Zobacz wątek - egzamin kat. A
 
NAS Analytics TAG

egzamin kat. A

Przepisy, prawo
_________

egzamin kat. A

Postprzez Jigsaw » 4/8/2012, 16:06

Czesc.
Mam pytanie odnośnie egzaminu kategorii A, dokładnie chodzi mi o część na placu manewrowym, instruktor wystraszył mnie dziś, że CZĘSTO zdarza się ze motocykl ma zaniżone obroty, przez co nie da się przejechać ósemki bez dodawania gazu. Jak to z tym jest? Bo w moim przypadku na samej jedynce zrobię 150 ósemek bez podparcia, ale przy używaniu sprzęgło/gaz nie zrobię nawet 2.
W starszych postach czytałem, że kiedyś tak było, a jak jest teraz? Zależy od miasta, od humoru egzaminatora?
Jeśli ktoś się orientuje jak to wygląda w Łodzi to byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź.
Jigsaw
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/8/2012, 15:57


Postprzez Jigsaw » 4/8/2012, 17:49

To znaczy, że co? Nie da się obniżyć obrotów?
Jestem kiepski z mechaniki ;-)
Jigsaw
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/8/2012, 15:57


Postprzez Dexter_Morgan » 5/8/2012, 19:11