Honda CBR 600 F3 olej, plyn chlodniczy i inne
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Honda CBR 600 F3 olej, plyn chlodniczy i inne
Witam wszytskich. Kupilem sobie taka honde jak w opisie. Rok 1996. Wersja angielska. I mam kilka pytan. 1. Ile powinno byc wezykow przelewowych bo u mnie widze 3?I ten jeden mi nie pasuje.
2. Przy mocnym zagrzaniu motoru z jednego przelewowego cieknie mi plyn chlodniczy.Tylko na postoju. Napewno termostat dobrze nie dziala bo jak jade szybciej to nie trzyma temperatury. Ale czy termostat moze byc powodem wypuszczania płynu? Pozatym wentylatory sie wlaczaja motor nie grzeje sie. Ale profilaktycznie dolewam troche plynu chlodniczego jak mi wycieknie.
3. Podczas jazdy na lewego buta chlapie mi olej. Ciezko zlokalizowac gdzie ale leci spod dekielka i po owiewce. Uszczelka pod dekielkiem? Pekniety dekielek? co myslicie?
4. Ostatnio zastal mnie deszcz i nastepnego dnia AKU odmowil posluszenstwa. Odpalam na zapych ale alternator nie jest chyba w stanie mocno go naladowac bo pali bardzo ciezko jesli wogole to sie uda. I znowu musze na zapych. Czy to juz AKU do smietnika?
5. Nie dziala mi dioda od oleju, swiatel dlugich i nozki. Mechanik tego goscia od ktorego kupilem zrobil temperature i neutralny bo kabelek gdzies nie przewodzil dobrze. I mowil zeby dzialala reszta trzeba przeczyscic to ze sciezkami do diód. Ma ktos latwy sposob na to?
2. Przy mocnym zagrzaniu motoru z jednego przelewowego cieknie mi plyn chlodniczy.Tylko na postoju. Napewno termostat dobrze nie dziala bo jak jade szybciej to nie trzyma temperatury. Ale czy termostat moze byc powodem wypuszczania płynu? Pozatym wentylatory sie wlaczaja motor nie grzeje sie. Ale profilaktycznie dolewam troche plynu chlodniczego jak mi wycieknie.
3. Podczas jazdy na lewego buta chlapie mi olej. Ciezko zlokalizowac gdzie ale leci spod dekielka i po owiewce. Uszczelka pod dekielkiem? Pekniety dekielek? co myslicie?
4. Ostatnio zastal mnie deszcz i nastepnego dnia AKU odmowil posluszenstwa. Odpalam na zapych ale alternator nie jest chyba w stanie mocno go naladowac bo pali bardzo ciezko jesli wogole to sie uda. I znowu musze na zapych. Czy to juz AKU do smietnika?
5. Nie dziala mi dioda od oleju, swiatel dlugich i nozki. Mechanik tego goscia od ktorego kupilem zrobil temperature i neutralny bo kabelek gdzies nie przewodzil dobrze. I mowil zeby dzialala reszta trzeba przeczyscic to ze sciezkami do diód. Ma ktos latwy sposob na to?
- litrmleka
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1/6/2007, 13:34
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości