Zobacz wątek - TL-R , SV1000 , RSV - co wybrać pomocy...
NAS Analytics TAG

TL-R , SV1000 , RSV - co wybrać pomocy...

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

TL-R , SV1000 , RSV - co wybrać pomocy...

Postprzez ManiusWawa » 1/4/2012, 14:04

Witam. Potrzebuję pomocy w wyborze motocykla po przerwie, dokładnie chodzi mi o V.
InteresujÄ… mnie zakup:
Suzuki TLR 00-03r. lub SV1000S 04r. lub Aprilia RSV 02r.
Nie mogę się zdecydować co wybrać, wiadome apka b. ładna ale każdy gada o częściach i ew. późniejszej odsprzedaży że będzie mi ciężko. Najbardziej zastanawiam się między TLR a SV, bardziej podoba mi się TLR, ale piękny jest również SV1000.
Motocykl ma być przeznaczony na niedługie trasy, głównie okolice, ew. wypady weekendowe gdzieś dalej z plecakiem.
Wcześniej jeździłem FZR1000 exup, GSXR600. Prawko od 2009r., wcześniej 3 sezony bez lejcy:).
Doradźcie mi co wybrać, bo mam mętlik w głowie. I na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tych modeli. Oczywiście biorę pod uwagę zakup moto z Anglii lub USA, więc tu też bym prosił o rady.
Pozdrawiam do zobaczenia na drodze
ManiusWawa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/4/2012, 13:50


Postprzez motoluka » 1/4/2012, 14:53

Witaj, wiem że FZR i GSXR to nie zabawki, ale miałeś 3 lata przerwy no a do tego przynajmniej moim zdaniem motocykle, które wymieniłeś są cholernie agresywne, trudniejsze do opanowania od tych którymi jeździłeś. Jesteś pewny, że nie lepszym wyjściem po przerwie jest coś łagodniejszego? Jeśli jesteś pewien to ja brałbym SV1000, najbardziej cywilizowany, dopracowany, przyjemny motocykl i najlepszy z tej trójki dla plecaczka.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe


Postprzez ManiusWawa » 1/4/2012, 15:00

Przerwa była akurat 1sezon, możliwe że coś źle zrozumiałeś albo ja źle napisałem.
Nie należę do osób które lubią dziecinne wygłupy, najpierw muszę go okiełznać żeby na coś sobie zezwolić więcej. Lepiej wszystko z rozsądkiem, ale jednak V to jest coś co kocham (nie licząc narzeczonej i córki) :)
ManiusWawa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/4/2012, 13:50

Postprzez motoluka » 1/4/2012, 15:15

Rok to faktycznie niewiele, zrozumiałem, że 3 lata ale proszę o wyrozumiałość, mamy weekend :-) Powiem tak, jak jesteś bardziej nastawiony na bezproblemowość i jako taką wygodę to SV. Jeśli chcesz coś kompletnie szalonego to TLR lub RSV.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez ManiusWawa » 2/4/2012, 19:58

Najbardziej podoba mi się i kręci tl-r, po prostu bajka dla mnie.
Wiadome ciężko w dostaniu dobrego modelu.
ManiusWawa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/4/2012, 13:50

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 07:50

chcesz tl 1000r odemnie pisz na pw
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 5/4/2012, 09:27

tlr w serii to gówno i bardzo niedopracowany sprzęt :) Serio - tym bardziej już nie w tych czasach (lata robią swoje)- wcale takie agresywne nie jest, nie skręca, na gumę z gazu leci tylko z pierwszego biegu...poci się olejem w kilku miejscach (wady fabryczne..)

ALE - jest to motocykl z chyba największym potencjałem zdławiony na 1000 sposobów przez fabrykę, że jak tylko wiesz gdzie, co i jak przerobić/wymienić/wyregulować/zaprogramować to nagle skręca jak 600tka, hamuje jak R1, idzie na i gumę jak zły do 3go biegu i daje TONĘ frajdy z jazdy. Ja swojego nie oddam :D

Jedna tylko rzecz - to nie jest motocykl dla kogoś kto szuka bezawaryjnego szpeja, łatwego i w miarę taniego w utrzymaniu. Serwisy traktują omylnie go podobnie do SV1000 - a to zupełnie różne sprzęty - cały osprzęt jest tylko dla tego modelu i super wrażliwy na małe rozregulowania. Ogólnie ja go polecam zapaleńcom serii TL, którzy jak już kupią to będą go mieli 5-10lat albo mechanikom ale też zapaleńcom. Normalnym ludziom - bez sensu - tylko się denerwowac będą :)

Dużo bardziej seryjnie dopracowany jest SV1000 ale to już nie ta sportowa geometria - co kto lubi (sporo modyfikacji z osprzętu silnika <uszczelniacze itp> dla TLR polega m.in na tym by montować z SV1000 :). Jak chcesz dzikusa to tylko oryginalna wersja N - bez owiewki + 3 zęby więcej z tyłu:)

RSV - dla mnie tylko w wersji FACTORY i szczerze - jakbym miał kiedyś zmieniać TLR to tylko na taką właśnie wyścigówkę RSV. Klasyka formy i też po**** silnik ze swoimi problemami elektrycznymi jak TLR
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 11:04

ja tl zrobilem 20.000 i oprócz regulatora napięcia nic sie nie dzialo
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 5/4/2012, 14:08

Ja swoim 15tyś i ogólnie poza likwidowaniem błędów fabryki czy eksploatacji to nic się nie działo.
Zapocenie z spod simmeringu przy popychaczu sprzęgła? To każdemu pada i z tego co pamiętam Tobie też padło ;) Uszczelka baku paliwa? Na 100% ma idealnie szczelne bo jeszcze TLR nie widziałem co by tam się też nie pociło (wymiana uszczelki nie pomaga - bo to flansza w baku się odkształca) Uszczelka kolektora zaraz za wyjściem z drugiego cylindra też pada i przez to strzela w tłumik przy schodzeniu z obrotów.

Ale tak to ja podobnie - regiel wymieniłem na ten sezon bo zaczął słabnąć i zbyt niskie ładowanie dawał (wpiąłem Mosfetowego z FJR1300 - FH012AA-ratingowany na 50A i mam 14,2V wszędzie i pod jakimkolwiek obciążeniem światłami - te regle są na prawdę super)

co do białej świecy na przednim cylindrze - dwie rzeczy - walnij coś do benzyny do czyszczenia wtryskiwaczy. Drugie - musisz zwiększyć dawkę albo power commanderem albo przez yosh boxa lub innego programatora oryginalnego ECU. Mi udało się dorobić takiego programatora więc problem rozwiązałem i jak będziesz kiedyś w okolicy to mogę Ci podciągnąć kompa by było lepiej. Doraźnie to by zwiększyć dawkę zakup TRE aktywne (ebay ma ich dużo) za około 30funtów z przesyłką i będzie też lepiej bo mapa paliwa od pierwszego biegu będzie już ta dla 5tego i przez to bardziej bogata (nieznacznie ale wyczuwalnie - zobaczysz sam po ok. 200km jazdy z TRE po świecach)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 6/4/2012, 09:25

mam tre jakies zamontowane, na normalnym filtrze kolor jest ok. jesli o mapy chodzi to przygotuj sie na to ze jesli go nie sprzedam to jak bedzie cieplo to podlece :)

z tym sprzeglem byly faze zapomnialem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê