Zobacz wÄ…tek - <i>[KTM 690 Duke]</i> KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez...
NAS Analytics TAG

[KTM 690 Duke] KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez...

Komentarze użytkowników
_________

[KTM 690 Duke] KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez...

Postprzez Åšcigacz » 25/4/2012, 12:58

Dyskusja na temat: KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez happy endu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez happy endu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 12:58

Co z tego, ze nowy Duke ma parametry podobne do poprzedniego w wersji R, jak jesli chodzi o wygląd to KTM zrobił ogromny krok w tył. Z bardzo charakterystycznego małego, zadziornego zabijaki zrobili coś co wyglądem kojarzy się z chinskimi jednośladami:( Nie wiem jak mozna przekozacką przednią lampę z poprzedniej edycji zamienic na coś tak nijakiego.
No nic - wiem, ze gdybym mial kupowac malego Duka to polowałbym na poprzedni rocznik, najlepiej w wersji R:)<br><hr>jabko667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 13:29

Boczo znacznie lepiej prezentuje siÄ™ palÄ…c gumÄ™.<br><hr>xXx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 13:40

Ciekawe, czy stopień sprężania 12,5:1 zmusza już do tankowania paliwa o liczbie wyższej liczbie oktanowej. I ciekawe, czy granica 70km z takiej pojemności to już trudna do przeskoczenia granica, wydaje mi się, że tak (przy zastosowaniu jednocylindrowej jednostki napędowej).<br><hr>Rav
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 14:39

Komentatorzy napisał(a):Boczo znacznie lepiej prezentuje się paląc gumę.<br><hr>xXx<br>
ktory to ten boczo?<br><hr>hhh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 15:33

Widzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię.
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.

Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 16:58

Komentatorzy napisał(a):Widzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię.
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.

Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66<br>
Warto jednak skonfrontować go z poprzednią wersja która była genialnie poręczna ze znakomitym feedback'iem.<br><hr>PRELUDE2000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 17:02

Regulowane zawieszenie???<br><hr>PRELUDE2000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 17:21

Komentatorzy napisał(a):Widzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię.
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.

Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66<br>
Komentatorzy napisał(a):Warto jednak skonfrontować go z poprzednią wersja która była genialnie poręczna ze znakomitym feedback'iem.<br><hr>PRELUDE2000<br>
Jakiś rok temu jeździłem modelem 2008, był świetny ale nadal uważam że nowy to progres w każdym calu.
Pewnie idealnie było by przejechać się teraz jednym i drugim na świeżo porównując wrażenia z jazdy.
Nie miałem także do czynienia z wersją R poprzedniego modelu więc tu brak mi porównania .<br><hr>#66
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 19:12

Duży krok w tył w stosunku do poprzedniej wersji R - tepy hamulec i zbyt mieki zawias. wygląd to oczywiście rzecz gustu ale lampa wygląda tandetnie, jak z jakiegoś chińczyka. Dla porównania - kto nie probowal niech chociaz godzinke mocniej pokatuje street tripla w wersji R - zapomni o ktorejkolwiek z wersji malego duka. Ten motocykl to bomba za relatywnie niewysoka cene.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 19:51

A co to jest sprzęgło kołowe? Nie powinno być raczej kłowe? Chyba, że KTM coś wymyśli nowego?<br><hr>mms
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2012, 20:49

Witam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy<br><hr>gość
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2012, 09:05

Komentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy<br><hr>gość<br>
Cześć. Nie zawsze są warunki na bezpieczne i przede wszystkim miarodajne, sprawdzenie tych wartości. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 180-190km/h, przyspieszenie jest odpowiednie ;)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2012, 09:38

Komentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy<br><hr>gość<br>
4,5s i 190km/h odpowiednio. <br><hr>szu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Void » 26/4/2012, 13:47

WyglÄ…da na pierwszy model z normalnym siedzeniem, a nie wÄ…skim banenem w stylu SM.
Void
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/4/2012, 13:33

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2012, 15:06

Nie chcę nic mówić, ale autor narzeka jak stara baba :D
Jak chce się wrażeń, to można kupić simsona, nigdy nie wiadomo czy Cię dowiezie, czy światła działać będą, czy zahamujesz... Zawsze się coś dzieje, trzeba być czujnym i na wszystko przygotowanym ;]<br><hr>Owczar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2012, 14:31

Jak zachwalają, to piszą, że firma im płaci, jak ktoś podał subiektywny materiał to teraz, że narzeka jak stara baba.

dobry materiał, a moto wg mnie wygląda blado w stosunku do tego co już niedraz pokazywał KTM.

chyba rzeczywiście chodzi o udeżenie w inną (liczniejszą) klientelę<br><hr>Dżi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2012, 16:45

Witamy w Polsce - według Pana Recenzenta jak motocykl jest za dobry to ...jest zły. Nie no ręce opadają.
Wygląd rzeczywiście zmienił się radykalnie ale to jedyna rzecz do której można się ew. przyczepić. Porównanie do najnudniejszych moto na świecie xj6 i horneta jest juz całkiem z du...y<br><hr>Jabol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez ubywatel » 6/6/2012, 00:33

Sam jestem ciekaw jak to będzie z tą maszyną. Niedawno zamówiłem sztukę i wyposażyłem w Tuning Kit (tłumik końcowy, rura łącząca, wałek i filterbox). Jestem ciekaw efektów tego tuningu. Najpierw muszę dotrzeć silnik zanim zamontuję pakiet tuningowy, ale jak już pęknie tysiąc to będzie się działo. Napiszę wówczas parę słów z moich wrażeń i przemyśleń. Fakty kontra wyobrażenia. W salonie powiedziano mi, że będzie miał ok. 80 kucy. Przy tej masie jeden konik już jest dobrze odczuwalny.
ubywatel
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/6/2012, 00:29

Postprzez Komentatorzy » 9/6/2012, 23:47

A jakie jest spalanie tego singla??<br><hr>romekAtomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości




na górê