czy będzie problem ? (gsx 600 f)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
czy będzie problem ? (gsx 600 f)
witam
mam gsx 600 f z 1988 roku, prawie antyk i w związku z faktem ze oryginalne gaźniki nie nadawały się już do niczego
zakupiłem nowe
z 1996 roku, wiem że jest różnica między tymi z lat 88-89 a 89-96.
pytanko więc dla zorientowanych w temacie czy nowsze gaźniki będą pasować, ewentualnie jakie przeróbki mnie czekają.
pzdr
mam gsx 600 f z 1988 roku, prawie antyk i w związku z faktem ze oryginalne gaźniki nie nadawały się już do niczego
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
pytanko więc dla zorientowanych w temacie czy nowsze gaźniki będą pasować, ewentualnie jakie przeróbki mnie czekają.
pzdr
komar 3............długo nic i suzi GSX 600 F, a teraz ZX-6R.....na razie wystarczy ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
zielony80 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/3/2007, 11:09
- Lokalizacja: opolskie
Da radÄ™
Oczywiście przy odrobinie umiejętności, pomysłowości i szczęścia wszystko da się zrobić.
W twoim przypadku jak i moim (też gsxf 600 '88) problem gaźników polega na tym że w takim wieku gaźniki są już "lekko" zużyte a dokładniej membrany w gaźnikach. Nie baw się w żadne komplety naprawcze z uszczelkami czy zaworkami iglicowymi - to nie to - przynajmniej u mnie. Z tym akurat wszystko jest u mnie OK. Problem jest z membranami. Są ostro wytarte i gaźniki nie funkcjonują jak powinny.
Co do twoich "nowych" gaźników z 96 roku zmiana w konstrukcji która ma wpływ na ich montaż to fakt że gardziele dolotowe powiększono o 2 mm z 31mm w naszym modelu na 33 w każdym następnym (89-). Nie jestem jedynie pewien czy te z '96 nie mają przypadkiem czujnika położenia przepustnicy... bo nowsze już mają. W ostateczności można pokusić sie o przełożenie membran z "nowych" do starych (jeśli nic w konstrukcji wewnątrz gaźnika nie zmieniono).
Jeśli obejdziesz problem gardzieli to jesteś w domu... chyba że już ci się udało. Ja także planuję zakup jakichś "nowszych" gaźników do mojej Suzy bo czasem na niskich obrotach nie chodzi jak należy i ciężko pali bez dodania choćby trochę gazu... a obroty jałowe są ustawione jak należy - 1100-1200 obr/min.
Tak więc życzę sukcesów i jakby co to daj znać czy udało ci się to zrobić i jak motor z tym chodzi.
W twoim przypadku jak i moim (też gsxf 600 '88) problem gaźników polega na tym że w takim wieku gaźniki są już "lekko" zużyte a dokładniej membrany w gaźnikach. Nie baw się w żadne komplety naprawcze z uszczelkami czy zaworkami iglicowymi - to nie to - przynajmniej u mnie. Z tym akurat wszystko jest u mnie OK. Problem jest z membranami. Są ostro wytarte i gaźniki nie funkcjonują jak powinny.
Co do twoich "nowych" gaźników z 96 roku zmiana w konstrukcji która ma wpływ na ich montaż to fakt że gardziele dolotowe powiększono o 2 mm z 31mm w naszym modelu na 33 w każdym następnym (89-). Nie jestem jedynie pewien czy te z '96 nie mają przypadkiem czujnika położenia przepustnicy... bo nowsze już mają. W ostateczności można pokusić sie o przełożenie membran z "nowych" do starych (jeśli nic w konstrukcji wewnątrz gaźnika nie zmieniono).
Jeśli obejdziesz problem gardzieli to jesteś w domu... chyba że już ci się udało. Ja także planuję zakup jakichś "nowszych" gaźników do mojej Suzy bo czasem na niskich obrotach nie chodzi jak należy i ciężko pali bez dodania choćby trochę gazu... a obroty jałowe są ustawione jak należy - 1100-1200 obr/min.
Tak więc życzę sukcesów i jakby co to daj znać czy udało ci się to zrobić i jak motor z tym chodzi.
Suzuki GSX 600 F '88 - like a dinosaur: OLD BIG and fu***n' heavy ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
JohnnyKiller - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27/7/2007, 07:13
- Lokalizacja: opo
przy nowszych gaźnikach będziesz musiał założyć dźwigienke ssania na lewą strone kierownicy. Z tego co wiem to starsze modele nie miały tam ssania, prawda? a te troche nowsze (ale dalej do '97 ) już to miały. Chyba że uda Ci się jakiś patent zrobić na to ssanie.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
było gsx600f, było ZX12R
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości