Zobacz wÄ…tek - Suzuki rm 125, 98 rok
Advertisement
NAS Analytics TAG

Suzuki rm 125, 98 rok

Enduro, Cross
_________

Suzuki rm 125, 98 rok

Postprzez kamilxxx7 » 13/11/2012, 15:41

WItam, chciałbym kupić suzuki rm 125 z 98roku, właściciel jest mechanikiem, wymienił
- łożyska główki ramy
-nowe opony
-tłok vertex
-łożysko główki korbowodu
-łożyska wału kayo
-łożyska w skrzyni biegów
-olej
-filtr powietrza
motocykl na dotarciu jest jeszcze, właściciel rząda sobie za niego 3700zł wizualnie wyglada bardzo ładnie, obecnie posiadam kx'a z 92 roku, mam 182cm wzrostu, waga 76 kg 17 lat jak myslicie warto kupować rm ?
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin


Postprzez papek23 » 13/11/2012, 16:11

musiał byś sam to ocenić :) czy chodzi jak należy :P a najlepiej jak by miał stare czesci do wglądu :) cena nawet przyzwoita ale tak jak juzpiasłęm musisz sam ocenic w jakim jest stanie :P
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz


Postprzez CiastuÅ› <3 » 13/11/2012, 16:12

Oblukaj w jakim stanie jest korba, jak z silnikiem, czy już na wykończeniu. Cena chyba dość dobra. Choć ja osobiście nie pcham się w moto poniżej 2000 roku.

EDIT: Tylko wiesz, w takim moto może być ciężej w eksploatacją, choć takie podstawowe rzeczy jak tłok, korba to raczej na luzie (na allegro na pewno).
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 16:58

ja bym sie skupił na 2 kwestiach jak wyglada sprawa cylindra. czyli czy jest szajsowna tuleja zeliwna czy powłoka nicasilowa jak ta druga czyli nicasil to moto bym brał niezaleznie od stanu reszty. zrobił bym przez zime przeglad, zmienił tłok w razie potrzeby i smigał. jak żeliwo to popatrz kiedy zmieniany tłok kiedy zmieniana korba. bo wtedy wartosc moto znacznie spada.


ciastuś skoro miał starego Kxa to chyba wie co to eksploatacja i zdobywanie częsci :P z nowszą RM bedzie ze wszystkim duzo łatwiej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kamilxxx7 » 13/11/2012, 17:07

tłok był wymieniany wczerwcu tego roku jak i inne cześci, do kx'a nie mialem problemu ze zdobyciem czesci choć był starszy troche od rm wiec mysle ze z czesciami do rm tez nie bede mial problemu ;)
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 17:15

kompletnie by sie nie nadawała. to wyczynowy motocykl na tor crossowy i tam sie dobrze czuje. do lasu sie kupuje enduro :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CiastuÅ› <3 » 13/11/2012, 17:20

Hehe. Na to sam wpadłem Heniu :)

Nie no, ogólnie nadać może jakoś tam brykać, ale mth się bardzo szybko naliczają, a że jest to typowy cross to jest w pełni przystosowany do toru motocrossowego. Po prostu w lesie (i podobnym terenie) nie może wykorzystywać swojej pełnej mocy.

Heniu (pytanie)? Co masz do tulei żeliwnej? Przecież jak się nie katuje ciągle moto to daje rade spokojnie ;)
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez kamilxxx7 » 13/11/2012, 17:28

a czasami na piaskownie mogłbym wziasc rm? ;) prawie jak tor górki od 2-5 metrow
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 17:47

cylinder aluminiowy odporwadza lepiej ciepło. wsadzając tuleje moze sie po prostu w miejscu tuleji zacząc gotować bo nie bedzie odpowiedniego odprowadzania ciepła. wiec łatwo to przegrzac, ciezko dotrzeć bo nicasil inaczej sie ściera. sa przypadki że nawet tuleja potrafi sie obrócic albo wysunąć w jedna strone...


kamil mozna nawet tam scigaczem wjechac tylko to nie jest sprzet do tego. pobawic sie mozna, jak piaskownia jest taka że jeździc z charakterystyką dodawania gazu jak na torze crossowym to czemu nie. nawet i po lesie mozna smigac z tym że pałując na długich prostych niszczysz sprzęt, wiec musiał bys latac w bardzo krętym lesie :P no i zawieszenie jest beznadziejne pod enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kamilxxx7 » 13/11/2012, 18:14

hehe to bede między drzewami latał ;) to bedzie git chyba ;D
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê