problem po upadku cbr 1000rr. zawiszenie
Posty: 7
• Strona 1 z 1
problem po upadku cbr 1000rr. zawiszenie
Potrzebuje rady.... Jakis czas temu zaliczylem row moja cbr i po zlozeniu wszystkiego w calosc okazalo sie ze gdy trzymam manetki prosto kolo jest lekko skrecone. Honda jedzie prosto po puszczeni kiery ale prowadzi sie jak rower z przekrzywiona kierownica. Lagi byly wyjmowane z kolem do wywazania. Zle cos zkrecilem czy poszla polka dolna?? podpowiedzcie cos
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
zeby to bylo tak proste..... nie idzie w taki sposob. pouzowale kierownice polke dolna gorna i nic.nie poszlo
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
1. Sprawdź czy masz dobrze ustawione clipon-y, tzn. czy są w tej samej pozycji (prawy względem lewego), po poluzowaniu ich na pewno będzie można je minimalnie przesunąć przy górnej półce. Możesz to też sprawdzić tak, że kiera na max w lewo -> patrzysz jaka odległość pomiędzy ciężarkiem a bakiem -> kiera na max w lewo -> porównujesz odległość z drugą stroną. Jeśli ograniczniki wybite lub rama odciśnięta to NIE będzie to miarodajne.
2. Skręcenie kiery sprawdzaj tak, że jako punkt odniesienia przyjmujesz sobie jakiś punkt przed kierownicą. "Przed" czyli np. tutaj przy górnym mocowaniu baku, w 1000rr masz tam chyba amor skrętu, więc nie wiem czy to takie proste będzie. Ogólnie chodzi o to, że po glebie możesz mieć minimalnie skrzywiony cały stelaż z zegarami i to czasami dale złudzenie skrzywionej kiery.
3. Do sprawdzenia lagi/golenie, czy sÄ… proste (?)
4. Do sprawdzenia ośka koła, czy jest prosta (?)
5. Do sprawdzenia dolna półka, czy jest prosta (?)
2. Skręcenie kiery sprawdzaj tak, że jako punkt odniesienia przyjmujesz sobie jakiś punkt przed kierownicą. "Przed" czyli np. tutaj przy górnym mocowaniu baku, w 1000rr masz tam chyba amor skrętu, więc nie wiem czy to takie proste będzie. Ogólnie chodzi o to, że po glebie możesz mieć minimalnie skrzywiony cały stelaż z zegarami i to czasami dale złudzenie skrzywionej kiery.
3. Do sprawdzenia lagi/golenie, czy sÄ… proste (?)
4. Do sprawdzenia ośka koła, czy jest prosta (?)
5. Do sprawdzenia dolna półka, czy jest prosta (?)
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości