Zobacz wÄ…tek - Tuning skutera - 90cm, wariator, sprzeglo; jakie marki?
NAS Analytics TAG

Tuning skutera - 90cm, wariator, sprzeglo; jakie marki?

i inne małe pojemności
_________

Postprzez eloelolol123 » 30/5/2012, 15:12

Nie kupuj żadnych sprzegiel, wariatorów, sprzężyn itd. Też kiedyś myślałem, że bedzie lepiej, kupilem a tu lipa na twardszej sprężynie i sprzężynkach sprzęgła silnik tylko wyje i nie rusza... Wariator też nie da za dużo przy 50cmm. Co do firmy to tak jak wyżej pisałem Naraku albo Top Racing i jeszcze zestaw cylinder+tlok mozesz wziasc Airsal. WM to takie "trochę lepsze niż chinskie" :) Miałem wariator od nich i po tygodniu się rozsypał, a naraku chodzi ok. (albo tylko trafiłem na wadliwą sztukę...)
Avatar użytkownika
eloelolol123
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 6/10/2009, 14:09


Postprzez iro » 30/5/2012, 15:29

kumpel też miał wariator WM i poszedł po kilku dniach więc WM nie polecam :)
Otoczeni hipokryzją idziemy swą ścieżką ...
Avatar użytkownika
iro
Bywalec
 
Posty: 810
Dołączył(a): 24/3/2009, 17:26
Lokalizacja: z psychiatryka ;)


Postprzez komarcc » 30/5/2012, 16:26

Cuga trochę słabsza od WM.

Eloelolol123 to, że kupiłeś tanie części niby to tuningowe z WM itp firm i nic to nie dało, nie znaczy, że te części nic dają, bo dają i to dużo, ale jeszcze więcej trzeba za to zapłacić, więc jakbym miał zapłacić 200-300zł za wariator, który doda mi 10km/h to bym sobie odpuścił.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez mpc11 » 31/5/2012, 22:41

Rozumiem. Chyba ostatnie pytanka bo nie ma juz sensu ciagnac tematu ;).

Wariator i sprzeglo praktycznie zamowione.
Pojawil sie problem - z czym wiaze sie moje pytanko: Nie moge nigdzie znalezc cylindrow Top Racing i Naraku, wiec popatrzylem na inne marki. Wpadlo mi w oko Powerforce i Kit Tec (oraz Polini ,na ktory mnie nie stac).

Przed ostatnie pytanko:
Czy musze wymieniac glowice przy poj 70? Jezeli nie, to czy musze przy poj 80? -=- poj 90?

i ostatnie pytanko:
Jaki tlumik sportowy do 70/80/90?

Serdeczne dzieki wszystkim za pomoc.
mpc11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 18/8/2011, 14:24

Postprzez komarcc » 31/5/2012, 22:54

http://allegro.pl/cylinder-naraku-v-2-7 ... 41541.html

Tutaj masz naraku, Twój wybór, co wybierzesz to będziesz miał :)

Do 70ccm nie musisz zmieniać głowicy, gdyż ta od 50 jest wystarczalna, natomiast już przy 80 i więcej trzeba wymieniać.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez eloelolol123 » 1/6/2012, 19:45

Mam identyczny cyl + tlok jak up podal i jest on chyba najlepszy do seryjnej glowicy bo ma tlok bardziej "płasko-wklęsły" i nie wali o glowice co mialo miejsce gdy kupilem jakis no-name za 60zl i był wypukły.
Avatar użytkownika
eloelolol123
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 6/10/2009, 14:09

Postprzez Walus1511 » 16/6/2014, 13:24

"Mam identyczny cyl + tlok jak up podal i jest on chyba najlepszy do seryjnej glowicy bo ma tlok bardziej "płasko-wklęsły" i nie wali o glowice co mialo miejsce gdy kupilem jakis no-name za 60zl i był wypukły."
eloelolol123 powiem ci tak.. jeśli źle ustawisz rozrząd to tłok będzie ci walił w cylinder lub głowicę i oprócz wygiętych zaworów będziesz miał tłok i cylek do wymiany. Ja mam cylek 75ccm na seryjnym wale i głowicy i śmiga jak strzała. Też pewnie no-name bo "mechanik" zamówił z allegro.pl... i jeździ. Przejechałam już na nim ponad 7000km i jest ok. CZuję że powoli spada moc w skuterze więc niedługo zapewne będę musiała wymienić cylek na nowy. Planuję założyć 100ccm tylko że ceny renomowanych firm "zniechęcają" do kupna. Nowy cylek z głowicą naraku to koszt ok. 600 zł do tego nowe sprzęgło i wariator, plus ewentualnie wymiana wału to koszt + następne 600 zł. Od dawna wiedziałam , że jednoślady są jak auta... niekończąca się skarbonka, ale tak to już jest. Więc wracając do setna, przy dobrym wyregulowaniu przekładni i odpowiednim zamontowaniu nawet china może pochodzić długo ;) więc patrząc cenowo 1200 zł + robocizna na jakieś załóżmy przy przeciętnym użytkowaniu 15000km, a 250 zł + robocizna na jakieś załóżmy przy przeciętnym użytkowaniu 5000 km to widać zasadniczą różnicę... każdy robi jak chce, wiadomo.
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą...
Avatar użytkownika
Walus1511
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16/6/2014, 13:08
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez mater13 » 16/6/2014, 17:25

Przy 50ccm nic Ci nie da wymiana napędu. Jest to po prostu strata czasu i pieniędzy. Lepiej te pieniążki zainwestować w zwiększenie pojemności. Ale, zrobisz jak uważasz. Przecież człowiek uczy się całe życie na błędach :)
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez MarSen » 16/6/2014, 22:37

A wy się w archeologów bawicie? Walus1511 pierwszy post i od razu odkop. Zamykam.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê