REJESTRACJA | LOGOWANIE

cbr125 - co zrobić z alarmem

| Odpowiedź » | Nowy temat »
Autor Wiadomość

rafal72325

Świeżak

Posty: 2

Cytuj

Witam. Otóż kupiłem honde cbr 125 z zamontowanym alarmem meta system legos 3. Problem w tym, że to w błyskawicznym tempie pożera mój akumulator (nawet w trybie czuwania). Wyrzucić mi go szkoda i zastanawiam się czy można zrobić coś w stylu przełącznika, który odcinałby prąd od tego ustrojstwa:) wtedy włączałbym go gdy by to było naprawdę potrzebne. Ranne palenie z popychu robi się powoli nudne:/

|

 

Rosiboj

Moderator

Posty: 1674

Skąd: mam wiedziec?

Cytuj

Kup nowy akumulator i nie marudz. Skutery maja male baterie i dwa lata to max na jaki mozesz liczyc, pozniej zaczyna sie twoja historia czyli poranne pchanie. Nowy aku na alledrogo kosztuje 100 pln. Jesli twoj akumulator ma mniej niz 1 rok to szukaj usterki bo ten alarm tyle az nie bierze pradu. Natomiast jesli widzial dwie zimy to standard ze pada.

_________________
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie

|

|

Adek89

Świeżak

Posty: 39

Cytuj

odpowiadajac na towje pytanie czy mozna zrobic przelaczni, brzmi tak, jesli alarmu nie trzeba za kazdym razem kodowac gdy odetnie mu sie prad. W jaki sposb, trzeba znales miernikiem przewod wychodzacy od centralki do prawdpodobnie akumulatora gdzie jest stale napiecie i isc do sklepu i zalozyc na tym kablu przelacznik. Kupujac przelacznik powiedz sprzedajacemu jakiej miejwiecej grobosci jest kabel, ale stawiam ze jest bedzie pasowac najprostszy, wkoncu ten kabelek wchodzi w uklad scalony.

|

rafal72325

Świeżak

Posty: 2

Cytuj

do Rosiboj : wg faktur aku był wymieniany w marcu tego roku, więc jest dosyć świeży. Ładowanie też jest raczej dobre do mam wtedy 14.5 V.
Alarmu nie trzeba kodować(gdy kilka razu odłączałem akumulator to po wsadzeniu go wszystko było po staremu. Alarm jest jest łączony ze stacyjka- czy to nie stanowi żadnego problemu?

|

Rosiboj

Moderator

Posty: 1674

Skąd: mam wiedziec?

Cytuj

No to jesli nowo zalane aku bylo wlozone w marcu tego roku i po naladowaniu to powinno miec raczej 12.9 moze 13.5 max ale nie 14.5 V (nie jestem specjalista od tego ale kilkanascie aku w motocyklach i autach ladowalem i do auta mam zupelnie inna ladowarke niz do moto i przy 13.5 V optymizer bo o nim mowa przestaje ladowac przy ustawieniach na motocykl)
Alarm powinien byc wpiety w wiazke ktora leci pod siedzeniem za rama po prawej stronie motocykla. Moze faktycznie masz jakis skopany alarm bo przy tak nowym akumulatorze to raczej nie powinien rozladowywac w takim tempie. Mozesz bawic sie w przelaczniki wylaczajace ale chyba lepszym rozwiazaniem jest zaopatrzyc sie w lepszy alarm i podlaczyc go wlasciwie bo pod stacyjke to nie najlepsze rozwiazanie

PS. Jesli alarm jest wlasciwie podlaczony to na tzw braku zasilania powinien rozlaczac zaplon (unieruchamiac motocykl) dopiero po podaniu zasilanai i rozbrojeniu powinien podawac napiecie

_________________
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie

|

|

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załaczać pliki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum

POLECAMY

NAJNOWSZE

angliapolska.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

.