Zobacz wÄ…tek - Najlepszy 125 Enduro
NAS Analytics TAG

Najlepszy 125 Enduro

Enduro, Cross
_________

Postprzez GPRboss » 2/6/2012, 21:36

aha.. a wiesz jak mozna poznac jakis zly kross ?
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50


Postprzez kris514 » 2/6/2012, 21:46

to już trzeba na doświadczenie (trzeba wiedzieć co i jak sprawdzić)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez GPRboss » 2/6/2012, 21:56

a masz jakies porady ?
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez barek253 » 2/6/2012, 21:58

noo sam na pewno nie poznasz jedynie to co widać
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Fantas3k » 2/6/2012, 22:02

Jak pojedziesz po motor to lepiej z jakims kolega ktory sie zna na motorach o ile masz takiego a jak nie to zaplac cos tam mechanikowi i pojedzie z toba.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez GPRboss » 2/6/2012, 22:05

aha.. dzieki bardzo za porady ;) ..
Derbi GPR 50 ... The best! :D
GPRboss
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/6/2012, 12:50

Postprzez kris514 » 2/6/2012, 22:13

No to tak...
    cieknące amortyzatory przód(poprzez wciśnięcie przodu)
    cieknący amortyzator tył(tak samo jak z przodu)
    nie trzymający amortyzator tył(poprzez dociśnięcie i sprawdzenie jak powraca)
    luz na łączniku wahacza(podnosisz leciutko motor i ruszasz kołem góra dół)
    luz na wahaczu(ruszasz kołem na boki)
    luz na kołach (ruszasz na boki)
    luz na łożyskach wału(ruszasz góra dół magnetem)
    moc motoru(przejechać się mając porównanie)
    sprzęgło(czy wysprzęgla jak wysprzęgla czy się nie ślizga)
    biegi(czy wchodzÄ… i czy nie wyskakujÄ…)
    filtr(czy dbane o niego)
    tarcze (czy nie jak żyletki)
    klocki(jaki stan)
    łożysko główki ramy(czy nie ma luzu i czy nie skacze)
    szprychy (czy sÄ… wszystkie i czy po dociÄ…gane odpowiednio)
    korbę(wsłuchać się w silnik)
    czy nie bierze oleju(przystawić rękę za tłumik)
    napęd(jak wyciągnięty, jak wytarty, czy nasmarowany)
    czy aby to na pewno jednoślad(czy nie jest przestawiony na ramie)
    numery(czy aby nie kradziony albo rok nie zawyżony)
    wypytać się właściciela kiedy i co było przy nim robione (selekcja tłoka i takie tam)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 2/6/2012, 22:22

tyle że np niektóre luzy na łozyskach czy cieknace lagi z przodu od razu nie oznaczaja tego ze motoru nie można kupić trzeba to wszystko przekalkulowac i zejsc z ceny żeby było na wymianę bo z nastawieniem że jak łozysko w kole będzie miało luz to nie kupuje nie ma po co z domu wychodzić
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 3/6/2012, 06:47

no tak ale jak się sprawdzi i znajdzie złą część to jest możliwość większego utargowania na motorze...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê