Zobacz wÄ…tek - DR 650
NAS Analytics TAG

DR 650

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

DR 650

Postprzez fasoliusz » 13/1/2013, 16:02

Witam
Najprawdopodobniej będę mógł zrobić A2 w tym roku.
Poszukuję motocykla do jazdy codziennej, turystyki, no i jeśli enduro to od czasu do czasu w teren.
Dr 650 zwróciło szczególnie moją uwagę bo jest to enduro, lecz mam pytania:
Ile takie coÅ› pali?
Jak z awaryjnością?
Jak siÄ™ sprawuje w turystyce?
Po ilu kkm silnik zaczyna się psuć?
Dostępność części?
Koszty utrzymania?
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew


Postprzez papek23 » 13/1/2013, 17:09

a wiec ile pali ok 5-8l na 100 zależy jak sie jezdzi bo można zejść poniżej 5 , jaka awaryjność to taka ze jak sie o moto dba wymienia wszytko na czas to raczej bez awaryjne :) dr ma to do siebie ze po lesnych drogach tez sobie radzi a w dłuższych trasach tez będzie dawać rade,, Po ilu kkm silnik zaczyna się psuć? '' tego nie będę komentował :) . oj dostępność to jest naprawdę duza :) a koszty zalezą jak sie dba o moto ale raczej niedużo myślę ze max 500 no chyba ze remont to juz drożnej wyjdzie
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz


Postprzez henio12323 » 13/1/2013, 17:11

spalania dokładnego ci nie powiem, ale od jakis 5 litrów na trasie do pewnie 10 w ciezkim terenie, awaryjnośc o ile silnik jest w miare zadbany jest zerowa. to idioto-kulo-i wszystko - odporna jednostka. w turystyce po asfalcie sprawuje się średnio, silnik daje rade, ale nie masz zadnych owiewek, siedzenie nie jest jakies za specjalnie przyjemne, wiec w dłuzszej trasie mozna sie troche zmęczyc, aczkolwiek ludzie na takich moto cała Polskę obrządzając i nie marudza. zalezy co kto lubi ;D tutaj trudno powiedziec po ilu km. jeden nic nie robi, nie dba to mu sie po kilku latach uzytkowania zacznie sypać.... a u kogos innego przy dbaniu, wymianie oleju na czas itp itd silnik moze sie w zasadzie nigdy nie zepsuć :P
częsci eksploatacyjne dostepne - allegro i tam znajdziesz praktycznie wszystko, eksplo od reki, a i używane nietypowe częsci są dostępne. jeszcze troche zalezy jaka wersja, rok itp bo niektóre częsci mogą byc lepiej i trudniej dostepne. ale tam sie praktycznie nic nie sypie jak juz pisałem, wiec ogromny zapas częsci nie jest konieczny. koszta utrzymania sporo zalęzą od tego jak jeździsz, ile jeździsz, w jakim stanie kupiłes motocykl. czasami mozesz przelatac 2-3 sezony bez wkładania nawet złotówki ( nie licze oleju, filtrów) a czasmi wyjdzie ci wymieniac napęd,klocki,opony, rozrząd, i cena rośnie drastycznie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fasoliusz » 13/1/2013, 19:46

To dzięki za informacje bo bardzo mi się przydadzą:)

@pepek
Co do pytania "po ilu km zaczyna się psuć" to troche dziwnie je sformułowałem, ale chodziło mi o główny remont silnika tak miej więcej po ilu występuje, ale mniejsza z tym.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez henio12323 » 13/1/2013, 20:13

no to jak pisałem niektóre silniki są praktycznie dożywotnie, nie do zabicia ;D duzo też nie wymagają żebyt tak własnie było. jednak wystarczy zapomniec o rozrządnie i oleju i juz mogą sie zacząc jakies cyrki z silnikiem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez piotr_motoland » 14/1/2013, 07:36

Witam.Enduro Suzuki DR 600Dakar,DR650 RS,RSE im starszy model tym mniej problemów,prosta budowa,silnik praktycznie bezawaryjny,choć przy poszczególnych egzemplarzach o dużym przebiegu trzeba co kilkaset kilometrow sprawdzać poziom oleju.Dosć sporych gabarytów są to motocykle,ale świetnie zachowują się w mieście jak i terenie i na bezdrożach,jak trafisz dobry egzemplarz najlepiej z niemiec,to oprócz podstawowej obsługi tj.oleje,filtry,świece ,motocykl powinnien ci slużyć bez wkladania większej kasy.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości




na górê