Zobacz wÄ…tek - Husqvarna WR 125 - wszystko o modelu
 
NAS Analytics TAG

Husqvarna WR 125 - wszystko o modelu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Dzesiu10 » 19/1/2009, 17:22

Chodzi mi własnie o zawór wydechowy , miałem problem z pływakiem i moto paliło jak porąbane a wydechem wywalało benzyne. Jak przeczyscic wydech bo zanim założe zrobiony gaźnik chciałbym to zrobić bo pewno syfu co nie miara :)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez panzernacker » 20/1/2009, 00:23

Po prostu go ściągnij i wszystko wylej. Możesz też zatkać dyfuzor z jednej strony i wypłukać benzyną.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34


Postprzez Dzesiu10 » 20/1/2009, 13:55

Ok zrobię jak mówisz. Jak się sciąga dyfuzor on jest jakoś wkręcony w cylinder czy po prostu wepchnięty? Nie chciał bym niczego uszkodzi. A i co da wyjęcie wypełnienia z tłumika - będzie jakby przelotowy?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez dasiekk » 20/1/2009, 15:33

Pochwalam pomysł kolegi na temat opisu.....to się może czasem przydać.
szukasz dobrych części --> www.goodparts.eu | | szukasz dobrej zabawy --> www.fani2kolek.pl
dasiekk
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 9/1/2009, 14:33

Postprzez panzernacker » 21/1/2009, 01:16

Dyfuzor jest przykręcony na jedną śrubę do ramy, mniejwięcej w połowie jego długości a do cylindra jest wciśnięt i przyczepiony dwoma sprężynkami. Jak je ściągniesz sam powinien wyjść.
Jak wyjmiesz wypełnienie tłumika czyli wate moto będzie słabsze i głośniejsze.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Dzesiu10 » 21/1/2009, 14:05

Hmm to nie wyjmuje wypełnienia. Mógłbyś jeszcze mi powiedzieć czy znajdę gdzieś końcówkę tłumika do wr 125 z 99 bo szukałem i nie ma:( Tylko na stronce Husqvarny jest od 2005 i nie wiem czy będzie pasowała:( Może jakiś sklep z tłumikami i częsćiami do wydechu?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez panzernacker » 21/1/2009, 23:15

Chcesz nówke? Bo jak używaną to na allegro. Nową kupisz tu http://www.sklep.motox.com.pl/product_i ... ts_id=1097
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Dzesiu10 » 24/1/2009, 15:37

No i mam problem:( Zdjąłem cały wydech, i okazało się że zawory w ogóle nie chodzą ( wydechowe w cylindrze) Na szczęście nie są zatarte tylko ta "puszka" czarna z logiem Husqvarny podwieszona nad silnikiem nie ciągnie linek aby ten zawór otworzyć. Myślałem że problem mulenia moto był w zawalonym wydechu ,a tu jednak zawór wydechowy nie trybi:( Ojciec ( mechanik) powiedział że spróbuje to zrobić bo podobno te linki się poblokowały ... Piszę to aby ludzie którzy są właścicielami tego motoru wiedzieli co może być przyczyną jak ich moto traci moc. Jak zdołam się z tym uporać lub nie to napisze wam jak sytuacja wygląda.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Dzesiu10 » 25/1/2009, 17:06

Już all w porządku , okazało się że sie linki poluzowały i przeskoczyły. Ojciec zrobił co trzeba i działa ale na wszelki wypadek kupiłem nowe i w krótce założe:) pzdr
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez kokos » 17/3/2009, 17:47

Cześć mam pytanie czym różni się husqvarna wr 125 od sm 125 ? ;>
kokos
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/2/2009, 14:31

Postprzez Landryss25 » 17/3/2009, 20:34

Zawieszeniem, silnikiem i kilkoma elementami. Zawieszenie w Sm jest bardziej szosowe (sztywniejsze) a w WR wyczynowe. Silnik to jednostka podobna ale w SM jest kilka km słabszy czego efektem jest mniejsza awaryjność.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez panzernacker » 17/3/2009, 23:00

No i kołami oczywiście ;)
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Landryss25 » 17/3/2009, 23:27

Jeśli tak się zagłębiamy to i hamulcami :P
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez MiTsUcArI » 12/4/2009, 15:57

Witam,Wszystkim Życzę Wesołych Świąt,Jestem nowy na forum i zaczynam moją przygodę z crosem,kupiłem husqvarne wr 125 2001r może 'wre' nie wiem nie znam się.Lubię mieć dobry sprzęt więc zaczęła się rozbiórka,a przy tym dużo sęków.Puzniej powrzucam trochę zdjęć. Jak byście mogli podpowiedzieć gdzie szukać części,czy salon huski czy może jakaś inna opcja.Musze kupić łożysko przedniego koła,chłodniczke wody,i parę innych pierdół.Pozdrawiam
MiTsUcArI
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/4/2009, 14:59
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez Siwy312 » 14/9/2009, 14:15

siema wszystkim sorry ze odkopuje temat ale nie bede zakladal nowego jak moge napisac tu.Moze ktos mial lub nadal ma husqvarne WR 125 i moje pytanie brzmi jak z awaryjnoscia tych motorkow i co ile tlok sie wymienia bo mam dylemat nad wyborem WR albo WRE.I jeszcze jedno pytanie ktory model husqi polecacie WR czy WRE.Prosze o odpowiedz.
POZDRAWIAM
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Landryss25 » 15/9/2009, 18:25

Zarówno WR jak i WRE to bardzo udane motocykle. WR jest to typowe Hard-enduro, wyczynówka której utrzymanie kosztuje tyle co crossówki. WRE to DualSport w którym tłoka nie wymienia się co sezon tylko co kilkanaście lub kilkadziesiąt tyś km. Oczywiście WRE jest trochę słabsza, cięższa i ma gorsze zawieszenie niż WR ale w terenie daje radę. Jeśli masz zamiar kręcić czasy na torze to bierz WR. A jeśli chcesz latać po lasach, polach itp to WRE.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Siwy312 » 15/9/2009, 19:00

to mowisz ze w WR-ce jeden tlok starczy na sezon.Mam wlasnie zamiar jak kupie 125cc to od czasu do czasu wybrac sie na tor.A moze orientujesz sie jak z utrzymaniem finansowym trzeba liczyc na taka WR-ke i jak wogole z dostepnoscia czesci do tego motoru :roll:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez henio12323 » 15/9/2009, 19:08

na kazdego full crossa lub mocnego hard enduro tzreba liczyc mniej więcej 800-1000 zł rocznie w remonty :P jak jednego roku wydasz 500 zł to następnego mozesz 1500 wydac :P to jest taki mniej więcej przelicznik. jak jeździ sie hard enduro lub crossówka w 2T w dalesze trasy i ogulnie w trasy moto szybciej sie zuzywa niz jazda po torze :P oczywiscie zalezy kto jak jeździ ale wątpie żeby mało kto takim czyms po asfalcie czy długich prostych nie piłował xd :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 15/9/2009, 19:18

WRE też da radę na torze, wiadomo że nie tak jak WR. I na trasę się nada.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Siwy312 » 15/9/2009, 19:39

ja nie mam zamiaru jezdzic po asfalcie jedynie gdzie bym jezdzil to okoliczne lasy,pola,zwirownie i na tor :P No i chcialbym tez jak bym sie oswojil z motorem wystartowac w zawodach :lol: Jeszcze wracajac do WR i WRE jak jest z awaryjnoscia tych motorow czesto sie psuja czy nie :?: :?: :D
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê