W hurtowni łożyska na wał komplet jakieś 150-200zl koyo fag skf ntn
Korbowód obowiązkowo sprawdź luzy góra-dół ale na 90% do wymiany.. nawet profilaktycznie 350zł hot rods ,porx + 100 wymiana
uszczelki pewnie się potargają przy rozpoławianiu silnika + 100zł kpl
Olej Motul transoil expert 2t 35 zł wymiana co 10 mth
wymiarowanie cylindra 30zl + ewentualne honowanie/szlif 40-50zl
tłok 330+ (wossner-tuleja / prox- nikasil) co 30/40mth amator
sprawdź sprzęgło oraz linki gazu i sprzęgła oraz czy uszczelniacze na lagach nie puszczają oleju
teraz tak od siebie: z racji że sam kupiłem parę miesięcy temu swoje pierwsze moto cross
Tuleja to dno, nie ma mowy żeby poderwać 125'ke na koło na 3 biegu bez użycia sprzęgła.8 mth po wymianie tłoka kolejny remont, pęknięty pierścionek!! Po kolejnych 10mth moich początków z tym sportem zdecydowałem się zmienić na używany cylinder z nikasilem! Oddałem stary cyliner z tuleją + tłok 10 mth + 600zł za cylinder nikasil + nowy tłok "B"! Strzał w dziesiątkę! Nigdy więcej tuleja! Aż bałem się odkręcać manetkę! po 5 mth poszła korba^^ hahah nie wytrzymała pogoni za watahą 250 2t i 450 4t dlatego jeżeli wolisz jeździć niż spedzać godziny w garażu to zainwestuj bo ten sport wciąga niesamowicie! albo ucz się na KOSZTOWNYCH błędach jak JA spędzając cały tydzień naprawy żeby po paru mth posypało się coś innego o czym zapomniałeś lub olałeś
Myślałem że wystarczy 5 tys za motor i będzie cudownie.. Mimo że jeżdżę po lasach i bezdrożach! Pozdrawiam