[biblioteka] Motocykle, które powinny być...
Posty: 61
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Nie bardzo. XX to był speedbike z wielkimi jajami jak Hayabusa czy ZX12/14 i służył do łojenia a VFR celuje w turystyki wagi za ciężkiej np. K1300S i służy do lansu w niedzielę pod kawiarnią <br><hr>WazelinaKomentatorzy napisał(a):A czy nowa VFR, nie jest robiona w zamian na XX??<br><hr>999<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hyperbikeładnie raczej powinno być napisane osobno;p
Tyle czepiania a teraz konkrety;p
Myśle że Suzuki mogło by wskrzesić stara sv650 n (sam taka mam model sprzed 2003)
ale można by trochę mocy mu dołożyć, gdyby miał ok 95 koni to podejrzewam iż znów stał by się
potężnym rozrabiaką na motocyklowym rynku.
Wiem że jest już 2 cylindrowa aprilia, ale taki bardzo nowoczesny wygląd (to oczywiście kwestia gustu)
nie musi się podobać wszystkim. <br><hr>kadziunt
Tyle czepiania a teraz konkrety;p
Myśle że Suzuki mogło by wskrzesić stara sv650 n (sam taka mam model sprzed 2003)
ale można by trochę mocy mu dołożyć, gdyby miał ok 95 koni to podejrzewam iż znów stał by się
potężnym rozrabiaką na motocyklowym rynku.
Wiem że jest już 2 cylindrowa aprilia, ale taki bardzo nowoczesny wygląd (to oczywiście kwestia gustu)
nie musi się podobać wszystkim. <br><hr>kadziunt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No właśnie! A gość jeszcze bez żenady pisze, że:Komentatorzy napisał(a):Wszystkim marzącym o następcy Suzuki GSX1400 polecam Yamah-ę XJR1300. Super sprzęt- prowadzenie i wygląd, no i naturalnie nadal ją produkują.<br><hr>JM<br>
"Nie trzeba mieć doktoratu ze spostrzegawczoÅ›ci, aby wysunąć wniosek, że na obecnym rynku nie ma żadnego sensownego retrobike’a, który nawiÄ…zuje do muscle carów, a takich nawiÄ…zaÅ„ wÅ‚aÅ›nie chcemy"
Chyba coś nie tak z tą spostrzegawczością.<br><hr>Kluk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak, ale M10 był motocyklem ogólnie nieudanym. Awaryjny, słaby, niewygodny. Jego legenda to tylko i wyłącznie zasługa silnika 350ccm w czterosuwie - wówczas nie dość, że największy dostępny na polskim rynku, to jeszcze czterosuw! A to, że byle Jawa 350 czy nawet MZ 250-251 objeżdża Junkersa jak chce, to inna historia. Nooo może Junak jednak lepiej skręca od starych Jaw. Ale nowsze już nie mają takich problemów.Komentatorzy napisał(a):a nasz M10 ze Szczecina? Triumphy są dalej kontynuowane. Fajnie by było kupić polski odpowiednik ... jak kiedyś.. stylówka caffee racer jest ponadczasowa<br><hr>agnostic<br>
Koniec końców - fajnie by było mieć w ogóle jakiś POLSKI motocykl (a nie tandetnego chinola z nalepką "romet" czy "junak"). Takiego zaprojektowanego i wyprodukowanego w Polsce Junkersa z silnikiem np. 800ccm albo większym.. bajka. Fajnie również byłoby mieć nowe polskie auto - jakiegoś FSO, czy to Wars czy Polonez jako konkurencja dla Octavii czy Passata.. (tak tak, wiem o autach takich jak LEOPARD i innych robionych na zamówienie... ale ja chcę produkcję SERYJNĄ!)<br><hr>ChaoticBiker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
z artykułu wynika ze żadnego choppera/cruisera nie powinno się kontynuować w produkcji. Strasznie stronniczy portal.<br><hr>motocyklista
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ŚCIGACZ.pl coś ci ta nazwa mówi?<br><hr>JacekKomentatorzy napisał(a):z artykułu wynika ze żadnego choppera/cruisera nie powinno się kontynuować w produkcji. Strasznie stronniczy portal.<br><hr>motocyklista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z tego co pamiętam, był moment, że nowy GS 500 E kosztował 17.900 zł. To jednak różnica 18 a 25. Ale generalnie trudno w ogóle mówić w Polsce o "tanich" motocyklach - w relacji do średnich zarobków. Ewentualnie niektóre 125cc (YBR, CBR) były po 9.900 ale to wyjątek no i najsłabsza klasa, przez wielu w ogóle niezauważana. Cóż, jak ktoś chce nówkę to "luksus kosztuje" a jak kogoś nie stać to trzeba szukać używki. <br><hr>BruuuumKomentatorzy napisał(a):Cytuję: "Honda, która wjeżdża w tym roku ze swoimi NC, tanimi motocyklami dla codziennych jeźdźców z ograniczonym budżetem". Hmmm, no to spójrzmy na cennik Hondy: NC 700 - cena 25.000 zł. Faktycznie, bardzo taniutkie te motocykle, w sam raz dla jeźdźców z ograniczonym budżetem. Widocznie każdy inaczej rozumie słowo "tani".<br><hr>Tomex<br>Komentatorzy napisał(a):A ile kosztował GS500 z salonu? Z tego co pamiętam były to okolice 20.000. Popatrz na cenniki innych producentów. Yamaha za szosowe spokojne sprzęty klasy 600 chce od 30.000 w górę. Ba za 250 chce 20.000 i więcej... Cennik Suzuki? Najtańszy gladius za 29.000. Kawasaki? Za łysą ER6n chce 27000. Versys? Ponad 31000.<br><hr>Morowiec<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czasami pojawi się artykuł o jakim cruiserze ale głownie to harleye i oczywiście zachwalanie tej marki. Tak na marginesie turystyki/enduro to nie ścigacze.<br><hr>motocyklistaKomentatorzy napisał(a):z artykułu wynika ze żadnego choppera/cruisera nie powinno się kontynuować w produkcji. Strasznie stronniczy portal.<br><hr>motocyklista<br>Komentatorzy napisał(a):ŚCIGACZ.pl coś ci ta nazwa mówi?<br><hr>Jacek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak mam XX 3 lata, jest wspaniały, przy moich gabarytach ( 195 cm i 110 kg wagi ćwiczę z ciężarami i karate) przekłada mi się w winklach jak zwykłym gościom sześć-setka. Fakt brakuje jego kontynuacji, chciałbym już nowszy model, a VFR to nie to. Tylko przy złożeniu w winklach, trze tłumikiem, stopkami i plastikami o asfalt, ale to nie 100% sport.<br><hr>XXKomentatorzy napisał(a):A czy nowa VFR, nie jest robiona w zamian na XX??<br><hr>999<br>Komentatorzy napisał(a):Nie bardzo. XX to był speedbike z wielkimi jajami jak Hayabusa czy ZX12/14 i służył do łojenia a VFR celuje w turystyki wagi za ciężkiej np. K1300S i służy do lansu w niedzielę pod kawiarnią <br><hr>Wazelina<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że mocy B-Kinga nie da się wykorzystać. Wystarczy pojechać na tor. Motocykl ma świetne właściowści jezdne jak na swoje gabaryty. Być może design nie był zbyt udany ale przecież to można było poprawić i to raczej tego motocykla mi szkoda, że produkcja została zakończona. Jest on dla mnie prawdziwym uosobieniem nowoczesnego muscle/big bike'a. Jeżdżę na Hondzie CB 1300 i bardzo lubię klasyczne motocykle ale B-King to inna liga (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i kiedyś sprawię sobie jakiegoś używańca. Poza tym poniżej można sobie obejrzeć co potrafi B-King i w jaki sposób to robi w przeciwieństwie do CB, XJR czy GSX 1400.
<a href="http://youtu.be/g5iZ4eei5jM" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://youtu.be/g5iZ4eei5jM</a><br><hr>wiki
<a href="http://youtu.be/g5iZ4eei5jM" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://youtu.be/g5iZ4eei5jM</a><br><hr>wiki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do Suzuki GSX 1400 osobiście uważam że bandit 1250 świetnie go zastępuje
Sam jeżdżę z rocznika 2007.
Co do "Ducati" niech produkują okazjonalnie na jubileusze tak po 50sztuk to świetna reklama.
Honda CBR1100XX Blackbird - Po co zmieniać nazwę skoro wszystkim się podoba. Uważam że powinno się tylko modernizować silnik a resztę zostawić ewentualnie małe face lifting od czasu do czasu.
Czarny ptak brzmi dumniej niż tam vfr.
<br><hr>Panigale 1199
Sam jeżdżę z rocznika 2007.
Co do "Ducati" niech produkują okazjonalnie na jubileusze tak po 50sztuk to świetna reklama.
Honda CBR1100XX Blackbird - Po co zmieniać nazwę skoro wszystkim się podoba. Uważam że powinno się tylko modernizować silnik a resztę zostawić ewentualnie małe face lifting od czasu do czasu.
Czarny ptak brzmi dumniej niż tam vfr.
<br><hr>Panigale 1199
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Suzuki DR350 i Yamaha RD350. Coś ci te nazwy mówią? Bo ze ŚCIGACZAMI nie mają nic wspólnego.<br><hr>blady1990Komentatorzy napisał(a):z artykułu wynika ze żadnego choppera/cruisera nie powinno się kontynuować w produkcji. Strasznie stronniczy portal.<br><hr>motocyklista<br>Komentatorzy napisał(a):ŚCIGACZ.pl coś ci ta nazwa mówi?<br><hr>Jacek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale mają bliżej do ścigaczy bo tez potrafia zpier*dalać! nie podoba sie ? zmien portal...<br><hr>DadaMotoKomentatorzy napisał(a):z artykułu wynika ze żadnego choppera/cruisera nie powinno się kontynuować w produkcji. Strasznie stronniczy portal.<br><hr>motocyklista<br>Komentatorzy napisał(a):ŚCIGACZ.pl coś ci ta nazwa mówi?<br><hr>Jacek<br>Komentatorzy napisał(a):czasami pojawi się artykuł o jakim cruiserze ale głownie to harleye i oczywiście zachwalanie tej marki. Tak na marginesie turystyki/enduro to nie ścigacze.<br><hr>motocyklista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 61
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości