Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Gaz do oporu! Proste, prawda?
 
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Gaz do oporu! Proste, prawda?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 26/10/2012, 21:00

między gaz to podstawa, zwłaszcza w singlach i nie tylko jak chcesz być naprawdę szybki i panować nad maszyną.<br><hr>Pablo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/10/2012, 12:12

Komentatorzy napisał(a):bez sensu ten artykuł!
g@wno się dowiedziałem...<br><hr>Pete<br>
Może warto przyjechać na CSS. Tam sie dowiesz w praktyce a nie z artykułów. Z książek jeszcze nikt sie nie nauczył jeździć.<br><hr>EVO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/12/2012, 22:18

Komentatorzy napisał(a):między gaz to podstawa, zwłaszcza w singlach i nie tylko jak chcesz być naprawdę szybki i panować nad maszyną.<br><hr>Pablo<br>
ten motocykl jest tak zaawansowany technologicznie ze nie ma potrzeby miedzygazu<br><hr>spec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2012, 22:20

Komentatorzy napisał(a):a co miedzy gazu po co go stosować to ja nie wiem . Nie lepiej szybko zbic biegi w dol i powoli puszczać sprzęgło i wchodzic na pol drifcie w zakreat . <br><hr>DostojnyKocur!<br>
Komentatorzy napisał(a):między gaz stosujemy do tego, aby nie zablokować tylnego koła nawet jeśli mamy sprzęgło antyhoppingowe, które nie daje100% pewności niezablokowania tylnego koła przy redukcji z wysokich obrotów.<br><hr>Paco<br>
miezy gaz robimy po to zeby skrzynia nie dostawała po tyłkui bo w motocyklach nie ma synchtonizatorów i musimu rozpedzić koło niższego biegu <br><hr>spec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2013, 00:53

JÄ…der<br><hr>borys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2013, 08:57

Komentatorzy napisał(a):jaka elektronika zastepuje miedzygaz przy redukcji ?<br><hr>ZooL<br>
tzw. Synchronizator, ale w motocyklach może się to inaczej nazywa, nie wiem :D<br><hr>thetomasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/5/2015, 15:45

Artykuł jest perfekcyjnie bezużyteczny.
Ale dopowiem w skrócie resztę, bo California Superbike School to szkoła Keitha Coda, więc zapewne wyjaśnienie jest zgodne z tym co znajduje się w książkach "Przyspieszenie".

Należy wejść w zakręt z taką prędkością, żeby móc jak najszybciej zacząć nieznacznie ale w sposób ciągły przez całą długość zakrętu zwiększać obroty. Maksymalne obroty wystąpią na wyjściu z zakrętu, gdzie można już zmienić bieg i przyspieszać dalej.

Jest kilka powodów, dla których zalecane jest przyspieszanie w zakręcie, z czego to co pamiętam, to:
- prawidłowe rozłożenie masy między kołami (60-70% na tył i 30-40 na przód),
- zapewnienie optymalnej pracy zawieszenia (przód nie dobije jeśli jest lekko odciążony),
- zwiększenie prześwitu pod motocyklem (podczas przyspieszania unosi się nie tylko przednie zawieszenie, ale i tylne co w efekcie podnosi lekko cały motocykl).

Poza tym książki warte przeczytania, szkoła pewnie warta odwiedzenia, ale taki artykuł to cienizna.<br><hr>Arek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê