Zobacz wątek - Jaka 600 wybrać?
NAS Analytics TAG

Jaka 600 wybrać?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez fallen16 » 27/8/2012, 09:11

ta jeszcze powiedz, że to mit z pękającymi ramami:D, do 2000 albo do 2002 ramy pękały. Wystarczy poszukać na necie.
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51


Postprzez Crank » 27/8/2012, 10:00

Co do zx6r to mało było przypadków żeby rama pękała jak już się trafiło to w 1 na 1000 egzemplarzy. Więcej słyszałem żeby pękały w zx9r( pękła mojemu koledze ale on cały czas na gumę latał) ale Kawasaki zorganizowało akcje serwisową i wymieniali wadliwe ramy na nowe. W Kawach od 2003 roku jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką informacją żeby w jakimkolwiek modelu pękła rama więc w poprzednich rocznikach to były przypadki jednostkowe i tak dla mnie to jest mit ;) który tylko psuł opinie marki. Ja osobiście jeśli miałbym kupować ściga to była by to tylko ninja 636 z 2006r. bądź z 2008r. bo obie mi się podobają a najbardziej w niebieskim malowaniu. Dziwi mnie że jeszcze Black-Ghost się w tej sprawie nie wypowiedział bo on jest obeznany w kawach. Pozdrawiam
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)


Postprzez Krmtzzz » 27/8/2012, 20:04

Moze tego nie czyta :D albo spi :D
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez iwan79 » 27/8/2012, 20:57

cześć mam pytanie czy gsx r 600 k6 ma jakieś wady jak tak to jakie
i ile czasu mu zajmuje od 0 do100km\h jaką osiąga prędkość na maxa
iwan79
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27/8/2012, 19:05
Lokalizacja: inowrocław

Postprzez patryk0407 » 27/8/2012, 21:13

iwan google Ci to powiedza, wystarczy wpisać w wikipedii Suzuki .... i wyskoczą Ci dane techniczne :)

No to już troche wiem o mitach i nie mitach :D właśnie to też zależy te chłapanie oleju od wymian co sezon filtrów, olejów itp. Bo przecież jak ktoś to robi co sezon i dba to raczej tego nie będzie. A nie powiem bo 636 też mi się podobają. Ale to zobaczymy w przyszłym roku co kupie, poza tym ciekawe jak z prawkiem. Mam nadzieje że tego badziewia "A2" nie wprowadzą bo już sami się nie widzą za co złapać
Honda NSR JC22
patryk0407
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/4/2012, 19:16
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Jasiu123 » 27/8/2012, 23:00

Panowie tak czytam i czytam i muszę się odezwać. Moje zdanie to;
*SUZUKI - nie wiem, nie miałem styczności
*YAMAHA R6 - dwójka rzeczywiście jest do dupy a koszt ewentualnej naprawy nie mały.
*KAWAJA ZX6 - ramy pękały w starszych modelach i nie są to jednostkowe przypadki i nie jest to 1 na 1000 ale powiedzmy 250 na 1000. 2003 lub 2004 już był z tym spokój ale jak stawiasz moto na koło a potem je.....sz o glebę to peknie niezależnie otego czy masz honde, kawe, suze czy rometa to tylko kwestia czasu i ilości jeb....ć. Co do brania oleju - MIT.
*HONDA CBR600 - Moim zdaniem idealne moto na pierwsze poważne moto. Miałem horneta600 był tam silnik od f3 a potem miałem f4 na gaznikach i wiem jedno ten motocykl jest nie do zajebania (jeżeli oczywiście nie chcemy tego zrobić celowo) silnik jest pancerny, wysoka jakość wykonania, wygodna pozycja za fajerą, bardzo przyjemnie sie jezdzi samemu jak i z pasażerem. Jedyna wada to hałasujący napinacz łańcuszka rozrządu. Zamawiałem nowy z servisu (370zł) i po 2 miesiącach było to samo ale i na to są patenty(napinacz mechaniczny bądz napinacz z R1 po delikatnej przeróbce załatwia sprawe)
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez patryk0407 » 28/8/2012, 12:05

No Jasiu dokładnie tak jak mówisz. Ale w R6 juz po 2000roku ze skrzynią było dobrze, 2 nie wypadała. Poza tym właśnie bardziej przygotowuje się na F3,F4 lub F4i :)
Honda NSR JC22
patryk0407
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/4/2012, 19:16
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez fallen16 » 28/8/2012, 13:15

prawda jest taka, że zadbane moto będzie Ci dobrze służyło. Wybierz to które Ci się podoba i jest dla Ciebie najwygodniejsze. Nie ważne czy f3, f4, r6 czy zx6, każdy z nich dostarczy Ci frajdy z jeżdżenia.
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Black-Ghost » 28/8/2012, 17:48

No i oto jestem. Byłem w polsce polatac na moto :) Więc nie miałem czasu zaglądnac na forum nadrobie zaległosci ;) Tak jak provit mówi to co miało pęknąc juz pekło. Teraz peka jak ktoś tym lata tam i spowrotem na kole i wbija gwozdziew droge z czestotliwoscią takera do zszywek! Również pierwsze słysze aby kawy brały olej. Moja dycha nie bierze ani grama! A fireblade jadł od 250 do 500ml na 1000km! W tej kasie uważam że kawa najciekawsza. Cho na najlepszy model od 2003 roku na pewno nie starczy to można sie pokusic o 636 na gaźnikacg model 2002 ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez patryk0407 » 29/8/2012, 16:13

No właśnie ja poluje na coś z Hondy bo sam ową mam i nigdy mnie nie zawiodła :) Poza tym suzuki to ostateczność bo coś nie trawie ich :) To jeszcze kawa lub r6 :)
Honda NSR JC22
patryk0407
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/4/2012, 19:16
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Black-Ghost » 29/8/2012, 17:05

Ja mielem honde i jakos wspaniale jej nie wspominam! Ciągle coś sie psuło. Jak nie wiecznie palące sie regulatory napięcia to panewki zjadał szybciej niż ja chipsy Lays-y :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fallen16 » 29/8/2012, 19:09

to musiałeś na jakąś trefną hondę trafić:D widzę, że jesteś przypadkiem co moje to najlepsze;) Honda z podanych przez niego możliwości jest najmniej awaryjna i na pewno wygodniejsza od zx, a co do ram to lepiej przy zakupie kawy dalej zachować ostrożność i przypatrzyć się dokładnie ramie:) a i weź pod uwagę, że nie dla wszystkich głównym czynnikiem decydującym jest dzikość silnika...
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez patryk0407 » 29/8/2012, 19:45

Znaczy ja mam NSR to jest 2T i jakoś nie narzekam :) Jedynie w zime remoncik bo komprecha troche niska i jakieś duperele a pozniej to juz igła będzie :)

@Fallen, otóż to, nie dzikość silnika :) Trzeba również wizualnie obejrzeć dobrze :)
Honda NSR JC22
patryk0407
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/4/2012, 19:16
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Black-Ghost » 29/8/2012, 20:15

Chcesz mi powiedziec że honda ma jakas cudowną trwałosc silnika a np Kawasaki czy Suzuki nie? Gdzie ty żyjesz! Nie miałem jednego motocykla w życiu. Mam też również wielu kolegów i nie tylko mi sie honda psuła. Trafiłem na konkretnie doinwestowany sprzęt bo tylko takie kupuje :P F3 też rzęgolą bo maja wadliwe napinacze łańcuszka rozrządu! już nie jednego grzechotnika na zlocie słyszałem! Jak pojezdzisz na różnych sprzętach to pogadamy. Każdy producent ma swoje plusy i minusy. Tak jak powiedziałem Jedni lubią nudne motocykle inni narwane! Tak samo z kobietami ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fallen16 » 30/8/2012, 08:13

A gdzie pisałem o cudowności:D Zachowujesz się tak jak bym Cię atakował mówiąc ,, kawa to złom rozpadnie się, a honda to idealne boskie moto" nigdzie nie pisałem, że kawa to paści i tak nie myślę więc wyluzuj ;) po prostu prawda jest taka, że silnik f3 jest najwytrzymalszy w swojej klasie(oczywiście nie mówię tu o nowszych moto:P). Sam długo myślałem co wybrać kawę czy hondę, wybór padł na cbr i jak dla mnie 105 kucy jak na razie to nie nuda:P, a za jakie dwa, trzy sezony kto wie może sobie sprawię jakaś piekielną kawę.
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Black-Ghost » 30/8/2012, 18:05

Nie zrozumiałes co napisałem. Musiał bys sie przejechac ZX6R a F3 zobaczył bys różnice w jezdzie i frajdzie z odwijania. Na reszte sam sobie odpowiedziałes.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez patryk0407 » 30/8/2012, 20:46

A jaka ta różnica niby jest? :) Bo kazdy motor ma inne wlasciwosci jezdne i inaczej sie zachowuje w danych sytuacjach :)
Honda NSR JC22
patryk0407
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/4/2012, 19:16
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Crank » 30/8/2012, 21:47

Zgadam się z Black-Ghostem Hondy Cbr 600 w zależności od rocznika miały 105-110(rr 115) km a Kawasaki Ninje zx6r 120-130 (636 z 05-06 140) km wiec kawy są bardziej narwane a i różnice w przyśpieszaniu też wyczujesz ;D Pozdrawiam
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez fallen16 » 31/8/2012, 09:38

różnica jest taka, że honda oddaje liniowo moc a kawy przy jakiś tam obrotach dostaje kopa, coś w stylu włączeniu się turbo w aucie. No różnice 15, 20 kucy ważna dla mistrzów prostej:) Bo w normalnych wypadach z kumplami i w miarę spokojnej jeździe nic nie wynika z tej różnicy:).
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Invi » 31/8/2012, 10:35

20KM to w ch** duża różnica nawet w litrze...


Ale w tej legendarnej łagodności eFek chodi o coś innego niż moc, po prostu jak ja przyzwyczajony do SRADów i K1-K3 wsiadłem na F2 to to wszystko tam jest takie łagodnie, no wbijam 1, do odciny, wbijam 2. Przyśpiesza tak jak powinno, samochody wyprzedzam tak jak powinno, tylko po prostu jakoś nie czuć tego że się właśnie w kilka sekund przyśpieszyło o 100km/h ;) Pewnie wiele czynników ma na to wpływ, mocniejsza ochrona przed wiatrem, dużo wyższa kierownica, zawieszenie którego zestrojenie ciężko nazwać sportowym, równiutko ciągnący silnik. Tak samo w zakręcie, GSXR informuje o każdym pęknięciu asfaltu, na F2/F3 się po porostu przejeżdża.

A najlepiej się przejechać na maksa na jednym i drugim i od razu wiadomo o co chodzi ;)


Totalnie bez sensu jest dla mnie porównywanie dorobku marki jako całości, silnikowo eFki były super swoją drogą, a Blady od SC59 to silnikowo taka lipa że ... swoją drogą. I tak jak od 636 2003 i pierwszej 10 Kawa robi znakomitą robotę, tak wcześniej (6 i 9) robiła kaszanę na tle reszt Japonii.


Percival napisał(a):Zgadam się z Black-Ghostem Hondy Cbr 600 w zależności od rocznika miały 105-110(rr 115) km a Kawasaki Ninje zx6r 120-130 (636 z 05-06 140) km wiec kawy są bardziej narwane a i różnice w przyśpieszaniu też wyczujesz ;D Pozdrawiam


Pan motorowerzysta może niech siedzi cicho i nie ośmiesza się porównywaniem F3 do 636 (636 z 140KM to chyba 2013 nawet :D ) bo to już totalnie p***********.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê