Spadajaca z czasem predkosc maksymalna Honda SFX 50
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Spadajaca z czasem predkosc maksymalna Honda SFX 50
kiedy ja kupilem rok temu miala 10 tys km przebiegu i osiagala maksymalnie 65 km/h. Potem ok. 2 miesiacach lekko powyzej 60 km/h, potem znow mniej i po roku i przejechaniu 7 tys km wiecej osiaga juz tylko jakies 52 km/h licznikowo. Teraz ma 17 tys km. To malo jak na ta Honde, kolega ma identyczna i ma zrobione na niej 35 tys km, i wszystko w oryginale.
Czy jest jakies jednoznaczne wyjasnienie ?
Spalanie pozostaje podobne do tego jakie miala 7 tys km temu. Spalala wtedy srednio 2,5 l/100km.
Od kiedy ja kupilem czyscilem filtra paliwa, zmienilem olej w przekladni, klocki z przodu. Rocznik 2003
Czy jest jakies jednoznaczne wyjasnienie ?
Spalanie pozostaje podobne do tego jakie miala 7 tys km temu. Spalala wtedy srednio 2,5 l/100km.
Od kiedy ja kupilem czyscilem filtra paliwa, zmienilem olej w przekladni, klocki z przodu. Rocznik 2003
-
danielvlv - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08
Prawdopodobnie kompresja jest coraz słabsza, przebiegiem w tym przypadku bym się nie kierował, bo licznik mógł być cofnięty i prawdziwy przebieg może być znacznie wyższy, co jest bardzo prawdopodobne.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Kumpel tym jeździ już parę lat, od fabryki seryjne części i do dzisiaj nic się z nim nie dzieje, wytrzymałe te skuterki są. Spróbuj przeczyścić filtr powietrza i wyregulować gaźnik powinno coś pomóc.
-
sopel_95 - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 18/1/2011, 17:07
- Lokalizacja: Siedlce
Nie, nie zaszkodzisz, ale syntetykiem nie przeczyścisz dokładnie silnika, jak chcesz go dobrze wypłukać z syfu to są do tego specjalne dodatki do oleju. Poza tym wątpię, żeby był tam jakikolwiek syf
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
Predkosc maksymalna spadla najbardziej po zimie, musze przyznac, ze jezdzilem po sniegu i po zasolonych drogach. Uzywalem ja mniej wiecej 2 razy na tydzien w zimie. Probowalem z regulacja gaznika, czyszczeniem filtra, sprawdzilem hamulce, probowalem na innej swiecy, sprawdzilem cisnienie w kolach, wlalem syntetyka, zalalem benzyne 98 oktanow, sprawdzilem regulacje linki od gazu. Nie zauwazylem najmniejszej poprawy po dokonaniu wyzej wymienionych czynnosci.
YZF 600R Thundercat, 97'
-
danielvlv - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08
pewnie latwiej, ale nigdy tego nie robilem, boje sie ze potem nie poskladam prawidlowo. gdyby mial slaba kompresje to raczej z gorki szedl by tak jak dawniej. Z duzej gorki majacej prawie 1 km dlugosci jedzie niewiele szybciej, jakies 3 km/h szybciej. bo jak rozumiem slabsza kompresja oznacza nizsza moc. Pozostaje wiec chyba sprzedac i niech ktos sie w to bawi. Jestem za granica a roboczogodzina u mechanika kosztuje 400zl, wiec naprawa przewyzszyla by wartosc skutera.
YZF 600R Thundercat, 97'
-
danielvlv - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości