Zobacz wÄ…tek - Honda VTR1000 SP2 opinia
NAS Analytics TAG

Honda VTR1000 SP2 opinia

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez sylwek12 » 4/4/2012, 21:23

Jestem, jestem, malo jest osob ktore jezdzily na SP2... Jestem jednym z nielicznych, na swoim sp2 136 konnym jezdzilem tylko przez krotka czesc sezonu i nigdy nie jezdzilem z kims kto ma litra w rzedzie, dzieki stu dwum NM i V2 sp2 dostaje kopa juz od 4000tys obr. a od 5000 tys.obr. zaczyna sie pieklo... Choc obrotow nie ma duzo i koncza sie chyba na 12tys. Nie mialem okazji sie gonic z innymi litrami z silnikami rzedowymi dlatego myslalem ze ktos cos napisze... I dlatego na ten sezon sie zastanawiam czy sprzedac sp2 i kupic litra mocniejszego czy jeszcze polatac tym czym mam... Poprostu niewiem czy to co mam jest dosc mocne jeszcze czy juz nie.. Bo niewiem jak inne litry jezdza, kumpel mi mowi ze nawet na 150 konnym litrze nie odczuje duzej roznicy, jak chce aby mi dupe bardziej urywalo bym musial wsiasc gdzies na 160-170 koni... Jak to mozna skomentowac, mu chodzilo chyba o to ze sp2 V2 jedzie podobnie do 150 konnej rzedowki...


Ps. Nie jestem lajkiem na motorach latam od lat ale dopiero rok temu kupilem Sp2 dla tego dzwieku V2 a przejechalem nim zaledwie kilka godzin, dopiero w tym sezonie zacznie duzo jezdzic... Niewiem czy nie zrobilem zle, czy nie lepiej bylo kupic np. R1 z 2001, dlatego liczylem na opinie czy moj sprzet da rade innym litrom czy nie, rok temu szukalem kolejnego motoru w litrze, pierwszy byl turystykiem, jak szukalem nastepnego to bylo mnie stac na rocznik max 2003, padlo na sp2, nie wiem czy to byl dobry wybor bo szukalem cos najmocniejszego w litrze do roku 2003 i ceny kilkanascie tys

Pisze z telefonu i nie mam tu znakow PL
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12


Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 07:04

mam ludzi w grupie ktorzy 600 lataja po nawet 78 koni bandit i czym bys nie jechal i tak ich nie dojdziesz chyba ze na 2 pasmowce :) to sa jakies brednie w gazetach wypisywane ze ' nowa 750 suzuki ma tyle mocy ze na ulicy spokojnie utrzymasz sie za kolegami na 1000 " heheh

tl 1000r z kumplem na cbr 600f4 lecielismy z czestochowy w zeszlym roku za jakimis dawcami na nowych 1000cm3 i jakos dalismy rady wiec nie wypisujcie bredni ze moc ma znaczenie jak w glowie korniki z lozka grasuja

vtr to piekny motocykl mniam chcialem go miec ale jest zbyt sportowy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez sylwek12 » 5/4/2012, 07:14

RUTRA.RD napisał(a):vtr to piekny motocykl mniam chcialem go miec ale jest zbyt sportowy


popieram, na dłuższą trasę staje się nie wygodny, kierownica za nisko, zbyt mocne pochylenie, a i raczej nie służy do jazdy po mieście, cały czas jazda na sprzęgle, raczej się nadaje tylko na tor, ale w latach jego produkcji, dziś już za słaby, choć nie profesjonalnie ale sezonowo z sezonowcami na torze też znakomity i tam jest chyba jego miejsce albo było

silnik V2 lepszy od rzędówek jeżeli chodzi o wychodzenie z winkli!
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 07:28

dlatego mam tez hayabuse bo tl na zle drogi wiechac to masakra a busa plynie jak amerykaniec z wloskim zwiasem :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez sylwek12 » 5/4/2012, 07:45

hayabusa coś pięknego i diabelnie mocnego, duża moc na kole, dla mnie trochę za duży jak na codzień, ale silnik 1300 coś pięknego, taka pojemność to następna jaką będę miał po sp2, 1300 już nie dla sezonowców, to już klasa dla prawdziwych BIKERÓW
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 08:19

eeee tam da sie normalnie jedzic nia bez problemu a nik chyba ze debil przeciez nie bedzie gazu na 100% otwierać na 1 czy na 2. moj kumpel ktory tylko fazerem 600 lata radzi sobie na niej bez problemu bo nieraz pozycza
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 5/4/2012, 10:27

Rosiboj napisał(a):bo pierwsza generacja ZX10R byla najbardziej nieobliczalnym motocyklem jaki udalo sie stworzyc, wciagu 2 lat jej produkcji, zyskala sobie przydomek Widow Maker, wielu motocyklistow znalazlo dzieki niej szybki srodek transportu ... na tamten swiat.


że tak tylko wtrące - Widow maker było przypisane i stworzone na potrzeby TL1000S kolego :)

Dycha kawasaki przy dobrze zrobionym tl1000s po lekkich modach to łagodna rzędówa...miałem okazję się przejechać dychą z tych lat i straszliwie mocny - ale żeby nieprzewidywalny? Nieprzewidywalny to jest TL1000S - juz nawet TL1000R jest spokojny w porównaniu do wersji TLS z 97 roku :)

Co do pytania autora tematu - jak się pytasz takie rzeczy to odpuść sobie litry jakiekolwiek. Kroku na tej SP2 dotrzymasz KAŻDEMU jak będziesz potrafił wykorzystać sprzęta. Poza tym gdzie chcesz te całe WSZYSTKIE konie porównywać z kumplami? Bo w mieście to i GS500 dotrzyma kroku przy wprawnym kierowniku (sprawdzone) Dane techniczne a to jak się jeździ danym sprzętem to NIEBO A ZIEMIA. Moja TLR na hamowni (nie suche dane na silniku z katalogu) dała 121km i 86Nm (NA KOLE!) A to już robi kosmos z jazdy :) Co z tego, że miny ludzi do okoła były w stylu..."eee tylko tyle koni..?.." ludzie nie wiedzą na co patrzyć. najlepiej jakby miał 200koni i jechał "czysta"...a że maksymalna moc przy końcu obrotów i do 10tyś 40Nm....to tak na prawdę dopiero taki "200konny" nie będzie jechać.

Frajda z jazdy i tzw. PETARDA - to daje MOMENT OBROTOWY. Jeżeli do tego jest dużo (od około 100KM w górę) koni to gwarancja że w mieście nie wykorzystasz tego i będziesz posrany przy pełnej manecie jest gwarantem.

Ja na pierwszym biegu mam ZAKAZ otwierania gwałtowniej przepustnicy bo ląduje z czachą wycelowaną w niebo od 2,5tyś obrotów. Drugi bieg też ale od 6tyś. Zrób to rzędówką nawet taką z 2012 roku - nic sie stanie oprócz masy przyspieszenia.

SP2, SP1, TLR, RSV - poza stricte torowymi sytuacjami (a i tutaj niekoniecznie) to nigdy nie będą odbiegały od gixerów, R1, zx10r na ulicy. To tylko kwestia rajdera.

Przykład kolejny - takie zwykłe 600 - CBR f2 - ma niecałe realne na kole 90KM i pewnie około 45Nm - a jedzie szybko. To teraz dodaj ponad 1/3 mocy i drugie tyle momentu obrotowego do takiego samego motocykla. Będzie szybkie? Będzie diabelnie szybkie i to od dołu obrotów (3-4tyś +) To tak jakbyś podwoił wrażenia z jazdy 600tką. Dosłownie.

Z resztą po co tu się produkować jak na tym forum i tak liczą sięsyntetyczne testu i róznice, stosunków mocy do masy na papierze...

porównanie ostatnie - jechałem gsxr 1000 k6 - w pełni sprawny - zero narowistości. By postawić to na gumę z gazu na drugim biegu to trzeba bardziej się napocić niż moją TLR i to dużo bardziej. A niby sporo słabszy to sprzęt. (licznikowe 300 i tak poleci jeden i drugi...)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 10:52

no tl 300 to bym dyskutował
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 5/4/2012, 10:53

no rutra...licznikowe przecież - mój zamyka licznik. Wiadomo, że oby 260 to było faktycznie to już będzie petarda.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 11:02

295 ja i wsio ale ja to gruby i ciężki jestem może i te 5 by sie dokulal, teraz 280 ale nie mam bocnych owiewek
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 5/4/2012, 11:09

300 paki i wali po revlimiterze jak bym pociągnął dalej ale jak wiesz ja mam sporo dłubnięte i ma czym oddychać zdecydowanie lepiej niż w serii. Do tego samorówbkę yosh box'a od paru dni posiadam więc będzie jeszcze lepiej jak go wysteruję by miał trochę więcej paliwa jeszcze.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rosiboj » 5/4/2012, 11:39

Przemo_rene napisał(a):że tak tylko wtrące - Widow maker było przypisane i stworzone na potrzeby TL1000S kolego :)

Dycha kawasaki przy dobrze zrobionym tl1000s po lekkich modach to łagodna rzędówa...miałem okazję się przejechać dychą z tych lat i straszliwie mocny - ale żeby nieprzewidywalny? )


Masz racje ,ze tak nazywano TL-a jako pierwszego bo byl wczesniej ale dyszka w swoich dwoch pierwszych latach (pierwsza generacja lata 2004-2006) zanotowala w rankingu ubezpieczycieli wiecej wypadkow niz jaki kolwiek motocykl w latach 2000-2006! I dlatego dyszka przejela ten przydomek po tl-u

Przemo_rene napisał(a):Ja na pierwszym biegu mam ZAKAZ otwierania gwałtowniej przepustnicy bo ląduje z czachą wycelowaną w niebo od 2,5tyś obrotów. Drugi bieg też ale od 6tyś. Zrób to rzędówką nawet taką z 2012 roku - nic sie stanie oprócz masy przyspieszenia.


Sprawa bardzo dyskusyjna. przy 6 tys z wylaczona kontrola na 3 biegu mam czache w gorze. Ale to nie jedyny motocykl ktory to potrafi.
Ostatnio edytowano 5/4/2012, 11:44 przez rosiboj, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 11:44

mojemu by sie przydala jakas hamownia bo mam biala przednia swiece po zalozeniu bmc filtra, kominy przeloty krotkie wytlumione i wywalilem klapki z filtra co jeszcze moge zrobic ? filtr paliwa zewnetrzny
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez sylwek12 » 5/4/2012, 12:36

To ja jednak zostanÄ™ jeszcze przy swoim:)
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda :)
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12

Postprzez falconiforme » 5/4/2012, 15:27

RUTRA.RD napisał(a):mojemu by sie przydala jakas hamownia bo mam biala przednia swiece po zalozeniu bmc filtra, kominy przeloty krotkie wytlumione i wywalilem klapki z filtra co jeszcze moge zrobic ? filtr paliwa zewnetrzny

Kute felgi - lekkie tarcze. Zdejmiesz 5kg. :D
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez RUTRA.RD » 6/4/2012, 06:43

kierowca wazy 110kg wiec jak mam wydac 10 tys na felgi to weole nie jesc przez tydzien :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Lukasz1234 » 6/4/2012, 21:21

Kolega sylwek zadaje takie pytania a jezdzi kilka latt..?troche dziwne nie wnikam.tak jak kttos tu napisal wyzej wszystkio od bikera zalerzy,.na temat sp2 nie bede kozaczył bo moto same w sobie jest kozackie,ktos kiedys napisał,że przednie koło nie potrzebne i sportowa kariera zakonczyła sie w 2004r.szczerrze napisawszy jak mozna na sp2 odstawac od kogos na 150km r1?zwłąszcza jesli jazda nie tyczy sie toru wyscigowego.ale tak jak napisałem nic wiecej napisac nie moge bo nie jechałem.wiem tylko,że w moim poprzednim gixie litrowym k1 dół bym równiez piekielnie mocny 2z gazu z 4.500/max 5.000 lekkim Ch....Pozdawiam
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez sylwek12 » 11/11/2013, 12:17

Panowie, ja już swój motorek sp2 sprzedałem rok temu, chodzi o ceny sp2 dziś, na allegro jest jeden sp2 za 17.700 który stoi już na sprzedaż od dwóch lat ale teraz jest inny na sprzedaż za 19.800, czy z tym motorem jest jak z winem bo za taką cenę można już mieć kilku letni mocny motor wiec kolega wystawiający za 19.800 liczy chyba na cud że ktoś kupi za taką cenę stare sp2 czy jak mam to rozumieć że taka cena wysoka bo mi się zdaje że sp2 dziś z 2003 max 14.000 powinno kosztować, ktoś wytłumaczy taką wysoką cenę?
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3681978438
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda :)
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12

Postprzez Black-Ghost » 12/11/2013, 00:00

Może liczy że kupi to jakiś pasjonat marki :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez sylwek12 » 12/11/2013, 13:04

No chyba, cena tego motoru to jakieś realne 12.000 a reszta to sentyment do niego i rzadkość, ale mało kto patrzy dziś na takie rzeczy, dziś to raczej się patrzy na adekwatność ceny do motoru jako to co on dziś swoją budową nam oferuje w porównaniu do innych w tej kategorii cenowej, a za 20.000 można mieć motor dwa powtarzam 2x lepszy od sp2
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda :)
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê