Hornet 600 - Problem.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Hornet 600 - Problem.
Pojawił się problem po zimowym postoju motocykla.
Sprawa wyglÄ…da tak.
Po odpaleniu motocykla na ssaniu chodzi na bardzo niskich obrotach, jeśli chce dodać gazu dławi się i gaśnie. Dopiero po jakimś czasie gdy się dobrze rozgrzeje obroty delikatnie rosną, ale zaczyna strzelać ogniem z tłumika, trzeba trochę popuścić ssanie, żeby przestał strzelać, ale wtedy spadają obroty i silnik ledwo pracuje. Jeśli uda wkręcić się go na wyższe obroty do pracuje dobrze, i po kilkunastu minutach można całkowicie zakręcić ssanie. Wtedy obroty spadają i zaczyna się strzelanie z tłumika. Na wysokich obrotach nic nie strzela.
Ktoś miał podobny problem lub wie jaka jest tego przyczyna?
Domyślam się, że mogą to być świece lub potrzebna będzie regulacja i synchro gaźników.
Sprawa wyglÄ…da tak.
Po odpaleniu motocykla na ssaniu chodzi na bardzo niskich obrotach, jeśli chce dodać gazu dławi się i gaśnie. Dopiero po jakimś czasie gdy się dobrze rozgrzeje obroty delikatnie rosną, ale zaczyna strzelać ogniem z tłumika, trzeba trochę popuścić ssanie, żeby przestał strzelać, ale wtedy spadają obroty i silnik ledwo pracuje. Jeśli uda wkręcić się go na wyższe obroty do pracuje dobrze, i po kilkunastu minutach można całkowicie zakręcić ssanie. Wtedy obroty spadają i zaczyna się strzelanie z tłumika. Na wysokich obrotach nic nie strzela.
Ktoś miał podobny problem lub wie jaka jest tego przyczyna?
Domyślam się, że mogą to być świece lub potrzebna będzie regulacja i synchro gaźników.
- pit_bull94
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 3/12/2010, 22:51
przy zmiane pogody - należało by zmienić nastawy gaźników. inaczej bedzie moto pracowało przy plus 30 i przy temp około 0 albo na minusie. na sezon oddaj moto do mechanika, bo na moje oko i twój opis to gaźniki są do regulacji, i od razu do czyszczenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak też planowałem zrobić tylko zastanawiam się czy moto może jechać na własnych kołach do mechanika w tym stanie (30km) czy będę musiał szukać dla niego jakiś transport.
- pit_bull94
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 3/12/2010, 22:51
- pit_bull94
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 3/12/2010, 22:51
henio12323 napisał(a):przy zmiane pogody - należało by zmienić nastawy gaźników. inaczej bedzie moto pracowało przy plus 30 i przy temp około 0 albo na minusie. na sezon oddaj moto do mechanika, bo na moje oko i twój opis to gaźniki są do regulacji, i od razu do czyszczenia
No teraz to Cie fantazja poniosla. Nie przestawia sie motocykla na sezon zimowy i letni
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości