Chiński skuter - klekotanie, stukanie w silniku.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Chiński skuter - klekotanie, stukanie w silniku.
Mam problem z chinskim 4t, silnik 139qmb. Przejechane 7000km. Do wczoraj jezdzil ok, nic sie nie dzialo. Jechalem i nagle silnik w czsie jazdy zgasł, nie chcial zapalic. Dzis przeczyscilem swiece i zapalił ale zeby nie zgasł trzeba trzymac obroty. Silnik stuka, klekocze, jest to dosc glosne.
Co waszym zdaniem moglo sie stac? Od czego zacząc?
Co waszym zdaniem moglo sie stac? Od czego zacząc?
- Marcino1983
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 20/8/2010, 18:15
- Lokalizacja: Grójec
luz sprawdze w sobote dopiero... ale czy to mozliwe ze luz w jednej chwili w czasie jazdy mogl mi sie powiekszyc???
- Marcino1983
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 20/8/2010, 18:15
- Lokalizacja: Grójec
Nie za bardzo... Ale lepiej się upewnić. Ogólnie klekotanie to konkretnie skąd, jak z głowicy, to nie ma innej opcji niz rozebrać i zobaczyc..
Ale coś mi się wydaje że coś z rozrządem właśnie. Opcji jest wiele, takie pomaganie przez internet to gdybanie. Sprecyzuj skąd dochodzi to klekotanie
Ale coś mi się wydaje że coś z rozrządem właśnie. Opcji jest wiele, takie pomaganie przez internet to gdybanie. Sprecyzuj skąd dochodzi to klekotanie
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Najprawdopodobniej zawory, luz zazwyczaj się powiększa z km na km, ja swój ustawiałem 800 km temu i teraz należało by go ogarnąć, bo już klekota
jeśli nie trzyma obrotów i ciężko odpala to może zawór wypalony?
u mnie jeszcze klekotało jak urwało mi szpilke wydechu, przez co chodził głośniej i ta cześć co się nią wydech mocuje halasowała, gdyż była luźna (trzymała się tylko na 1 szpilce )
zacznij od luzu zaworowego, regulacji gaźnika, czyszczenia filtra i gaźnika, w ostateczności rozbierz głowice, zobaczysz w jakim stanie jest tłok z pierścieniami oraz zawory
jeśli nie trzyma obrotów i ciężko odpala to może zawór wypalony?
u mnie jeszcze klekotało jak urwało mi szpilke wydechu, przez co chodził głośniej i ta cześć co się nią wydech mocuje halasowała, gdyż była luźna (trzymała się tylko na 1 szpilce )
zacznij od luzu zaworowego, regulacji gaźnika, czyszczenia filtra i gaźnika, w ostateczności rozbierz głowice, zobaczysz w jakim stanie jest tłok z pierścieniami oraz zawory
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości