[KTM 690 Duke] KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez...
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[KTM 690 Duke] KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez...
Dyskusja na temat: KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez happy endu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez happy endu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 690 Duke 2012 - lovestory bez happy endu
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Co z tego, ze nowy Duke ma parametry podobne do poprzedniego w wersji R, jak jesli chodzi o wygląd to KTM zrobił ogromny krok w tył. Z bardzo charakterystycznego małego, zadziornego zabijaki zrobili coś co wyglądem kojarzy się z chinskimi jednośladami:( Nie wiem jak mozna przekozacką przednią lampę z poprzedniej edycji zamienic na coś tak nijakiego.
No nic - wiem, ze gdybym mial kupowac malego Duka to polowałbym na poprzedni rocznik, najlepiej w wersji R:)<br><hr>jabko667
No nic - wiem, ze gdybym mial kupowac malego Duka to polowałbym na poprzedni rocznik, najlepiej w wersji R:)<br><hr>jabko667
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe, czy stopień sprężania 12,5:1 zmusza już do tankowania paliwa o liczbie wyższej liczbie oktanowej. I ciekawe, czy granica 70km z takiej pojemności to już trudna do przeskoczenia granica, wydaje mi się, że tak (przy zastosowaniu jednocylindrowej jednostki napędowej).<br><hr>Rav
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ktory to ten boczo?<br><hr>hhhKomentatorzy napisał(a):Boczo znacznie lepiej prezentuje się paląc gumę.<br><hr>xXx<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię.
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.
Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.
Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warto jednak skonfrontować go z poprzednią wersja która była genialnie poręczna ze znakomitym feedback'iem.<br><hr>PRELUDE2000Komentatorzy napisał(a):Widzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię.
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.
Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakiś rok temu jeździłem modelem 2008, był świetny ale nadal uważam że nowy to progres w każdym calu.Komentatorzy napisał(a):Widzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię.
Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie.
Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie.
A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90.
Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu.
Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke.
Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość.
( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
<br><hr>#66<br>Komentatorzy napisał(a):Warto jednak skonfrontować go z poprzednią wersja która była genialnie poręczna ze znakomitym feedback'iem.<br><hr>PRELUDE2000<br>
Pewnie idealnie było by przejechać się teraz jednym i drugim na świeżo porównując wrażenia z jazdy.
Nie miałem także do czynienia z wersją R poprzedniego modelu więc tu brak mi porównania .<br><hr>#66
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Duży krok w tył w stosunku do poprzedniej wersji R - tepy hamulec i zbyt mieki zawias. wygląd to oczywiście rzecz gustu ale lampa wygląda tandetnie, jak z jakiegoś chińczyka. Dla porównania - kto nie probowal niech chociaz godzinke mocniej pokatuje street tripla w wersji R - zapomni o ktorejkolwiek z wersji malego duka. Ten motocykl to bomba za relatywnie niewysoka cene.<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co to jest sprzęgło kołowe? Nie powinno być raczej kłowe? Chyba, że KTM coś wymyśli nowego?<br><hr>mms
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy<br><hr>gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć. Nie zawsze są warunki na bezpieczne i przede wszystkim miarodajne, sprawdzenie tych wartości. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 180-190km/h, przyspieszenie jest odpowiednie <br><hr>Michał MikulskiKomentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy<br><hr>gość<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
4,5s i 190km/h odpowiednio. <br><hr>szuKomentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy<br><hr>gość<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie chcę nic mówić, ale autor narzeka jak stara baba
Jak chce się wrażeń, to można kupić simsona, nigdy nie wiadomo czy Cię dowiezie, czy światła działać będą, czy zahamujesz... Zawsze się coś dzieje, trzeba być czujnym i na wszystko przygotowanym ;]<br><hr>Owczar
Jak chce się wrażeń, to można kupić simsona, nigdy nie wiadomo czy Cię dowiezie, czy światła działać będą, czy zahamujesz... Zawsze się coś dzieje, trzeba być czujnym i na wszystko przygotowanym ;]<br><hr>Owczar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak zachwalają, to piszą, że firma im płaci, jak ktoś podał subiektywny materiał to teraz, że narzeka jak stara baba.
dobry materiał, a moto wg mnie wygląda blado w stosunku do tego co już niedraz pokazywał KTM.
chyba rzeczywiście chodzi o udeżenie w inną (liczniejszą) klientelę<br><hr>Dżi
dobry materiał, a moto wg mnie wygląda blado w stosunku do tego co już niedraz pokazywał KTM.
chyba rzeczywiście chodzi o udeżenie w inną (liczniejszą) klientelę<br><hr>Dżi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witamy w Polsce - według Pana Recenzenta jak motocykl jest za dobry to ...jest zły. Nie no ręce opadają.
Wygląd rzeczywiście zmienił się radykalnie ale to jedyna rzecz do której można się ew. przyczepić. Porównanie do najnudniejszych moto na świecie xj6 i horneta jest juz całkiem z du...y<br><hr>Jabol
Wygląd rzeczywiście zmienił się radykalnie ale to jedyna rzecz do której można się ew. przyczepić. Porównanie do najnudniejszych moto na świecie xj6 i horneta jest juz całkiem z du...y<br><hr>Jabol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sam jestem ciekaw jak to będzie z tą maszyną. Niedawno zamówiłem sztukę i wyposażyłem w Tuning Kit (tłumik końcowy, rura łącząca, wałek i filterbox). Jestem ciekaw efektów tego tuningu. Najpierw muszę dotrzeć silnik zanim zamontuję pakiet tuningowy, ale jak już pęknie tysiąc to będzie się działo. Napiszę wówczas parę słów z moich wrażeń i przemyśleń. Fakty kontra wyobrażenia. W salonie powiedziano mi, że będzie miał ok. 80 kucy. Przy tej masie jeden konik już jest dobrze odczuwalny.
- ubywatel
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/6/2012, 00:29
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości