Zobacz wÄ…tek - KTM 125 LC2
NAS Analytics TAG

KTM 125 LC2

Enduro, Cross
_________

KTM 125 LC2

Postprzez Dawid051c » 23/10/2012, 20:26

Witam mam zamiar kupic KTM 125 lc2,ale mało o nim wiem. Czy jest dużo lepszy od DT 125?
Mam obecnie dt 80, a motor służyłby mi na tor i do lasu, czasami na jakiś wypad po asfalcie.
Pozdrawiam.
Ktm EXC 125
Dawid051c
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12


Postprzez henio12323 » 23/10/2012, 20:31

duzo lepszy nie jest. ma silnik na bazie DT, nie ma kopki a ma rozrusznik ( co jest wg mnie bardziej wada niz zaleta bo w połączeniu z małym akumulatorkiem w sytuacji podbramkowej moto moze nie odpalic ) ma cylinder na nicasilu to zauwazalnie poprawia osiągi, ale jest drozszy w eksploatacji. ( regeneracja cylindra zeliwnego kosztuje 1/3 ceny cylindra nicasilowego ) ma na pewno nieco lepsze zawieszenie niz DT. jednym słowem jest bardziej sportowy jak na soft enduro względem DT. ale do wyczynówki jak np EXC mu daleko :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Dawid051c » 23/10/2012, 20:33

A czy np. cylinder od dt 125 pasowałby do ktm?
Ktm EXC 125
Dawid051c
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12

Postprzez henio12323 » 23/10/2012, 20:44

tego nie wiem, trzeba by porównac ułozenie głowicy, i średnice bo moze sie nieco róznic i tym. ale zawsze mozna do KTMa wprasowac tuleje żeliwną. choc moim zdaniem to kastrowanie motocykla :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dawid051c » 23/10/2012, 20:48

Ja słyszałem, że od Dt ma lepszy wydech i gaźnik. Czy to prawda? A co do tulei to byłoby dobre rozwiązanie, ale straci trochę mocy :(
Ktm EXC 125
Dawid051c
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12

Postprzez henio12323 » 23/10/2012, 20:51

akurat to nie prawda :P lc2 pewnie ma wiekszą gardziel gaźnika ( wiec mozna uzyskac wieksza moc, choc kosztem nieco wiekszego spalania) co do wydechu. mysle ze oba sa podobne. na pewno inaczej zestrojone. i lepsze zalezy do czego. do DT mozna kupic sportowy wydech np gianelli, do ktma jeszcze chyba nie widziałem takiego. dobre i nie dobre. tam gdzie jest nicasil najlepiej zeby nicasil pozostał. motocykl wtedy najlepiej pracuje, wszystko jest wtedy liczone na nicasil np kształty cylindra. jak wsadzisz tuleje płaszcz wodny moze niedostatecznie dobrze odporwadzac ciepło co moze powodowac grzanie sie moto ( bo jak kazdy wie, zeliwo nie oddaje tak samo ciepła jak aluminium ) a grzanie sie moto moze doprowadzic do uszkodzenia silnika. oczywiscie są to skrajne warunki, ale mozliwe.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dawid051c » 23/10/2012, 21:14

Chyba zostanę przy Dt. To dobry sprzęt a wszyscy w kolo tylko na takich latają. Dzięki za info. Pozdrawiam
Ktm EXC 125
Dawid051c
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12

Postprzez MattQ » 27/10/2012, 23:35

Ja mam KTM'a SX 125 bardzo dobry sprzęt tylko drogi w eksploatacji :)
DT to dobry moto. Sprzedaj 80'tke kup 125'tke i już będziesz miał wystarczająco mocy:)
KTM SX 125 - JEST MOOOOC! <3
MattQ
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 28/7/2012, 22:50
Lokalizacja: Åšwidnica

Postprzez Fantas3k » 28/10/2012, 12:21

Kup dt tak z 96+ tą z nowym silnikiem mocy nie zabraknie napewno z 80 ;) Sam mam dt 125 z sportowym wydechem większym gażnikiem mój jest 30mm orginał 28mm spalanie 7l moc obstawiam 30km w mojej może trochę mniej wogule jest zajeb*sta jak narazie według mnie tylko cienki zawias z tyłu ;/
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości




na górê