Fazer 600 dymi, co może być przyczyną dymienia
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Fazer 600 dymi, co może być przyczyną dymienia
Witam
Od tego sezonu zaczynam swojÄ… przygodÄ™ z Fazerem 600.
Mam problem i nie wiem jak mogę sobie z nim poradzić bo nie znam się na motorach.
Mój Fazer 600 2004r 29tyś km przy przegazowaniu dymi. Nie jest to chmura dymu ale widać że dymi na ciemno, przy ruszaniu ze świateł również.
Co może być tego przyczyną, gdzie w Warszawie (część zachodnia) mogę to sprawdzić.
ProszÄ™ o pomoc bo martwi mnie ten fakt.
Pozdrawiam
Zły dział, przenoszę..
komarcc
Od tego sezonu zaczynam swojÄ… przygodÄ™ z Fazerem 600.
Mam problem i nie wiem jak mogę sobie z nim poradzić bo nie znam się na motorach.
Mój Fazer 600 2004r 29tyś km przy przegazowaniu dymi. Nie jest to chmura dymu ale widać że dymi na ciemno, przy ruszaniu ze świateł również.
Co może być tego przyczyną, gdzie w Warszawie (część zachodnia) mogę to sprawdzić.
ProszÄ™ o pomoc bo martwi mnie ten fakt.
Pozdrawiam
Zły dział, przenoszę..
komarcc
- nowicjusz25
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28/5/2012, 07:43
Jeśli masz akcesoryjny układ wydechowy (i/albo brak EXUP-u) to przy przegazowaniu może dymić. Jest wo wynikiem złego zestrojenia mieszanki paliwowej z przelotowym układem wydechowym. Wiem co mówię, bo miałem to samo u siebie w gixxerze K1. Z początku kopcił na ciemno przy dawaniu gazu i miał słaby dół. Koledzy się wyśmiewali, że to początek końca, że mi silnik klęka itp. Potem wsadziłem wyprzedzenie zapłonu razem z Power Commanderem i zestroiłem mieszankę tak, że efekt końcowy był piorunujący. Uzyskałem potężny dół, motocykl przestał kopcic, a kolegom było głupio że się wyśmiewali.
Kopcenie może też być oznaką zużycia części w silniku ale przy takim przebiegu (a nawet wyższym) nie masz się o co bać. Wstępnie sugerowałbym właśnie rzucenie okiem na układ wydechowy - ludzie wrzucają jakieś śmieszne puszki na tył, wywalają exupy i potem wychodzą śmieszne rzeczy. O ile motocykl zyska na mocy w górnym zakresie obrotów tak w dolnym wygląda to różnie (i na odwrót). No ale grunt że ryczy.
Kopcenie może też być oznaką zużycia części w silniku ale przy takim przebiegu (a nawet wyższym) nie masz się o co bać. Wstępnie sugerowałbym właśnie rzucenie okiem na układ wydechowy - ludzie wrzucają jakieś śmieszne puszki na tył, wywalają exupy i potem wychodzą śmieszne rzeczy. O ile motocykl zyska na mocy w górnym zakresie obrotów tak w dolnym wygląda to różnie (i na odwrót). No ale grunt że ryczy.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
układ mam fabryczny, bez dodatkowych rzeczy
po zimie zrobiłem nim około 300-400km
może to wina paliwa?
niech mi ktoś podpowie gdzie w Warszawie mogę to sprawdzić
Pozdrawiam
po zimie zrobiłem nim około 300-400km
może to wina paliwa?
niech mi ktoś podpowie gdzie w Warszawie mogę to sprawdzić
Pozdrawiam
- nowicjusz25
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28/5/2012, 07:43
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości