Aprilia RS 125 Awarja...
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Aprilia RS 125 Awarja...
Cześć.
Mam pare problemów z moją Aprilią.A mianowicie:
1.Czasem manetka gazu mi nie odbija, dopiero po paru przekrętach załapuje, jaki moze byc problem?
2.Ostatnio wymieniałem szczotki w rozruszniku, gdy sprawdzałem na samym akumulatorze to ładnie działał, dziś zamontowałem go do mototu i nie chce odpalić;/ Dopeiro na popych a jak go normalnie odpalam w przekaźniku słychać te cykanie, jaka może być przyczyna?
3.Wajcha od biegów ( Nie wiem jak to nazwać^^) jest taka luźna że lata trochę, powinan być taka stabilna czy nie ?
4.Chciałbym żeby przy puszczaniu sprzęgła ruszał dopiero gdzieś tak w połowie, bo narazie mam praktycznie na początku, jak to ustawić?
Mam pare problemów z moją Aprilią.A mianowicie:
1.Czasem manetka gazu mi nie odbija, dopiero po paru przekrętach załapuje, jaki moze byc problem?
2.Ostatnio wymieniałem szczotki w rozruszniku, gdy sprawdzałem na samym akumulatorze to ładnie działał, dziś zamontowałem go do mototu i nie chce odpalić;/ Dopeiro na popych a jak go normalnie odpalam w przekaźniku słychać te cykanie, jaka może być przyczyna?
3.Wajcha od biegów ( Nie wiem jak to nazwać^^) jest taka luźna że lata trochę, powinan być taka stabilna czy nie ?
4.Chciałbym żeby przy puszczaniu sprzęgła ruszał dopiero gdzieś tak w połowie, bo narazie mam praktycznie na początku, jak to ustawić?
- Spokey
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 9/6/2012, 12:12
1) duzo moze byc przyczyn ale głownie chodzi o syf. rozbierz mocowanie rolgazu wyczysc nasmaruj, wyczysc kierownice. zobacz czy ciezarek kierownicy o ile taki masz, nie blokuje rolgazu. warto od razu nasmarowac linke.
2) moze masz za słaby akumulator, nawet padniety bedzie kręcił samym rozrusznikiem. ale do "przełamania" silnika musi byc znacznie wiekszy prąd rozruchowy
3) powinna byc nieruchomo osadzona na wieloklinie. jak lata spróbuj dokręcic jak to nic nie da lepiej wymienic.
4) masz regulacje na lince poluzuj nieco
2) moze masz za słaby akumulator, nawet padniety bedzie kręcił samym rozrusznikiem. ale do "przełamania" silnika musi byc znacznie wiekszy prąd rozruchowy
3) powinna byc nieruchomo osadzona na wieloklinie. jak lata spróbuj dokręcic jak to nic nie da lepiej wymienic.
4) masz regulacje na lince poluzuj nieco
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości