RS 125, przy 10tys obr. przerywa.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
RS 125, przy 10tys obr. przerywa.
mam rs z 125 2002 rok nie wiem co jej jest poniewaz ma cos takiego ze kreci sie aby do 10 tys obrotow a dalej przerywa modul jest odblokowany wiec to nie to wyjety mam zawor wydechowy poniewaz ktos wstawil zaslepke a pod nia byl wstawiony staly zawor ktory nieczemu nie sluzyl co moze byc ze nie chce wchodzic na obroty , ma tez cos takiego ze jakby nie mogla przepalic spalin poniewaz starsznie dymi jak pochodzi na wolnych obrotach a lub jak jes zimna;dpomozcie bo nie wiem od czego mam sie zabrac ??
- PrzemekK650
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/4/2012, 08:45
a jesli to nie gaznik to co moze byc swiece zalozylem nowa ngk filter wyczyscilem nawet zmniejszylem mniejsza dawke paliwa zeby mniej dostawal nadal nic poprostu nie ma tego pierdykniecia co powinno byc ??
- PrzemekK650
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/4/2012, 08:45
leje olej do dozownika i wlasnie tak dymi zabardzo i sie dusi to mozliwe ze to moze byc sprubuje mu mieszanki zalac a gdzie dokladnie sie reguluje ten doplyw oleju ?
- PrzemekK650
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/4/2012, 08:45
Pewnie na lince, gdzieś w dolnej, prawej części silnika. Przyjrzyj się to powinieneś znaleźć, podczas kręcenia manetką powinna się ruszać.
Linka idzie do pompki, więc w razie problemów znajdź wężyk od dozownika, będzie on łączył dozownik z pompką, a przy pompce powinna być linka. W serwisówce powinno być pokazane, jak mocno linka powinna być naciągnięta, albo coś w tym stylu.
Linka idzie do pompki, więc w razie problemów znajdź wężyk od dozownika, będzie on łączył dozownik z pompką, a przy pompce powinna być linka. W serwisówce powinno być pokazane, jak mocno linka powinna być naciągnięta, albo coś w tym stylu.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
jeśli kopci jak jest zimna to dobrze, każde 2T tak ma. lej tylko dobry olej. lepiej nic nie ruszaj przy dozowniku.
tak jak kolega powyżej powiedział zacznij od regulacji gaźnika(tylko porządnej) oczywiście musisz wcześniej wyczyścić gaźnik i filtr. ja obstawiam złą dyszę bo ona w dużej mierze odpowiada za dobrą dawkę paliwa przy tych obrotach.
tak jak kolega powyżej powiedział zacznij od regulacji gaźnika(tylko porządnej) oczywiście musisz wcześniej wyczyścić gaźnik i filtr. ja obstawiam złą dyszę bo ona w dużej mierze odpowiada za dobrą dawkę paliwa przy tych obrotach.
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości