Zobacz wątek - HONDA CBR 125R CZY KTOŚ WIE W KOŃCU CZY MA BLOKADY? JAKIE?
NAS Analytics TAG

HONDA CBR 125R CZY KTOŚ WIE W KOŃCU CZY MA BLOKADY? JAKIE?

i inne małe pojemności
_________

Postprzez simonw » 20/10/2007, 01:02

danoncbr125 napisał(a):ja nie wiem jak z tymi blokadami mokja leci 130-140 i msle ze jakies blokady ma . Moze na nastepny sezon bede oatrzył czy są . zobacze do tłumika i kolanka , do filtra powietrza , gaźnika . jak nie to jakis mały tuning zrobie , jakas dysza storzek , tumik , bedzie palic prawie tyle co nsr ale przynajmiej jej dorówna ;p


Po prawdzie i szczerosci to 4T i jak NSRka nie poleci nigdy. Moze zwiekszysz nieco moc, ale sprawnosc silnika, zestrojenie etc nie, po prostu silniki wykonane w 4T maja i miec beda gorsze osiagi od porownywalnych silnikow 2T. Mozesz go zadlubac, zmienic filtr, gaznik, wydech ale tak czy inaczej zaczniesz sie dopiero zblizac do mozliwosci silnika 2T o takiej samej pojemnosci.

Przy 2T katalogowe dane dla NSRki to 160km/h a dla Cagivy 178 km/h (silnik 125cm3) tak wiec sam widzisz ze musialbys duuuzo dlubac zeby wykrecic takie parametry i moc (36KM zdaje sie dla 125cagivy w jednej z wersji i chyba jakos do 26-8 koni dla NSRy ale tutaj moge sie lekko mylic, bo sam wiesz ze przepisy o emisji spalin mocno pogorszyly osiagi motocykli 2T).

Nie wiem czy warto po prostu tracic pieniazki na takie zmiany. Moze lepiej kupic kask, kombinezon i szyokowac sie powoli na cos wiekszego ? Przemysl bardzo powaznie sprawe.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez snikers1818 » 20/10/2007, 07:32

ja bym tego nie tunningował ! po pierwsze nawet jak bys zmienił prawie wszystko w siliniku ( gaznik , zestaw na 160 (są juz takie do 4t) , wał, układ wydechowy, , moduł zapłonowy, sprzęgło, skrzynia biegów z wyższym przełozeniem, zamontował Podtlenek azotu i wlał paliwo od samolotu :) to i tak nie pojedziesz szybciej niż 150 km/h może 160 km/h ale przy kosztach tunningu którego opisałem dczyli około 13 tys + 12 za motocykl aż mi się chce smiac bo za 25 tys możesz kupić naprawde dużo lepszy sprzet
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań


Postprzez skapa » 3/1/2008, 16:52

miałem cbr125 i blokade miałem na gazniku zaraz nad membraną i w kolektorze wydechowym.Na początku szła 110 ,potem140 i niema bata zeby szła więcej.Dla wtajemniczonych suzuki gs500 ma ok 45 kucy i leci z dobrym wiatrem licznikowe(podkreslam) 190km/h ,to z 125 i mocy ok 18 km nieda sie wyciagnąc 180km/h.
<motocykl to największy wibrator jaki możesz wsadzic kobiecie między nogi>
skapa
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16/12/2007, 19:32
Lokalizacja: pszczyna

Postprzez Adrawen » 20/4/2008, 18:48

zgadzam się ze skapa :P fabryczna CBR leci 120 a odblokowana 130-140( w zależności od stanu motoru), nie piszcie głupot o CBR-ce. ona ma tylko 2 zawory ... co innego jakby miała 4 zawory czy nawet 5 ale to dopiero za kilka-kilkanaście lat... nie wiecie co wybrać? chcesz poszaleć kup NSR spalanie 4,5 max 6l, vmax 150 od 0-100 w około 7s a i do tego pierdzenie którego nie da się zmienić niczym bo to tylko 2T ..., jeżeli chcesz coś co mało pali, ładnie chodzi, pali 3l na 100km i od 0-100 w 10s to kupuj CBR, jeżeli chodzi o 125 to poczekajcie na Yamahe YZF-125R to będzie przełom w 125 4T. Proszę nie piszcie już głupot bo jak to zobaczyłem to nie wiedziałem czy płakać czy się śmiać... polecam na przyszłość zajrzeć do wyszukiwarki google.pl ...
Avatar użytkownika
Adrawen
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2008, 21:19
Lokalizacja: Wartkowice

odblokowanie gaznika

Postprzez czarny208 » 2/5/2008, 12:55

witam. u mnie byla jakas tulejka w gazniku. nad iglica.trzeba zdjac bak i z gory odkrecic dekielek na 2 srubki. pozniej zdjac deielek wyjac z niego czarna(u mnie taka byla) tulejke i zamontowac ponownie. ja jeszcze przeczyscilem troche z gory gaznik. moze byc problem z odpaleniem poniewaz paliwo do gaznika musi splynac. u mnie osiagala 9 tys i nie miala sily a teraz wskakuje na 11 bez problemu, nie testowalem i le teraz wyciagnie bo deszcz pada i slisko ale napisze gdy sprawdze. z ta tulejka to mi max 100 szla i to z wielkim bólem. pozdrawiam wszystkich. :D :idea:
CZARNY
czarny208
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24/8/2007, 10:25
Lokalizacja: CIECHANOW

Postprzez aru$ » 27/6/2008, 11:08

Ja mam honde cbr 125. Jest zablokowana na gaźniku, tłumiku oraz na module. Predkosc nie jest zablokowana czyli ze osiagniesz max ale po dłuższym czasie. Te blokady blokują jedynie moc. czyli ze nie masz 15 czy tych 16 koni tylko 10 ! ;)
aru$
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/6/2008, 11:04

Postprzez HWC » 27/6/2008, 11:46

aru$ napisał(a):Ja mam honde cbr 125. Jest zablokowana na gaźniku, tłumiku oraz na module. Predkosc nie jest zablokowana czyli ze osiagniesz max ale po dłuższym czasie. Te blokady blokują jedynie moc. czyli ze nie masz 15 czy tych 16 koni tylko 10 ! ;)


no koment... :lol: Bo to przez naklejki mocy predkosc rosnie. Naprawde!

Mialem sporo tych CBR wiem o nich sporo i sporo widzialem. juz pomine tych co mowiac ze na elektryce jest blokowana cokolwiek ma znaczyc nawet nie wiedza do czego sluzy modul zaplonowy... :lol: A do czego słuzy katalizator i jak wygląda i co to emisja spalin. Potrafie odblokować motor ten bez wiekszych problemów takzeby jechał te 140-145 i na 4 biegu nie stał w miejscu. Ale wiedza jest w cenie :)

Miedzy 4T a 2T jest róznica dwukrotna jak same cyferki obok wskazują na 2 krotnie mniejsza czestotliwosc w stosunku do suwów silnika.

Ktos tam madrze napisał 4 zawory to bedzie juz postęp.. Moze z własnej inwecji powiem ze posezenie tłoka i słoja cylindra w stosunku do wysokości skoku powinno tez poprawić osiągi i zwiekszyc zakres obrotów.

Ciekawe czy nowinki techniczne rozwiną sie tak aby dorównać 2T...

Kedyś podobno 600 miało 80 koni a ZZR był pierwszym który miał 100 koni i to nie jakiś tam GPX GPZ sportowy a teraz moc którą operują chociarzby na torze w poznaniu sięga nie tak dawnych królów w klasie 900!
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez <borut> » 28/6/2008, 13:38

W Hondzie CBR 125 blokady są różne, nowsze roczniki (nie wiem dokładnie od którego roku) mają blokady na module zapłonowym który blokuje obroty i motorek nie wkręci się na swoje maksymalne obroty, oraz na tłumiku najlepiej kupić jakiś nowy sportowy lub wybebeszyć oryginalny. A starsze roczniki nie mają blokady na module zapłonowym tylko w gaźniku i również w tłumiku.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez HWC » 1/7/2008, 12:21

Buahahha :lol: Kolejny mechanik za 5 zł :lol:
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez Macneil » 17/8/2008, 20:14

a jaki wydech sportowy waszym zdaniem najlepiej nadaje sie do hondy cbr125.
Macneil
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 16/8/2008, 18:42
Lokalizacja: Lublin

Postprzez HWC » 18/8/2008, 01:20

Daj 250zł to ci odblokuje by szła 140
km/h
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez maciox125xtx » 14/4/2009, 20:24

cbr 125 jak ja miałem była zablokowana na gaźniku przepustnica sie nie otwierała do konca..
maciox125xtx
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/1/2009, 17:09
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez milus » 14/4/2009, 20:40

HWC napisał(a):Daj 250zł to ci odblokuje by szła 140
km/h


Daj 250 zł to Ci kupie mózg.
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez dark_slayer » 28/4/2009, 12:15

Ludzie... o czym wy w ogole rozmawiacie?! Kupiliscie CBR125 to jezdzcie na fabrycznej. A jezeli brakuje wam mocy/predkosci to polecam kupic cos wiekszego... Najlepiej CBR1000RR. Byloby mniej idiotow na forum.
dark_slayer
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3/2/2009, 03:30
Lokalizacja: Tuszyn

Postprzez kuba262 » 26/5/2009, 21:46

chlopaki ja mam jeszcze inny problem.. moja honda jest tak zablokowana ze jedzie tylko 80km/h. na obroty wkreca sie normalnie dochodzi do okolo 11 500 obr/min. po prostu przy 80 tak jakby staje wskazowka i nie idzie go bardziej rozpedzic.. na zadnym biegu. wiecie moze co to moze byc ? z gory dzieki za pomoc. :)
kuba262
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/5/2009, 21:42
Lokalizacja: Żnin

Postprzez Landryss25 » 26/5/2009, 22:31

Zębatki.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez kuba262 » 27/5/2009, 21:44

dzis jechalem troche dalej i wyciagnalem 100km/h ale bardzo dlugo to trwalo. jesli sie nie myle to na 4 biegu tyle poszlo. a gdy wrzucalem to juz predkosc spadala a obroty praktycznie staly w miejscu. na 6 to samo.. czy ktos wie co to moze byc i jak to zrobic ?
kuba262
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/5/2009, 21:42
Lokalizacja: Żnin

Postprzez never24 » 25/6/2009, 18:57

<borut> ma racje mam nową honde cbr 125 na wtrysku z 2008r i jest zablokowana na module i sęk w tym, że cbr-ka nie chce się wkręcic dalej niż na 7tys obrotów, a na 5 i 6 biegu po prostej nawet do 6tys z hakiem, każdy ścigacz jest wysoko obrotowy Honda 125 powinna dochodzić do minimum 9 żeby miała jakąś tam moc i ciagneła ponad 120km/h z blokadą na module nie ma po co wbijać 5 czy 6 biegu gdyż na 4 mam już 80km/h i więcej nie da rady. jej moc gdy jest zablokowana to 9km (6kw) gdy odblokowana 15km.
never24
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/6/2009, 17:42
Lokalizacja: CK

Postprzez YZF R1 » 25/6/2009, 20:25

nie widzicie ze ten temat to trochę stary.... i zupełnie nie ten dział...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez adi50dolar » 12/5/2010, 19:33

Witam, koledzy co mają cbr-ki możecie mi zrobić focie modułu, potrzebuje taką żeby było widać jaki kabel (kolor ) na jaki pin jest podpięty, bardzo mi jest to potrzebne ponieważ robię swap. Pozdrawiam z góry dzięki.
Cagiva MITO my motór my live.
adi50dolar
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13/5/2009, 17:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê