 150 KM i masie sporo ponad 200 kg. <br><hr>Jack
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 18:37

Komentatorzy napisał(a):Nie za łatwo ? TL-ke dajcie im ! Jak się bawić to z rozmachem!<br><hr>Arnett<br>
Dokładnie... i niech kręcą 8mki tl... powodzenia hehe...<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 18:47

Komentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak jak powinno się czekać z seksem do ślubu... :) nieeeee no tak naiwnym nie wypada być. Żeby czekali do pełnoletności:) <br><hr>Nairda<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie widzę związku.<br><hr>SingSing74<br>
chodzi o rozsądek wśród młodych ludzi i zdolność do poczekania na swój czas. Niektórym się udaje doczekać ...<br><hr>Nairda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 18:49

Komentatorzy napisał(a):No nie przesadzajcie ze FZ1 ma takiego poteznego kopa. Owszem, ale po przekroczeniu 7-9tys/obr a wtedy to na budziku sa juz powazne liczby (2 bieg). Chyba nikt nie bedzie tym tak odwijal na miescie. Pozycja odprezona, wysoka kierownica, zajebiste hamulce. Masa troche przyduza jak na plac bo prawie 220kg ale tragedii nie ma. Nie wiem czy sa na nowych egzaminach dalej osemki bo to moze byc na niej na swiezo problematyczne.
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Fz1 nie ma potężnego kopa? Masz 15 lat i nigdy nie jeździłeś czymś większym czy wręcz odwrotnie opierasz to na swoim kilkuletnim stażu w jeżdżeniu różnymi motocyklami? W obu przypadkach twierdzenie, że FZ1 nie ma potężnego kopa DLA OSOBY która jeździ na motocyklu możliwie tylko tyle co na kursie prawa jazdy jest chore.<br><hr>fazzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Chodzi o to, że przyspieszenie FZ1, które wynosi 3,6 do 100 jest niewiele mniejsze (dla początkującego) niż 4,4 Kawasaki ER6, które chyba częściej są stosowane jako moto egzaminacyjne. Obydwa są piorunujące więc jeśli ktoś potrafi opanować ER6 to nie powinien mieć problemu z FZ1. Tym bardziej, że chodzi o spokojną jazdę głównie po mieście, a nie wyścigi na torze.<br><hr>SingSing74<br>
Może i nie jest to demon prędkości dla faceta który ma 188 cm wzrostu i ponad 100 kg wagi. Ale jak przyjdzie na egzamin filigranowa blondyneczka mająca 155 cm do tego cała w stresie. To może być trudno jej zdać, nawet jak trochę jeździła. Moc dla jednego to demon prędkości dla drugiego to przeciętny motocykl. Moja dziewczyna uczyła się na motocyklu o podobnej mocy (na moim motocyklu), ale wyglądała jak mrówka na potworze. <br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 18:54

Komentatorzy napisał(a):To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Właśnie z powodu, który opisujesz stworzono różne kategorie. Dla początkujących i dla dobrze jeżdżących. Za szybkie i ciężkie sprzęty nie powinni się brać nowicjusze. Kategoria A jest dla ludzi posiadających określone umiejętności, a nie dla ludzi po 20 godzinach kursu. Potem lament: że za szybki, za ciężki, głupota prezesa itd. Głupotą jest rzucać się na głęboką wodę nie mając pojęcia jak machać nogami.<br><hr>SingSing74<br>
kategoria A jest dla ludzi, którzy skończyli 24 lata i przed kursem nawet nie wiedzieli, gdzie motocykl ma przód. Tyle w temacie :)<br><hr>Seiza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 19:26

Komentatorzy napisał(a):To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Właśnie z powodu, który opisujesz stworzono różne kategorie. Dla początkujących i dla dobrze jeżdżących. Za szybkie i ciężkie sprzęty nie powinni się brać nowicjusze. Kategoria A jest dla ludzi posiadających określone umiejętności, a nie dla ludzi po 20 godzinach kursu. Potem lament: że za szybki, za ciężki, głupota prezesa itd. Głupotą jest rzucać się na głęboką wodę nie mając pojęcia jak machać nogami.<br><hr>SingSing74<br>
Komentatorzy napisał(a):kategoria A jest dla ludzi, którzy skończyli 24 lata i przed kursem nawet nie wiedzieli, gdzie motocykl ma przód. Tyle w temacie :)<br><hr>Seiza<br>
bardzo trafne !<br><hr>kubalolski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 19:56

Komentatorzy napisał(a):No nie przesadzajcie ze FZ1 ma takiego poteznego kopa. Owszem, ale po przekroczeniu 7-9tys/obr a wtedy to na budziku sa juz powazne liczby (2 bieg). Chyba nikt nie bedzie tym tak odwijal na miescie. Pozycja odprezona, wysoka kierownica, zajebiste hamulce. Masa troche przyduza jak na plac bo prawie 220kg ale tragedii nie ma. Nie wiem czy sa na nowych egzaminach dalej osemki bo to moze byc na niej na swiezo problematyczne.
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F<br>
Jak ktoś cytuje wartości z tabelki, przekonuje mnie ze nigdy nie miał okazji czegoś sprawdzić. FZ1 po 3 latach ujeżdżania budzi we mnie respekt, nawet na renomowanych oponach nie leżakowanych na pisaku czy zmiennych warunkach co do podłoża może zaskoczyć (spotykanych na drodze). Cel wprowadzenia nowych wytycznych do egzaminowania jak najbardziej słuszny, wykonanie można ująć "po Polsku" tak samo jak nasze autostrady i parę innych aspektów<br><hr>Whatsup
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:00

Komentatorzy napisał(a):No nie przesadzajcie ze FZ1 ma takiego poteznego kopa. Owszem, ale po przekroczeniu 7-9tys/obr a wtedy to na budziku sa juz powazne liczby (2 bieg). Chyba nikt nie bedzie tym tak odwijal na miescie. Pozycja odprezona, wysoka kierownica, zajebiste hamulce. Masa troche przyduza jak na plac bo prawie 220kg ale tragedii nie ma. Nie wiem czy sa na nowych egzaminach dalej osemki bo to moze byc na niej na swiezo problematyczne.
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F<br>
Kolega ma jakiś spaczony obraz świata? Nie wiesz jakie są manewry na placu i twierdzisz że FZ1 to dobry pomysł? Panie, jak Pan zdawał na A to też tak kozaczył? Wez FZ1 teraz i jedz Pan porobić 8, spróbuj zrobić prawidłowe hamowanie awaryjne na tym, ominięcie przeszkodzy czy hamowanie do wyznaczonego punktu! Wszystko pod stresem że Ci zabierzemy to A jak tylko się podeprzesz czy zrobisz coś nie tak np. nie popatrzysz na boki przed ruszeniem...

To tego co to za farmazony że 7-9 tys obrotów to dopiero FZ1 się zbiera? Widział kolega wykres momentu? To już stwierdzenie że to taka słabsza R1 stało się nie aktualne? Taki głupi Gladius który będzie w KRK potrawi wyrwać jak głupi przy niewprawnej ręce na manetce(jak wiemy świeżaki czasami w stresie mają tendencje do odkręcania) a co dopiero FZ1. Co dla świeżaka 7-9 tys na pierwszym biegu... Panie!

Uwielbiam takich ludzi, nabył doświadczenie, umiejętności przez lata i juz zapomniał jak sam był swieżakiem - zestresowanym człowiekiem który robił A modlac sie by egzaminator nie przyczepił sie o byle g..... Oczywiscie, oczywiscie... Ty A zdałesz z zamknietymi oczami na Hayce i to jedna ręka!<br><hr>Ziben
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:04

Komentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>
Nie masz pojęcia co piszesz człowieku. Oczywiście jak facet wielkości dębu się zestresuje bo mu baran w katamaranie na zyletke zajedzie droge i odkreci przez przypadek manetke(zero doswiadczenia i umiejetnosci) za mocno... co zaowocuje dzwonem i szpitalem to będziesz krzyczał - Jego wina, nie umiał jezdzic to po co robi A. Naturalna selekcja?

Na kursie i egzaminie nie ucza Cie za wiele... doswiadczenie nabierasz z czasem ale zastanow sie czy bratu, najlepszemu kumplowi czy swojej lasce na pierwsze moto doradzil bys albo kupil FZ1? No chyba NIE prawda?<br><hr>Ziben
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:07

Komentatorzy napisał(a):To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Właśnie z powodu, który opisujesz stworzono różne kategorie. Dla początkujących i dla dobrze jeżdżących. Za szybkie i ciężkie sprzęty nie powinni się brać nowicjusze. Kategoria A jest dla ludzi posiadających określone umiejętności, a nie dla ludzi po 20 godzinach kursu. Potem lament: że za szybki, za ciężki, głupota prezesa itd. Głupotą jest rzucać się na głęboką wodę nie mając pojęcia jak machać nogami.<br><hr>SingSing74<br>
Komentatorzy napisał(a):kategoria A jest dla ludzi, którzy skończyli 24 lata i przed kursem nawet nie wiedzieli, gdzie motocykl ma przód. Tyle w temacie :)<br><hr>Seiza<br>
bardzo sluszna ironiczna odpowiedz. Pozdrawiam<br><hr>TRC_SWR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:32

Komentatorzy napisał(a):To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Właśnie z powodu, który opisujesz stworzono różne kategorie. Dla początkujących i dla dobrze jeżdżących. Za szybkie i ciężkie sprzęty nie powinni się brać nowicjusze. Kategoria A jest dla ludzi posiadających określone umiejętności, a nie dla ludzi po 20 godzinach kursu. Potem lament: że za szybki, za ciężki, głupota prezesa itd. Głupotą jest rzucać się na głęboką wodę nie mając pojęcia jak machać nogami.<br><hr>SingSing74<br>
Komentatorzy napisał(a):kategoria A jest dla ludzi, którzy skończyli 24 lata i przed kursem nawet nie wiedzieli, gdzie motocykl ma przód. Tyle w temacie :)<br><hr>Seiza<br>
Komentatorzy napisał(a):bardzo trafne !<br><hr>kubalolski<br>
Skoro dla nich to czemu trzęsą zadkiem przed większym motocyklem? Bo nie potrafią jeździć! <br><hr>Franek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:40

Widze ze tylko SingSing74 rozumie co mialem na mysli. Reszta ktora skrytykowala moj wpis albo nie umie czytac ze zrozumieniem albo ich motocykle dzialaja jedynie w dwoch trybach - stoi lub na maxa zapierdala. Ciekawe jaka jest roznica w przyspieszeniu do 60kmh miedzy takim fz1 a er6 - pol sekundy? Jak ktos nie opanowal manetki gazu to i er6 go powiezie w krzaki. Roznicy tutaj nie widze. Za to uwazam (uwaga, moja osobista opinia) ze taki v2 Gladiusa jest trudniejszy w operowaniu manetka jak r4 w fz1. A ze to sie wlascicelom fz1 nie podoba, bo ich sprzet ma ponad 2 razy wiecej PS niz ten Gladius to juz ich problem.
O masie i gabarytach napisalem ze moga stanowic problem ale tego juz chyba nie zrozumieli skoro mi wytykaja ze uwazam ze sie da spokojnie 8 fazerm krecic.
Podsumowujac, mysle ze to nie PS-y obleja przyszlych kursantow w Gdansku a masa i gabaryty tego konia (+wys. Siodla u kobiet)<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:51

Komentatorzy napisał(a):Ponieważ sytuację śledzę na bieżąco od początku, ponieważ zajmuję się szkoleniem, to wszystko z naszego punktu widzenia wygląda na kombinacje w celu uzyskania jakichś profitów, w większości WORDÓW w Polsce wybrano jeden motocykl na A i A2 np. Kawasaki ER6, w Gdańsku natomiast wymyślili sobie , że chcą homologację na jeden model motocykla z dwoma mocami, czego żaden dostawca spełnić nie mógł ( w innych Wordach podobnych żadań nie było ) to było przyczyną unieważnienia przetargu, do kolejnych Gdański PORD zażyczył sobie jeszcze homologowanych gmoli ( wątpię czy ktoś produkuje takowe osłony i stać go na atesty i homologacje specjalnie dla nauki jazdy ) dzięki temu na początku kwietnia nadal nie wiedzieliśmy czym mamy uczyć, odwołano 3 przetarg i następnego dnia kupiono motocykl na A2 z wolnej ręki biorąc pod uwagę tylko jednego dostawcę. Dyrekcja PORD mimo naszych pism oczywiście postąpiła dokładnie odwrotnie niż prosiliśmy, teraz aby uniknąć skandalu, że nie są gotowi, wystawili do egzaminów dwie Yamahy, służące wcześniej w Gdańskiej Policji. Dyrekcja PORD ma kursantów w d..pie , bo przecież mają motocykle egzaminacyjne, natomiast jest to ściema bo na czym niby mieli się kursanci przygotować do egzaminu skoro żadna szkoła takich sprzętów nie posiada i nie kupi ponieważ lada dzień będzie kolejny przetarg na właściwe sprzęty ? Wiedzą doskonale, że nikt tego egzaminu nie zaliczy, albo ludzie będą rezygnować. PORD jest kryty, reszta ich nie interesuje. Gwoli ścisłości - żaden z egzaminatorów zatrudnionych w Gdańskim Pord też tego nie zrobi.
Skandal to jedyne słowo, które przychodzi na myśl.<br><hr>freeman<br>
Nie chce być stronniczy, ale nawet na tym portalu całkiem niedawno był artykuł o motocyklach marki SUZUKI która na bierzący sezon wystawła nawet gsxr-600 ze zmniejszoną mocą do 25 kW. U nas WORD w Chełmie kupił 2 sztuki Suzuki Gladius jeden zablokowany modułem do 35kW. Same motory to połowa porażki, druga to jest wielkość ( niedostosowanie ) wielkości tych placów do zadań, które mają wykonać kursanci. W Chełmie kursanci będą rozpedzać się od wyjazdu z WORD i celowac prosto w murowaną ścianę garażu. Ciekawe kto odpowie za szkody i urazy podczas egzaminów? Minister, Dyrektor Word a może sam kursant jest sobie winien że nie umie się zatrzymać na obcym motocyku z 50kmh w stresie.?<br><hr>simon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2013, 20:53

Komentatorzy napisał(a):To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Właśnie z powodu, który opisujesz stworzono różne kategorie. Dla początkujących i dla dobrze jeżdżących. Za szybkie i ciężkie sprzęty nie powinni się brać nowicjusze. Kategoria A jest dla ludzi posiadających określone umiejętności, a nie dla ludzi po 20 godzinach kursu. Potem lament: że za szybki, za ciężki, głupota prezesa itd. Głupotą jest rzucać się na głęboką wodę nie mając pojęcia jak machać nogami.<br><hr>SingSing74<br>
Komentatorzy napisał(a):kategoria A jest dla ludzi, którzy skończyli 24 lata i przed kursem nawet nie wiedzieli, gdzie motocykl ma przód. Tyle w temacie :)<br><hr>Seiza<br>
Chyba ty! Ludzie o których piszesz to właśnie ci, którzy tutaj srają ze strachu przed motocyklem, który prowadzi się lepiej od połowę mniejszego (pod względem pojemności) czoperka. Tacy zazwyczaj podchodzą do egzaminu kilka razy stękając jaki to egzaminator był niedobry i złośliwy. W całej reformie to właśnie największy bubel, że bez żadnego doświadczenia po ukończeniu 24 lat można uzyskać kategorię uprawniającą do prowadzenia najmocniejszych sprzętów. Skoro się jednak decydują to niech przestaną marudzić jakby byli miękkim tłumikiem robieni. Zrozumcie jedno, że kat.A jest (a przynajmniej powinna być) zarezerwowana dla ludzi, którzy potrafią jeździć, a nie lamentować jak te zdechlaki, które właśnie po 20 godzinach twierdzą, że im się należy "A" bo jest taka możliwość. <br><hr>SingSing74
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê