Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki V-Strom 650]</i> Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra sta
NAS Analytics TAG

[Suzuki V-Strom 650] Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra sta

Komentarze użytkowników
_________

[Suzuki V-Strom 650] Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra

Postprzez Åšcigacz » 6/7/2012, 12:33

Dyskusja na temat: Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra stary
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra stary
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 12:33

Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 12:45

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 12:50

A mozemy liczyć w przyszłosci na podobne porównanie ale z bmw f 650/800 gs?<br><hr>kw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 12:57

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 13:13

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 13:17

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 14:39

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Czy Ci się to podoba, czy nie V-Strom jest sukcesem rynkowym i to nie tylko w PL. Widać jesteś odosobniony w swojej opinii, do czego oczywiście masz prawo. Pozdro!<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 14:43

Miałem kilka motocykli. Obecnie jeżdżę V-Stromem i chociaż podobno nigdy nie powinno się mówić nigdy, to zaryzykuję i stwierdzę, że nigdy nie kupię innego motocykla, no chyba, że nowego V-Stroma.Pozdrawiam!<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 15:39

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 17:40

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 18:07

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>
Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem :)<br><hr>Janusz P.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 18:13

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem :)<br><hr>Janusz P.<br>
Widać zwyczajną krytykę przecietnych motocykli odbierasz jako atak na siebie - pozostaje tylko współczuć albo pogratulowac Suzuki tak miernego i wiernego pracownika...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 21:04

Nie zgadzam się z wieloma opiniami wyrażonymi w artykule!
(który oprócz dziwnych stwierdzeń, jest naszpikowany błędami stylistycznymi i gramatycznymi, trochę WSTYD nie?).

Miałem starego DLa i mam nowego.
Nowy ma:
lepsze (skuteczniejsze) światła, lepsze (skuteczniejsze) hamulce dozowalne 2 palcami, lepszy (zrywniejszy) silnik pozwalający na dynamiczniejszą jazdę (wyższa prędkośc maksymalna, moment od samego dołu, niższe spalanie (spokojna jazda ok. 100-110 - wynik 3,8l/100km), lepszy dźwięk z wydechu, lepsze zegary (wreszcie wskaźnik zapiętego biegu, temperatura, 2 liczniki km, spalanie w l/100km lub w km/l) które są! czytelne (bez porównania np. z GSem), jest zwrotniejszy i dodatkowo ma dynamiczniejszą sylwetkę, itp. Ogólnie to zupełnie nowy motocykl.
Tylko kształt przednich świateł ... troszke "pedalski" sie zrobił!<br><hr>Ged
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 22:11

Czy wy jestescie naprawde takimi idiotami? Dostaliscie rzetelny test, ktorego na prozno szukac w konkurencji, a marudzicie i czepiacie sie byle sie czepiac. To takie Polskie.<br><hr>Krystek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 22:14

Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się z wieloma opiniami wyrażonymi w artykule!
(który oprócz dziwnych stwierdzeń, jest naszpikowany błędami stylistycznymi i gramatycznymi, trochę WSTYD nie?).

Miałem starego DLa i mam nowego.
Nowy ma:
lepsze (skuteczniejsze) światła, lepsze (skuteczniejsze) hamulce dozowalne 2 palcami, lepszy (zrywniejszy) silnik pozwalający na dynamiczniejszą jazdę (wyższa prędkośc maksymalna, moment od samego dołu, niższe spalanie (spokojna jazda ok. 100-110 - wynik 3,8l/100km), lepszy dźwięk z wydechu, lepsze zegary (wreszcie wskaźnik zapiętego biegu, temperatura, 2 liczniki km, spalanie w l/100km lub w km/l) które są! czytelne (bez porównania np. z GSem), jest zwrotniejszy i dodatkowo ma dynamiczniejszą sylwetkę, itp. Ogólnie to zupełnie nowy motocykl.
Tylko kształt przednich świateł ... troszke "pedalski" sie zrobił!<br><hr>Ged<br>
Na pewno czytales ten tekst? Przeciez pisze jak byk ze heble sa lepsza a silnik jest zajebisty.<br><hr>Olek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2012, 23:27

Komentatorzy napisał(a):Czy wy jestescie naprawde takimi idiotami? Dostaliscie rzetelny test, ktorego na prozno szukac w konkurencji, a marudzicie i czepiacie sie byle sie czepiac. To takie Polskie.<br><hr>Krystek<br>
marudziliby nawet gdyby bylo porownannie 2 v-stormow z tego samego rocznika :P<br><hr>zxer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/7/2012, 03:19

ciekaw jestem czy tylko mi staruszek bardziej przypadl do gustu wizualnie ;)<br><hr>zxer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/7/2012, 09:48

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
zgadza się nowy strom jest za drogi w stosunku do swoich możliwości,co do trampka -to jest lepszy <br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/7/2012, 10:25

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem :)<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Widać zwyczajną krytykę przecietnych motocykli odbierasz jako atak na siebie - pozostaje tylko współczuć albo pogratulowac Suzuki tak miernego i wiernego pracownika...<br><hr>txa<br>
txa ja na tw miejscu nie znizalbym sie do poziomu janusza p. pamietaj gadasz z idiota i najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a potem pokona doswiadczeniem!<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê