Honda XR 125 kopci na niebiesko!
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Honda XR 125 kopci na niebiesko!
Witam! Mam problem z moja Honda XR 125, jakiś czas temu zauważyłem że ubywa mi oleju, przy wymianie tarcz sprzęgła postanowiłem wymienić simeringi od strony sprzęgła i małej zębatki, miałem nadzieje ze to rozwiąże problem z olejem. Po trzech tygodniach profilaktycznie sprawdziłem poziom oleju w motorku (uff dobrze ze to zrobiłem) okazało się ze bagnet jest suchy! Wlałem ponownie nowy olej, i przy dodaniu bardziej gazu motor kopci na niebiesko czuć olej w spalinach:( Co może być przyczyną mojego problemu?
- prostezeja
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2010, 23:12
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
- prostezeja
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2010, 23:12
a uszczelniaczu na wale dawno wymieniałeś? ew coś gdzieś źle złożyłeś, bądź jak pisałeś przed naprawą kopciło, to znaczy że uszczelniacze do wymiany się kłaniają
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
wcześniej nie kopcił ale ubywał olej (znacznie wolniej niż teraz), wymiana uszczelniaczy jakiś miesiąc temu.
- prostezeja
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2010, 23:12
albo po prostu tłok pada i pierscienie. i stopniowo zaczyna bardziej ssac samo mierzenie kompresji moze nie byc 100% miarodajne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Hondy żrąc olej litr na 1km mają tę samą prawie kompresje co fabryka one są po prostu zajebiste ale jak tak ssie to możliwe że tłok już do wymiany się kłania, jak ubywam wcześniej i nie było wycieków to przepalał tylko nie widziałeś tego najwyzej wcześniej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
a jeśli okazałoby się że tłok i pierścienie do wymiany warto zastanowić się nad większym cylindrem w celu poprawy osiągów?
- prostezeja
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2010, 23:12
musiałbyś popatrzeć czy spasuje ci głowica, rozrząd, czy tuleja wejdzie do bloku, itp... Ale wg mnie nie ma sensu taki "tuning" mechaniczny, lepiej zostawić maszyne tak jak wyjechała z fabryki. A jak chcesz mieć mocniejszy motocykl to przesiądz się na większy
-
FireBlade954 - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
- Lokalizacja: Małopolska
dokladnie koszt spory w stosunku do wartosci motocykla, a wcale duzo nie da. moim zdaniem kasa w bloto chyba ze rzeczywiscie bedziesz musial kupic nowy nominalny cylinder, a za podobna kase bedziesz mogl kupic bigbora ktory pasuje bez przerobek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- prostezeja
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2010, 23:12
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość