Zobacz wątek - Odważniki (ciężarki) na kierownicy-fachowa definicja
NAS Analytics TAG

Odważniki (ciężarki) na kierownicy-fachowa definicja

O wszystkim
_________

Postprzez madcap » 10/4/2012, 08:44

:shocked:


ktoś i to dzieścia wieków wstecz powiedział, że dajcie mi odpowiednio długą dźwignię a podniosę ziemię ....
fizyka VI klasa szkoły podstawowej, maszyny proste ...

ale widać człowiek uczy się przez całe zycie ..., chyba, że to nowa matura ....
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?


Postprzez SzpiceR » 10/4/2012, 19:27

hyde, nie kłóć sie z dziecmi :)


latam miesiac bez odwaznikow i na rownej nawierzchni niema zbytnio róznicy, tzn czuć ją ale nie tak zeby cos tam (szok) drętwialo albo rzucalo kierownica, inna spraw ajak ktos niema amora i ma prostą kiere wtedy to ma sens. W sportach i sportowych manetkach (silikonowe rejsing) to z grubsza jeden ****.

dziekuje za uwage :lol:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: SÅ‚upsk


Postprzez Invi » 10/4/2012, 20:08

A co ma do tego amor, on ma jakiekolwiek znaczenie przy "nieco" większych "drganiach", takich od jednego ogranicznika do drugiego :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Leonneon » 10/4/2012, 20:56

mlodziak_waw napisał(a):Czekam tylko aż ktoś obali moje "doświadczenie". Według was to powinno być na odwrót- im dalej ciężar tym łatwiej kręcić...


Najważniejsze żeby ciężarki były czarne. Jak wiadomo czarny kolor zbiera/pochłania światło. I tu pojawia się wzór ilość światła x kąt padania promieni słonecznych x wilgotność powietrza. I to wszystko dzielimy przez kolor motocyklu. Jeśli uzbieramy światła wystarczająco dużo w ciężarkach, to później można się poruszać z prędkością światła lub zamienić energie na światło z wydechów klikając magicznym przyciskiem niedaleko tych właśnie ciężarków.
Avatar użytkownika
Leonneon
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 13/6/2010, 00:35
Lokalizacja: Dębica

Postprzez k9aro3l » 10/4/2012, 21:08

panowie ktoś ma jeszcze popcorn bo mi sie właśnie skończył a temat to widzę gorący że ho ho
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez madcap » 10/4/2012, 21:11

zgadza się, im dalej tym łatwiej, trzeba tylko pamiętać gdzie jest punkt podparcia
jeśli ramię nie może być zbyt długie, wówczas celem zachowania 2-giej i 3-ciej zasady dynamiki oraz zasady pędu trzeba to zbilansować masą (ale to już tobie pisano)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez grunder » 10/4/2012, 21:24

ja mam już pranie mózgu jak to czytam.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Boshi » 10/4/2012, 21:32

Ja się uczę o tym w szkole, ogólnie całej mechaniki, a m.in to o czym tutaj piszą.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez dominik528 » 10/4/2012, 22:39

mlodziak_waw napisał(a):Czekam tylko aż ktoś obali moje "doświadczenie". Według was to powinno być na odwrót- im dalej ciężar tym łatwiej kręcić...


Obydwoje macie rację tylko rozmawiacie o dwóch różnych przyłożeniach siły.
Młodziak ma racje jeżeli dźwignia(kierownica) jest dłuższa lub jest na niej odważnk tym trudniej jest ją wytrącić z równowagi jeżeli siłę przyłożymy na jej początku. A tak jest w przypadku występowania drgań które przenoszone są od środka na koniec kierownicy.

Z kolei ktoś tam twierdził że im dłuższa dźwignia tym łatwiej jest wytrącić ciężar z równowagi, co też jest prawdą tylko w przypadku gdy siłę przyłożymy na koniec dźwigni. Przykładem może być skręcanie motocyklem: im dłuższa kierownica tym lżej kręcić.

Mam nadzieję że w miarę dokładnie udało mi się to wyjaśnić i ktoś to zrozumie :)

Ale skoro temat jest o odważnikach chyba Mlodziakowi należy się przyznanie racji :)
Speed Triple 955i
KTM 450 EXC
Avatar użytkownika
dominik528
Świeżak
 
Posty: 229
Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
Lokalizacja: Lipinki

Postprzez SzpiceR » 11/4/2012, 11:55

Leoneon mistrz hahaha




invi, zalewales gesty olej do amorka? (skretu orginalnego w k1-k2)
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: SÅ‚upsk

Poprzednia strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê
cron