Pierwszy motocykl za 10k(+/-2k)PLN, sport
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Pierwszy motocykl za 10k(+/-2k)PLN, sport
- Jakie masz doświadczenie: wyrobienie plastiku.
- Wiek, waga, wzrost: 22 lata, 68-72kg, 175cm.
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: latanie dla rozrywki (60%), turystyka dalsza (20%) i jazda po torze (20%) – jazda tylko i wyłącznie bez plecaka. Nie musi być wygodnie, od tego mam samochód – stawiam tylko i wyłącznie na czerpanie przyjemności, a że może poboli… tym lepiej, będzie co wspominać.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie: ~2 tysiące kilometrów miesięcznie.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach: na sam motocykl chce przeznaczyć 10.000PLN (+/- 2.000PLN) – na ciuchy oddzielny budżet, wstępnie 2.000PLN. Na marginesie dodam, że znajdę też trochę miedziaków na jakiś kurs doszkalający po zakupie sprzętu.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie: w pierwszym sezonie chciałbym się zmieścić maksymalnie w tych 12.000PLN i nie musieć nic doinwestowywać poza regularnym tankowaniem.
- Jakie motocykle Ci się podobają: sportowe.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę: (kolejność nieprzypadkowa, z naciskiem kładzionym na pierwsze cztery pozycje)
Honda CBR 600
Suzuki SV650S
Suzuki GSX650F
Suzuki GSR600
…
Ducati Monster 600
Yamaha FZ6
Kawasaki ER-6f
Jestem delikatnie otwarty na inne propozycje, jednak nie interesują mnie pozycje typu GS500 – nie mam zamiaru być stratnym po sezonie na odsprzedaży motocykla.
Dodam, że docelowo na drugą maszynę będę wybierać tylko i wyłącznie z następujących motocykli: Yamaha YZF-R6, Kawasaki ZX-6R i Suzuki GSX-R 600, także chciałbym na pierwszy sprzęt wybrać coś, co pomoże mi się powoli wdrożyć w temat, a nie motocykl, którym po prostu będę jeździć i niewiele z tego wyniknie.
Zaznaczę również, że zależy mi na dostępności, w miarę zdrowych modeli proponowanych motocykli, na naszym rodzimym rynku motoryzacyjnym.
Z góry dziękuje za rzeczowe odpowiedzi, a malkontentom sugerującym przesiadanie się przez pięć motocykli zanim zasiądzie się na czymś typu SV650S… również dziękuje
- Wiek, waga, wzrost: 22 lata, 68-72kg, 175cm.
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: latanie dla rozrywki (60%), turystyka dalsza (20%) i jazda po torze (20%) – jazda tylko i wyłącznie bez plecaka. Nie musi być wygodnie, od tego mam samochód – stawiam tylko i wyłącznie na czerpanie przyjemności, a że może poboli… tym lepiej, będzie co wspominać.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie: ~2 tysiące kilometrów miesięcznie.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach: na sam motocykl chce przeznaczyć 10.000PLN (+/- 2.000PLN) – na ciuchy oddzielny budżet, wstępnie 2.000PLN. Na marginesie dodam, że znajdę też trochę miedziaków na jakiś kurs doszkalający po zakupie sprzętu.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie: w pierwszym sezonie chciałbym się zmieścić maksymalnie w tych 12.000PLN i nie musieć nic doinwestowywać poza regularnym tankowaniem.
- Jakie motocykle Ci się podobają: sportowe.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę: (kolejność nieprzypadkowa, z naciskiem kładzionym na pierwsze cztery pozycje)
Honda CBR 600
Suzuki SV650S
Suzuki GSX650F
Suzuki GSR600
…
Ducati Monster 600
Yamaha FZ6
Kawasaki ER-6f
Jestem delikatnie otwarty na inne propozycje, jednak nie interesują mnie pozycje typu GS500 – nie mam zamiaru być stratnym po sezonie na odsprzedaży motocykla.
Dodam, że docelowo na drugą maszynę będę wybierać tylko i wyłącznie z następujących motocykli: Yamaha YZF-R6, Kawasaki ZX-6R i Suzuki GSX-R 600, także chciałbym na pierwszy sprzęt wybrać coś, co pomoże mi się powoli wdrożyć w temat, a nie motocykl, którym po prostu będę jeździć i niewiele z tego wyniknie.
Zaznaczę również, że zależy mi na dostępności, w miarę zdrowych modeli proponowanych motocykli, na naszym rodzimym rynku motoryzacyjnym.
Z góry dziękuje za rzeczowe odpowiedzi, a malkontentom sugerującym przesiadanie się przez pięć motocykli zanim zasiądzie się na czymś typu SV650S… również dziękuje
- ex6
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2013, 20:10
- Lokalizacja: Gdynia/Radom/Drezno
Nie rozumiem po co ci ten pierwszy moto, jak masz wybrane juz docelowe, przeciez stracisz tylko na odsprzedazy.
Dlatego ja radze ci kupic 636, ewentualnie r6.
Bedziesz prawdziwym mistrzem na ulicach
ponieważ mam dobry wieczór - zajadam się struclą, więc za twój lekki żart, potraktuję pobłażliwie.
nie mniej na przyszły raz odpuść sobie, bo możesz trafić na dzień, gdy nie będę miał strucli poprawiającej humor.
jeszcze jeden taki tekst a zmienię Tobie liczbę ostrzeżeń.
comprendre?
m.
Si, mia potente amico
Dlatego ja radze ci kupic 636, ewentualnie r6.
Bedziesz prawdziwym mistrzem na ulicach
ponieważ mam dobry wieczór - zajadam się struclą, więc za twój lekki żart, potraktuję pobłażliwie.
nie mniej na przyszły raz odpuść sobie, bo możesz trafić na dzień, gdy nie będę miał strucli poprawiającej humor.
jeszcze jeden taki tekst a zmienię Tobie liczbę ostrzeżeń.
comprendre?
m.
Si, mia potente amico
Ostatnio edytowano 21/2/2013, 20:58 przez Starski, łącznie edytowano 2 razy
Moto na A2: GS 500, NX 650, XT 660, YBR 250, Ninja 250R
-
Starski - Świeżak
- Posty: 349
- Dołączył(a): 25/1/2013, 14:30
Kawasaki ER-6f, na początek jak najbardziej, nie jest to GS'ka, pocieszy Ci trochę miche piękny motocykl o mocy 72 koni będzie w sam raz na moto poprzedzające rasowego sporta. Reszta może być za mocna dla osoby bez doświadczenia, pamiętaj kursy kursami, ale przejechanych tysięcy kilometrów nie da się ,,przyspieszyć" musisz się przyzwyczaić i obyć z motocyklem, przez to odczujesz różnicę w prowadzeniu i będziesz zachowywał się bardziej instynktownie na docelowej maszynie.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Jak najbardziej chce wysłuchać opinii na temat przedstawionych motocykli, ewentualnie czegoś innego, porównywalnego pod względem osiągów, a łatwiejszego do opanowania bądź tańszego w eksploatacji.leff napisał(a):kolego, jesli nie chcesz wysluchac odpowiedzi to nie zadawaj pytania na publicu
Czy zaznaczenie, że GS500 (dla niektórych chyba jedyny istniejący motocykl, najlepszy dla każdego) mnie nie interesuje oraz droga typu 125ccm > 250ccm > 400ccm... oznacza od razu, że uważam, że wiem wszystko najlepiej i decyzja została podjęta? Jedynie chciałem odciąć na starcie wypowiedzi ludzi takich jak Ty, ewentualnie Starski - jak widać, nieskutecznie.
Może coś więcej napiszesz o tych motocyklach - jakieś malutkie porównanie i ewentualnie jakich roczników powinienem wypatrywać?MANIAK. napisał(a):Polecam Kawe Er-6F i Fazerka 600.
- ex6
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2013, 20:10
- Lokalizacja: Gdynia/Radom/Drezno
Tyle ze jeździ jak CB500 i inne budżetowe maszyny.
Wstępem do takich sportowych bym widział. GSX-F 600. Pozycja, moc co idzie i jego prowadzenie daje dla osoby która chce sie doskonalić już nawyki.
Wstępem do takich sportowych bym widział. GSX-F 600. Pozycja, moc co idzie i jego prowadzenie daje dla osoby która chce sie doskonalić już nawyki.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Hmm, jak GSX600F by pasował do moich oczekiwań i nie byłby to przesadzony wybór, to co w takim układzie z GSX650F? Patrząc na suche parametry nie różnią się one jakoś drastycznie:skidmarks napisał(a):Tyle ze jeździ jak CB500 i inne budżetowe maszyny.
Wstępem do takich sportowych bym widział. GSX-F 600. Pozycja, moc co idzie i jego prowadzenie daje dla osoby która chce sie doskonalić już nawyki.
GSX600F 86KM przy masie własnej 228kg
GSX650F 85KM przy masie własnej 247kg
- ex6
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2013, 20:10
- Lokalizacja: Gdynia/Radom/Drezno
A może sv akurat mam na zbyciu http://tablica.pl/oferta/suzuki-sv-650- ... 2cjLd.html
Suzuki SV 650s 2004r SPRZEDAM
- MiHał91
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 9/2/2012, 08:24
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
ex6 - pierwszy moto i od razu ok. 80KM?
ja jak jeździłem ybr 250 na jazdach która ma 24KM to powiem CI, że to jechało...
a i mówisz, że taki GS czy CB to nudne itp...
dobry motocyklista objechałby Cię takim GS na jakimś torze spokojnie
naweet jakbyś siedział na R1
ja jak jeździłem ybr 250 na jazdach która ma 24KM to powiem CI, że to jechało...
a i mówisz, że taki GS czy CB to nudne itp...
dobry motocyklista objechałby Cię takim GS na jakimś torze spokojnie
naweet jakbyś siedział na R1
- maciooo19
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/8/2012, 20:32
Maciooo nie rozumiesz przecież jak jeździ się w GTA na motocyklu to poniżej pojemności 600 to to nie jedzie, no i co by kumple powiedzieli, że mniej niż 600 kupił ? Daj spokój panie, na 500 nie idzie nic wyrwać pod gimnazjum, co tam ze stopniowym zwiększaniem mocy.
Swoją drogą z tych ktore podał to ER-6 najspokojniejsza chyba
Swoją drogą z tych ktore podał to ER-6 najspokojniejsza chyba
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Dziękuje za komplement, jednak co mi po "suchych" artykułach, w których praktycznie każdy motocykl się świetnie prowadzi i sprawdza doskonale we wszystkich możliwych warunkach? Od takiego lania wody, wolę wypowiedź kogoś kto nie ma jakiegokolwiek interesu w poleceniu motocykla A, czy jakiegokolwiek innego.MANIAK. napisał(a):ex6 bardzo dziekujemy Ci za przybycie na forum , ale jestes za bardzo leniwy.
W sieci jest mnostwo info i tych motorkach.
Dzięki za wypowiedzenie się. Coraz bardziej się przekonuje do tego motocykla.skidmarks napisał(a):O dokładnie. Trafić możesz z 650F z ABS-em
Jechało, no właśnie... jechało, nic więcej. Na mnie nie zrobiła jakiegokolwiek wrażenia YBR250, którą jeździłem. I nie mam tu na myśli wcale jazdy na granicy vmax, bo przecież na kursie nawet nie miałem okazji jej rozpędzić porządnie.maciooo19 napisał(a):ex6 - pierwszy moto i od razu ok. 80KM?
ja jak jeździłem ybr 250 na jazdach która ma 24KM to powiem CI, że to jechało...
Widzę, że ocenianie ludzi przychodzi Ci łatwiej od pochwalenia się swoją nieograniczoną widzą. Jeżeli dla Ciebie motocykl o większej pojemności = szybka jazda na prostej, szpan i podrywanie kobiet o wątpliwej reputacji, to się nie dogadamy. Według Ciebie jedyna właściwa droga to czytanie motocyklisty doskonałego do poduszki, a później przejście przez kilkanaście motocyklów zanim zacznie się jeździć tym czym chce? Osobiście wolę trochę spróbować życiaSkoQ napisał(a):Maciooo nie rozumiesz przecież jak jeździ się w GTA na motocyklu to poniżej pojemności 600 to to nie jedzie, no i co by kumple powiedzieli, że mniej niż 600 kupił ? Daj spokój panie, na 500 nie idzie nic wyrwać pod gimnazjum, co tam ze stopniowym zwiększaniem mocy.
Swoją drogą z tych ktore podał to ER-6 najspokojniejsza chyba
Po przestudiowaniu waszych wypowiedzi + informacji z innych źródeł ograniczyłem swoją listę trochę: 1. Suzuki GSX650F 2. Kawasaki ER-6f 3. Suzuki GSR600 4. Suzuki SV650S. Miał ktoś może jakiś kontakt z kandydatem nr 3 - GSR600?
- ex6
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2013, 20:10
- Lokalizacja: Gdynia/Radom/Drezno
HA hA HA respekt
Ja na 1 moto wybrałem sv 650s i jestem mega zadowolony i mogę polecić to każdemu kto ma minimalną ilość oleju w głowie. Niestety co do gsr nie pomogę er6 jeździłem ale mi bardziej pasowało sv. Masz upatrzone dobre modele teraz tylko znajdź najlepiej zachowany egzemplarz podrzuć linka na jakimś forum ktoś to oceni doradzi i gitara.
Ps. wszystko jest dobre na pierwsze moto byle nie er łan - to jest żart (dla niekumatych hejterów)
Ja na 1 moto wybrałem sv 650s i jestem mega zadowolony i mogę polecić to każdemu kto ma minimalną ilość oleju w głowie. Niestety co do gsr nie pomogę er6 jeździłem ale mi bardziej pasowało sv. Masz upatrzone dobre modele teraz tylko znajdź najlepiej zachowany egzemplarz podrzuć linka na jakimś forum ktoś to oceni doradzi i gitara.
Ps. wszystko jest dobre na pierwsze moto byle nie er łan - to jest żart (dla niekumatych hejterów)
Suzuki SV 650s 2004r SPRZEDAM
- MiHał91
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 9/2/2012, 08:24
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Nie najeżdżam, zwyczajnie większość ludzi z podejściem 600 + odrazu, nie próbując jeździć na czymś wczesniej tak własnie wygląda nie mówię że każdy, może się wyłamujesz ze schematu. Ja Ci powiedziałem, że jeśli już to bierz ER-6 w wersji F, przyspieszenie podobne do sportowej klasy 600.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
ex6 napisał(a):Dziękuje za komplement, jednak co mi po "suchych" artykułach, w których praktycznie każdy motocykl się świetnie prowadzi i sprawdza doskonale we wszystkich możliwych warunkach? Od takiego lania wody, wolę wypowiedź kogoś kto nie ma jakiegokolwiek interesu w poleceniu motocykla A, czy jakiegokolwiek innego.MANIAK. napisał(a):ex6 bardzo dziekujemy Ci za przybycie na forum , ale jestes za bardzo leniwy.
W sieci jest mnostwo info i tych motorkach.Dzięki za wypowiedzenie się. Coraz bardziej się przekonuje do tego motocykla.skidmarks napisał(a):O dokładnie. Trafić możesz z 650F z ABS-emJechało, no właśnie... jechało, nic więcej. Na mnie nie zrobiła jakiegokolwiek wrażenia YBR250, którą jeździłem. I nie mam tu na myśli wcale jazdy na granicy vmax, bo przecież na kursie nawet nie miałem okazji jej rozpędzić porządnie.maciooo19 napisał(a):ex6 - pierwszy moto i od razu ok. 80KM?
ja jak jeździłem ybr 250 na jazdach która ma 24KM to powiem CI, że to jechało...Widzę, że ocenianie ludzi przychodzi Ci łatwiej od pochwalenia się swoją nieograniczoną widzą. Jeżeli dla Ciebie motocykl o większej pojemności = szybka jazda na prostej, szpan i podrywanie kobiet o wątpliwej reputacji, to się nie dogadamy. Według Ciebie jedyna właściwa droga to czytanie motocyklisty doskonałego do poduszki, a później przejście przez kilkanaście motocyklów zanim zacznie się jeździć tym czym chce? Osobiście wolę trochę spróbować życiaSkoQ napisał(a):Maciooo nie rozumiesz przecież jak jeździ się w GTA na motocyklu to poniżej pojemności 600 to to nie jedzie, no i co by kumple powiedzieli, że mniej niż 600 kupił ? Daj spokój panie, na 500 nie idzie nic wyrwać pod gimnazjum, co tam ze stopniowym zwiększaniem mocy.
Swoją drogą z tych ktore podał to ER-6 najspokojniejsza chyba
Po przestudiowaniu waszych wypowiedzi + informacji z innych źródeł ograniczyłem swoją listę trochę: 1. Suzuki GSX650F 2. Kawasaki ER-6f 3. Suzuki GSR600 4. Suzuki SV650S. Miał ktoś może jakiś kontakt z kandydatem nr 3 - GSR600?
GSXF będzie dla Ciebie za ciężki - jesteś niezbyt wysoki, ważysz tyle co większa dziewczyna (bez obrazy), a to moto to kawał klocka. To 250 kilogramów motocykla, które może Ci na parkingu sprawić sporo kłopotów. Ja śmigam gsx600f i powiem Ci, że nawet podczas jazdy ta masa jest odczuwalna.
Dla Ciebie zdecydowanie fajniejszy będzie er6f. Ja swego czasu rozglądałem się za er6n, ale akurat na mnie był zbyt mały, ale ogólnie moto jest bardzo fajne. Odnośnie roczników, to bierz jak najnowsze A tak na poważnie, to jak robiłem research na temat tego moto, to w kilku miejscach czytałem, aby nie brać tych z różową ramą, bo podobno miała jakąś wadę fabryczną i potrafiła pękać (nie doświadczyłem - piszę co przeczytałem). Te nowsze z czarną ramą są już podobno OK.
Nie spinaj się tak, jak ktoś Ci radzi gs500, bo chłopaki krzywdy Ci nie chcą zrobić, tylko dobrze życzą... jak zaczniesz jeździć, to zrozumiesz...
-
exaco - Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 14/5/2012, 10:23
- Lokalizacja: Łódź
Co masz na myśli, że masa jest odczuwalna podczas jazdy? Rozumiem, że podniesienie tego motocykla z ziemi, dla kogoś mojej postury, może być problemem, jednak przy samej jeździe?exaco napisał(a):GSXF będzie dla Ciebie za ciężki - jesteś niezbyt wysoki, ważysz tyle co większa dziewczyna (bez obrazy), a to moto to kawał klocka. To 250 kilogramów motocykla, które może Ci na parkingu sprawić sporo kłopotów. Ja śmigam gsx600f i powiem Ci, że nawet podczas jazdy ta masa jest odczuwalna.
Dla Ciebie zdecydowanie fajniejszy będzie er6f. Ja swego czasu rozglądałem się za er6n, ale akurat na mnie był zbyt mały, ale ogólnie moto jest bardzo fajne. Odnośnie roczników, to bierz jak najnowsze A tak na poważnie, to jak robiłem research na temat tego moto, to w kilku miejscach czytałem, aby nie brać tych z różową ramą, bo podobno miała jakąś wadę fabryczną i potrafiła pękać (nie doświadczyłem - piszę co przeczytałem). Te nowsze z czarną ramą są już podobno OK.
Nie spinaj się tak, jak ktoś Ci radzi gs500, bo chłopaki krzywdy Ci nie chcą zrobić, tylko dobrze życzą... jak zaczniesz jeździć, to zrozumiesz...
W żadnym wypadku się nie spinam, tylko dałem taką adnotację, że ten motocykl mnie w żadnym wypadku nie interesuje. A to, że tutaj wiele osób w takiej sytuacji podchodzi tak, że jak nie ten, to pewnie zaraz R1 w głowie to już chyba nie mój problem.
Także dziękuje wszystkim za wypowiedzi, teraz wszystko sobie "poukładam" w całość i zobaczymy co z tego wyjdzie. Chyba, że się znajdzie ktoś jeździ GSR600 to chętnie przeczytam co nieco na jego temat.
- ex6
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2013, 20:10
- Lokalizacja: Gdynia/Radom/Drezno
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości