Zobacz wątek - Chiński skuter - klekotanie, stukanie w silniku.
NAS Analytics TAG

Chiński skuter - klekotanie, stukanie w silniku.

i inne małe pojemności
_________

Chiński skuter - klekotanie, stukanie w silniku.

Postprzez Marcino1983 » 27/8/2012, 21:11

Mam problem z chinskim 4t, silnik 139qmb. Przejechane 7000km. Do wczoraj jezdzil ok, nic sie nie dzialo. Jechalem i nagle silnik w czsie jazdy zgasł, nie chcial zapalic. Dzis przeczyscilem swiece i zapalił ale zeby nie zgasł trzeba trzymac obroty. Silnik stuka, klekocze, jest to dosc glosne.
Co waszym zdaniem moglo sie stac? Od czego zacząc?
Marcino1983
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 20/8/2010, 18:15
Lokalizacja: Grójec


Postprzez Norton » 28/8/2012, 07:36

Luz zaworowy ok?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Marcino1983 » 28/8/2012, 08:23

luz sprawdze w sobote dopiero... ale czy to mozliwe ze luz w jednej chwili w czasie jazdy mogl mi sie powiekszyc???
Marcino1983
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 20/8/2010, 18:15
Lokalizacja: Grójec

Postprzez Norton » 28/8/2012, 18:26

Nie za bardzo... Ale lepiej się upewnić. Ogólnie klekotanie to konkretnie skąd, jak z głowicy, to nie ma innej opcji niz rozebrać i zobaczyc..
Ale coś mi się wydaje że coś z rozrządem właśnie. Opcji jest wiele, takie pomaganie przez internet to gdybanie. Sprecyzuj skąd dochodzi to klekotanie
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez michau_ek » 28/8/2012, 21:19

Najprawdopodobniej zawory, luz zazwyczaj się powiększa z km na km, ja swój ustawiałem 800 km temu i teraz należało by go ogarnąć, bo już klekota ;)

jeśli nie trzyma obrotów i ciężko odpala to może zawór wypalony?

u mnie jeszcze klekotało jak urwało mi szpilke wydechu, przez co chodził głośniej i ta cześć co się nią wydech mocuje halasowała, gdyż była luźna (trzymała się tylko na 1 szpilce :) )

zacznij od luzu zaworowego, regulacji gaźnika, czyszczenia filtra i gaźnika, w ostateczności rozbierz głowice, zobaczysz w jakim stanie jest tłok z pierścieniami oraz zawory :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez komarcc » 29/8/2012, 08:38

Jeśli oleju było za mało to mogło uszkodzić się łożysko korbowodu, a także łożyska na wale, nagraj filmik to będzie można powiedzieć więcej.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr