Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW C600 Sport ]</i> Skutery BMW C600 Sport i C650GT -...
NAS Analytics TAG

[BMW C600 Sport ] Skutery BMW C600 Sport i C650GT -...

Komentarze użytkowników
_________

[BMW C600 Sport ] Skutery BMW C600 Sport i C650GT -..

Postprzez Åšcigacz » 20/3/2012, 16:50

Dyskusja na temat: Skutery BMW C600 Sport i C650GT - maksimobilność
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Skutery BMW C600 Sport i C650GT - maksimobilność
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 16:50

To tak, jakby wmawiać, że margaryna jest zdrowa, bo tak powiedzieli w reklamie.Tyle samo wiedzą spece z SM nt. tych skuterów.<br><hr>monthy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 16:58

dobre sÄ… bmw ale wole sportowe !<br><hr>MrVego19
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 17:44

Jednoślady BMW mają to do siebie, że są drogie (bo płaci się tylko za markę) i dość często się sypią. A o cóż może chodzić firmie jak nie o pieniądze z prężnie rozwijającego się rynku skuterów.<br><hr>Galder
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 19:08

drogie wozy dla snobów którzy kupia wszystko ze znaczkiem BMW, ( wysoka cena nie bedzie problemem dla tych co płacą od 200 do 500tys PLN za samochód tej firmy )<br><hr>kowal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 19:08

Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 19:59

Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>
Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:03

Komentatorzy napisał(a):drogie wozy dla snobów którzy kupia wszystko ze znaczkiem BMW, ( wysoka cena nie bedzie problemem dla tych co płacą od 200 do 500tys PLN za samochód tej firmy )<br><hr>kowal<br>
C600 jest tańsze od Yamahy TMAX, więc BMW jest chyba dla oszczędnych a nie dla snobów;)<br><hr>SiSi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:19

Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>
chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:21

wielu z Was pisze o cenie, czy ktoś moze podać ceny na BMW?<br><hr>Pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:21

Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>
Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>
No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:22

Komentatorzy napisał(a):drogie wozy dla snobów którzy kupia wszystko ze znaczkiem BMW, ( wysoka cena nie bedzie problemem dla tych co płacą od 200 do 500tys PLN za samochód tej firmy )<br><hr>kowal<br>
Komentatorzy napisał(a):C600 jest tańsze od Yamahy TMAX, więc BMW jest chyba dla oszczędnych a nie dla snobów;)<br><hr>SiSi<br>
ok. jaka jest cena C600 ?<br><hr>kowal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:27

Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>
Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi<br>
SW 600(35500) w polsce drozsze od SW400 (34000) o 1500PLN co stoi na przeszkodzie by kupić wg Ciebie pojazd wyzszej klasy ?<br><hr>kowal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:27

Chyba niedługo okaże się, że te skutery zajmują czołowe miejsca w sprzedaży, bo Niemcy kupią 90% produkcji. Ja miałem raz w życiu motocykl BMW i to nowy, i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że technologię BMW można śmiało porównać do polskich WS-ek czy WF-emek, tylko, że BMW częściej się psuło. A to spalanie 5L to chyba na jedno koło...hue...hue<br><hr>locus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:29

Komentatorzy napisał(a):wielu z Was pisze o cenie, czy ktoś moze podać ceny na BMW?<br><hr>Pawel<br>
C600 - 44600 z abs w serii, C650 - 46400 z abs w serii<br><hr>Statystyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 20:32

Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>
Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi<br>
Komentatorzy napisał(a):SW 600(35500) w polsce drozsze od SW400 (34000) o 1500PLN co stoi na przeszkodzie by kupić wg Ciebie pojazd wyzszej klasy ?<br><hr>kowal<br>
To oczywiste, tylko dzikusy z północy (jak się we Włoszech mowi o Polsce i okolicy) tego nie rozumieją. Po co ci krowiasta SW600 jak SW400 jest tansza przy kupnie i ma mniejsze spalanie a jeździ dużo fajniej. Mniej znaczy lepiej. A Tmax, SRV i C600 to inna liga bo to skutery z zabudowanym silnikem w ramie, inna technologia ale i wyższa cena.<br><hr>SiSi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 21:32

Komentatorzy napisał(a):Jednoślady BMW mają to do siebie, że są drogie (bo płaci się tylko za markę) i dość często się sypią. A o cóż może chodzić firmie jak nie o pieniądze z prężnie rozwijającego się rynku skuterów.<br><hr>Galder<br>
A miałeś Ty kiedy motocykl BMW, że o ich awaryjności piszesz? Mam 13 letniego GSa, który ma nalatane już 106000 tyś. a jedyne co wymieniam to olej. Jakby sypały się jak mówisz to nikt normalny nie jechałby tym w podróż do Mongolii, a GSy na równi z Afrą to 95% maszyn, które penetrują tamte okolice.
A cena nowej beemki nie odbiega w ogóle od ceny nowej japonii w tej samej klasie. <br><hr>Snick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 23:06

Komentatorzy napisał(a):Jednoślady BMW mają to do siebie, że są drogie (bo płaci się tylko za markę) i dość często się sypią. A o cóż może chodzić firmie jak nie o pieniądze z prężnie rozwijającego się rynku skuterów.<br><hr>Galder<br>
Komentatorzy napisał(a):A miałeś Ty kiedy motocykl BMW, że o ich awaryjności piszesz? Mam 13 letniego GSa, który ma nalatane już 106000 tyś. a jedyne co wymieniam to olej. Jakby sypały się jak mówisz to nikt normalny nie jechałby tym w podróż do Mongolii, a GSy na równi z Afrą to 95% maszyn, które penetrują tamte okolice.
A cena nowej beemki nie odbiega w ogóle od ceny nowej japonii w tej samej klasie. <br><hr>Snick<br>
chyba zapomniałeś o zaporowych europejskich cłach na japońskie motocykle i samochody<br><hr>oz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 23:07

Komentatorzy napisał(a):Chyba niedługo okaże się, że te skutery zajmują czołowe miejsca w sprzedaży, bo Niemcy kupią 90% produkcji. Ja miałem raz w życiu motocykl BMW i to nowy, i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że technologię BMW można śmiało porównać do polskich WS-ek czy WF-emek, tylko, że BMW częściej się psuło. A to spalanie 5L to chyba na jedno koło...hue...hue<br><hr>locus<br>
nie wiem kolego co ci chodzi ale powinenes przestac brednie wypisywac wyssane z palca, piszac to chcesz prawdopodobnie tu podpuscic wszystkich zeby sie rozpisywali, wyzywali, jechali po tobie itp itd ale powiem ci krotko to forum nie jest dla trolow i podpuszczaczy wiec wyp....j z ta dziecinada i nie udzielaj sie tu bo i tak nikogo tu nie wypuscisz w emocje. PANOWIE NIE KOMENTUJCIE DZIADOWI NIE DAWAC TROLOWI SATYSFAKCJI!!!!<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 23:13

Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>
a kogo to obchodzi co ty bys wolal?<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê