Zobacz wÄ…tek - problem z prÄ…dem
NAS Analytics TAG

problem z prÄ…dem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z prÄ…dem

Postprzez legionnaire » 18/4/2013, 20:18

witam Chciał bym sie zapytac bo mam taką sytuacje z moją hondą cbr f4i sport z 2001 roku . Podładuje akumulator odpale moto powoze sie zgasze odpale i tak pare razy trasa max 5 km, na drógi dzień pojade tak z 15 km zgasze i przy odpalaniu akumulator słabnie i coraz słabiej kręci rozrusznik , pózniej pojechałem z 10 km po wache i juz nie odpala bo bateria padła, na drógi dzien przychodze do garażu naciskam przycisk rozrusznika odpala za pierwszym dotknieciem i tu nasuwa sie moje pytanie czy to jest wina regulatora napięcia czy cos innego ?

pozdrawiam licze że mi doradzicie
legionnaire
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/4/2013, 20:02


Postprzez sonycbr77 » 19/4/2013, 10:17

brak albo slabe ladowanie, regulator lub alternator, jak odpalisz sprawdz miernikiem ladowanie na aku
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek


Postprzez legionnaire » 1/5/2013, 16:43

witam dzisiaj miałem chwile czasu i pomierzyłem prąd w aku i wygląda to następująco zgaszony zimny 12,7v odpalony zimny z włączonymi i wyłącznoymi swiatłami na niskich obrotach 14,6/7v na wysokich obrotach zimny tak samo 14,6/7v ciepły na niskich bez swiateł 14,6v ze swiatłami 12,6v ciepły na wysokich obrotach bez swiateł 14,5 ze swiatłami 14,4 po zgaszeniu z włączonym went 12,1 zgaszony bez went 12,6 . po pomiarze prądu gdy został zgaszony zagrzany moto juz nie odpalił rozrusznik nie miał siły przekręcic wyglądało tak jak by aku było padnięte . po bezskutecznych prubach odpalenia na aku było 12,3v co moze byc nie tak czy to wina regulatora napięcia czy cos innego . pozdrawiam licze ,że mi doradzicie :)
legionnaire
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/4/2013, 20:02

Postprzez sonycbr77 » 1/5/2013, 17:46

hm ladowanie jako takie masz predzej to bedzie wina rozrusznika, jak sie ugrzeje to ma ciezko krecic
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez legionnaire » 1/5/2013, 17:54

kręci tak jak by aku zaczynało padac i padło a ma 12,6v aku prądu w sobie
legionnaire
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/4/2013, 20:02

Postprzez legionnaire » 1/5/2013, 20:14

senekkorzenna napisał(a):sprawdź aku pod obciążeniem,zakładam że pojemności już nie trzyma i do wymiany.




sprawdzałem aku pod obciązeniem na zimnym i ciepłym silniku na niskich i wysokich obrotach ładowanie jest . silnik był ciepły az sie wentylator włączył zgasiłem moto sprawdziłem miernikiem aku wskazywało 12,6v ale jak chciałem odpalic to efekt był taki jak by aku padało nie miało mocy w sobie po tej próbie sprawdziłem w aku prąd pokazywało na mierniku 12,3v
dodam ze na zimnym silniku pali od pierwszego dotknięcia przycisku startera. Juz sam nie wiem co moze byc stawiałem na regulator napięcia ale jak by był to regulator to jak by sie nagrzał to by nie ładowało baterii
legionnaire
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/4/2013, 20:02

Postprzez legionnaire » 1/5/2013, 21:03

chodziło mi ze miałem właczone i wyłączone swiatła jak miezyłem prąd . jutro sprawdze aku brata i sprawdze czy odpali na gorącym silniku ,zdam relacje jak sie zachowa na innym aku jemu pali bez problemu :)
legionnaire
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/4/2013, 20:02

Postprzez legionnaire » 2/5/2013, 17:34

witam problem wydaje sie byc rozwiązany wymieniłem akumulator od brata z moto, pali na gorącym silniku od dotknięcia . Dzięki za rady pozdrawiam

ku pamięci nim zamknę :? regulamin kolego :

senekkorzenna
legionnaire
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/4/2013, 20:02



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê